ارسال موجود زنده , ارسال سگ و گربه با هواپیما

ارسال موجود زنده به خارج از کشور : نگهداری از حیوانات خانگی امروزه تبدیل به یک فرهنگ در جامعه ماش شده است و خیلی از افراد علاقه زیادی به ویژه برای نگهداری سگ و گربه دارند . ولی مشکل اصلی در اینجا است که این حیوانات واقعا وابستگی شدیدی بین صاحبان خود پیدا می کنند و دوری از آنها بسیار مشکل می شود . لذا وقتی فردی اقدام به مسافرت و مهاجرت به کشور دیگر میکند دوست دارد حیوانات خانگی خود را نیز با خودش به محل زندگی خود ببرد .

ارسال حیوانات زنده به خارج از کشور

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم . خیلی از مسافران راه های دور که برای مدت زمان زیادی می خواهند در کشور دیگری اقامت کنند دست دارند که گربه یا سگ خودسان را با خود ببرند . اما ارسال حیوانات زنده به همراه مسافر امکان ندارد و برای اینکار نیاز است تا از شرکت های فریت بار کمک بگیرید .

شرکت فریت بار پادمیرا  یکی از شاخصه های خود در زمینه ارسال بار هوایی و فریت اضافه بار مسافری این است که هر نوع باری را به مقاصد اروپا , استرالیا , امریکا و کانادا ارسال می کند . لذا برای ارسال هر نوع موجود زنده ای به ویژه سگ و گربه می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا بهترین راه را برای شما پیشنهاد دهند .

ارسال گربه

گربه یکی از حیوانات خانگی بسیار دوست داشتنی و زیبا است که بسیار تمیز نیز می باشد و در انواع نژاد های بومی و خارجی به وفور در خانه ها پیدا می شود . و نکهداری از آن بسیار آسان است . وقتی شما قصد مسافرت دارید می توانید برای ارسال گربه خود به مقصد جدیدتان در اروپا , امریکا و کانادا و یا هر کشور دیگری با شرکت فریت بار و ارسال بار هوایی و اضافه بار مسافر تماس بگیرید تا راهکاری عالی برای شما پیشنهاد شود تا با صحت و سلامت کامل بتوانید حیوان دوست داشتنی خودتان را با خود ببرید .

ارسال سگ

مانطور که می دانید سگ حیوان وفاداری است و خیلی زود به صاحبش وابسته می شود و دوری از آن برای سگ و هم برای صاحب سگ بسیار دشوار است ازاین رو وقتی می خواهید برای مسافرت طولانی مدت به یک کشور دیگر بروید بهترین راه بردن سگ با خود است اما سگ را نمی توانید به همراه مسافر و در هواپیمای مسافر بری حمل کنید برای این کار نیاز است تا با شرکت پادمیرا فریت تماس بگیرید تا مشاوران ما برا ارسال سگ شما به مقصد مورد نظر اقدام کنند .

چه حیوانات دیگری می توانید با هواپیما ارسال کنید ؟

حیوانات خانگی هر حیوانی باشد قابل ارسال می باشد از طرفی برای ارسال حیوانات وحشی که متعلق به محیط زیست و حیاط وحش می باشد تنها با داشتن جواز رسمی از سازمان حفاظت محیط زیست قابل انجام است . به هیچ وجه نمی توانید حیوان خاص که کمیاب است را ارسال کنید .
جهت ارسال حیوانات خانگی خود می توانید با ما در شرکت پادمیرا فریت تماس بگیرید .