جدیدترین شرایط فریت بار به هانوفر آلمان

شرایط فریت بار به هانفر آلمان به چه صورت است ؟ راهنمایی دقیق و روال ارسال بار هوایی از ایران به کشور آلمان شهر هانوفر با نرخ دقیق و بروز هواپیمایی ها : کشور از فرودگاه امام خمینی (ره) است . پادمیرا راه نرخ ارسال بار مسافری در سال ۱۴۰۳ به صورت مستقیم و دقیق از هواپیمایی دریافت کرده و به مشتری اعلام قیمت می کند . مهمترین شاخصه ما بسته بندی دقیق و اصولی بر اساس استاندارد های کارگو بین المللی است . لذا با بارنامه و بیمه بین المللی بار شما تا مقصد تضمین شده است . در این بخشمی خواهیم خدمات شرکت خدمات بار هوایی و فریت بار به هانوفر را بررسی کنیم در ادامه همراه باشید تا بتوانید اطلاعات خود را در زمینه ارسال بار هوایی به آلمان و شهرهای آن بیشتر کنید :

هانوفر یکی از شهرهای ایالت فدرال نیدرزاکسن در آلمان است جمعیت این شهر در حدود ۵۰۰ هزار نفر می باشد و  یکی از مراکز مهم تجاری و مالی آلمان محسوب می شود. یکی از مهمترین کمپانی های آلمان ( فولکس واگن) در نزدیکی این شهر قرار دارد. همچنین ورزشگاه بزرگ ۵۰ هزار نفری آ و د – آرنا در این شهر از قسمت های پر اهمیت آن می باشد .

فریت بار به هانوفر

شهر هانوفر را بیشتر بشناسید

شهر هانوفر در دوران قرون وسطی در کنار رودخانه لاینه ساخته شد و صورت قدیمی نام آن − یعنی هوهن اوفر (Hohen Ufer) − به معنی «کناره بلند» است. هانوفر، دهکده کوچکی برای ماهیگیری و قایقرانی بود تا اینکه در سده سیزدهم میلادی بر گستره آن افزوده شد. کلیساهای اصلی شهر، باروی گرداگرد و سه دروازه آن در سده چهاردهم برپا شدند.

در قرن شانزدهم میلادی، دوک کالِنبرگ، حاکم منطقه براونشوایگ−لونبورگ، تصمیم به انتقال مقر خود به هانوفر گرفت و دوک‌نشین وی از آن پس به «دوک‌نشین هانوفر» نامور شد. اخلاف وی، موسوم به دودمان هانوور، بعدها پادشاهان بریتانیای کبیر گشتند.

در خلال جنگ هفت‌ساله، در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۱۷۵۷، نبردی به نام هاستنبک رخ داد که طی آن، لشکر فرانسه، سپاه دیده‌بان هانوفر را شکست داد و این شکست به تصرف شهر انجامید. یک سال بعد، سپاه آنگلو-ژرمان به فرماندهی دوک براونشوایگ شهر را بازپس گرفتند.

خدمات پادمیرا راه برای فرت بار به هانوفر

فریت بار به هانوفر

بسته بندی بار پادمیرا راه جهت ارسال بار هوایی

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به فرانکفورت به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر هانوفر را داشته اند ارئه نموده است.

 سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به هانوفر

  •  بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  • بارگیری جهت حمل بار هوایی
  • انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  • پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  • در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به هانوفر : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به هانوفر را بر عهده دارد .

 **  توجه

قوانین ارسال بار به هانوفر تابع قوانین فریت بار به آلمان می باشد و تمام قوانین فرودگاه های آلمان یکی می باشند .

فرودگاه بین المللی هانوفر

فرودگاه هانوفر (به آلمانی: Flughafen Hannover) (یاتا: HAJ، ایکائو: EDDV) یک فرودگاه بین‌المللی در شهر هانوفر مرکز ایالت نیدرزاکسن در کشور آلمان است. این فرودگاه نُهمین فرودگاه پررفت‌وآمد در آلمان است که در لانگنهاگن، در فاصلهٔ ۱۱ کیلومتر (۶٫۸ مایل) شمال مرکز هانوفر قرار دارد. فرودگاه هانوفر پایگاه عملیاتی شرکت‌های هواپیمایی جرمن‌وینگز، کوندور فلوگدینست، سان‌اکسپرس دویچلند و تی‌یوآی‌فلای است.

قیمت فریت بار هر کیلو بار مسافری به هانوفر چقدر است ؟

شرکت پادمیرا راه به صورت صفر تا صد کار را برای مسافر انجام میدهد به این صورت که از بسته بندی در منزل تا تحویل در فرودگاه بین المللی هانوفر میباشد . از طرفی شرکت بار زیر ۴۵ کیلو را قبول نمی کند و در صورت کم بودن وزن بار همان مقدار ۴۵ کیلو محاسبه میشود . و برای بارهای ۴۵ کیلو به بالا نیز نرخ های متفاوتی در هواپیمایی شرکت های مختلف ثبت شده است از این رو برای اینکه اطلاعات دقیق در این مورد کسب کنید بهتر است با مشاورین ما در شرکت خدمات بار هوایی پادمیرا ارتباط برقرار کنید .