ارسال بار به استانبول , فریت بار به استانبول

ارسال بار به استانبول | ترکیه -۸۸۵۰۱۲۸۷ | جهت ارسال بار به تمامی شهرهای ترکیه داشتن کیملیک نامبر (کارت اقامت ترکیه ) برای تحویل گیرنده بار الزامی است : استانبول بزرگترین و زیباترین شهر ترکیه است . این شهر مهد فرهنگ و اقتصاد ترکیه نیز می باشد. موقعیت عالی این شهر موجب پیشرفت شگرف آن شده است. این شهر تنها شهری است که در دو قاره جهان واقع شده است نصف این شهر در اروپا و نصف دیگر آن در آسیا واقع شده است. و در کنار تنگه ی بسفر و دریای مرمر واقع شده است از این حیث نیز یک شهر ساخلی زیبا نیز می باشد که همه ساله مسافران و توریست های زیادی به این سهر می آیند . همچنین تنگه ی استراتژیک بسفر که اروپا را به آسیا متصل می کند موقعیت اقتصادی شهر استانبول را تحت تاثیر قرار داده است .استانبول از نظر گردشگری به عنوان سومین شهر گردشگری جهان شناخته شده است. مناظر زیبا ، ساحلی بودن ، اتصال به اورپا و همچنین وجود رودخانه های زیبا در داخل و اطراف این شهر ، مراکز بزرگ تفریحی و مراکز تجاری بزرگ  عامل اصلی رشد این شهر زیبا شده است .استانبول در سال ۲۰۱۰ به عنوان پایتحت فرنگ اروپا نیز معرفی شد.شهر استانبول دارای ۱۸۵۴۷۴۰ نفر جمعیت می باشد .

ارسال بار به استانبول


مسافرت و فریت بار به استانبول

کشور ترکیه به دلیل هم مرز بودن با ایران به خصوص هم مرزی با قسمت ترک نشین کشور تردد زیادی بین این دو کشور وجود دارد و همچنین افراد زیادی از کشور در این کشور اقامت دارند به خصوص در شهر استانبول افراد مقیم استانبول اکثرا از مناطق شمال غربی کشور هستند و نسبت به این شهر اطلاعات کاملی دارند ولی هر چند که تور زمینی برای این کشور و شهر استانبول وجود دارد ولی در رابطه با ارسال بار هوایی به این شهر خیلی از مسافران اطاتعات زیادی ندارند. در زیر به خدمات ارسال بار هوایی به استانبول توسط شرکت حمل بار هوایی و فریت بار پادمیرا راه اشاره ای می کنم.

نمایی از شهر استانبول را می توانید در زیر ببینید:

فریت بار به استانبول

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به استانبول | ترکیه

بسته بندی بار | ارسال بار به استانبول

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به استانبول به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر استانبول را داشته اند ارئه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به استانبول

  1.  بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به استانبول : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به استانبول را بر عهده دارد .

 **  توجه

 قوانین ارسال بار به استانبول تابع قوانین فریت بار به ترکیه می باشد و تمام قوانین فرودگاه های ترکیه یکی می باشند .

 

فرودگاه بین المللی استانبول

فرودگاه بین المللی آتا تورک استانبول مهمترین و بزرگترین فرودگاه بین المللی ترکیه می باشد این فرودگاه در ۱۶ کیلومتری از مرکز شهر استانبول واقع شده است و در قسمت اوپایی این شهر قرار دارد.فرودگاه آتاتورک یک فرودگاه همگانی است ولی بیشتر پروازهایاین فرودگاه را پروازهای مسافربری تشکیل می دهد.این فرودگاه مهمترین پایگاه تردد گردشگران از این شهر می باشد.فرودگاه بین المللی آتاتورک مرکزاصلی هواپیمایی ترکیش ایرلاینز می باشد.این فرودگاه را شرکت TAV ترکیه اداره می کند.

کد سازمان یاتا برای این فرودگاه IST و کد سازمان یاتا برای آن LTBA می باشد.

 در زیرنمایی از این فرودگاه را می توانید ببینید:

فریت بار به استانبول

در نقشه ی زیر نیز می توانید موقعیت دقیق شهر استانبول و هم چنین فرودگاه آتاتورک را ببینید(نقشه قابل زوم می باشد)

 {module فرودگاه بین المللی آتا تورک}