فریت بار به امریکا , ارسال بار به شهرهای امریکا

پادمیرا راه در راستای آسایش مشتریان خود در ارسال بار مسافری به تمام نقاط  دنیا به ویژه کشور امریکا بهترین خدمات با کیفیت بالا را ارائه می کند . جهت دریافت مشاوره مستقیم با کارشناسان ما می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید :

۰۲۱-۸۸۷۳۵۲۸۳ ____ ۰۲۱-۸۸۵۰۱۲۸۷

۰۹۱۲۱۴۰۶۹۰۹

ارسال بار به شهر های : واشنگتن , نیویورک , لس آنجلس , سیاتل , شیکاگو , هیوستون و …

*** پادمیرا راه بهترین سفر را برای شما آرزو می کند ***

فریت بار به امریکا

بیشترین مسافری که از ایران به کشورهای خارجی مسافرت می کنند ، کشور امریکا می باشد . لذا فریت بار مسافر و نیز ارسال بار به این کشور به ویژه برخی از ایالت های آن نسبت به سایر کشورها بیشتر است . از طرفی به دلیل مهاجرت زیاد به آمریکا و اینکه خیلی از مسافرین قصد دارند که برخی از لوازم شخصی خود یا اثاثیه منزل خود را به همراه خود ببرند . بنابر این نیاز مند شرکتی خوب برای ارسال بار می باشند که تمام کارهای فریت بار و حمل بار به امریکا را انجام دهد . شرکت پادمیرا راه با سابقه ای ۴۲ ساله در این زمنیه می تواند راهنمایی عالی برای ارسال بار شما به امریکا باشد .

روال ارسال بار به امریکا توسط پادمیرا راه

شرکت پادمیرا راه جهت ارسال بار به امریکا ( تمامی شهرهای امریکا ) جهت رفاه حال مشتریان خود امتیازاتی به نسبت سایر شرکت های فریت بار دارد . از این رو همیشه اولویت اولش ارائه خدمات با کیفیت برتر بوده است . و هر روز با تحقیق و مطالعه در رابطه با روند کار فریت بار در کشورهای پیشرفته همچون امریکا سعی در تقویت خدمات خود دارد ؛ در زیر روند فعالیت شرکت پادمیرا راه برای ارسال بار به امریکا را می توانید بخوانید .

نکته مهم

شرکت پادمیرا راه بنا به دلایل امنیتی و قوانین مربوط به داخل شرکت به هیچ عنوان بار پک شده توط مشتری را نمی پذیرد و صفر تا صد کار یعنی از بسته بندی تا تحویل بار در فرودگاه مقصد را برعهده دارد .

بعد از اینکه مشتری درخواست فریت بار به امریکا را از پادمیرا راه کرد . در همان لحظه کارشناس فریت بار ما تمامی هزینه های ارسال بار به ازای هر کیلوگرم را به مشتری ارائه می کند . در صورت تایید مسافر زمانی برای بسته بندی تعیین می شود که بر اساس برنامه کاری شرکت پادمیرا راه می باشد .

بسته بندی و هندلینگ بار مسافری

بعد از اینکه روز دقیق برای بسته بندی لوازم و بار مسافری تعیین شد . در همان روز و ساعت تیم پکینگ شرکت به همراه تمامی لوازم بسته بندی که شامل فوم , نایلون حبابدار , کارتن و چسب و … به محل اعزام می شوند و شروع به بسته بندی لوازم منزل یا بار مسافری شخصی میکنند . حین پکینگ لیستی از اجناس و لوازم تهیه می شود تا صدور پکینگ لیست به آسانی انجام شود . بعد از بسته بندی تمامی لوازم را در کارتن های مخصوص فریت بار شرکت پادمیرا راه که آرم شرکت نیز بر روی تمامی انها هک شده است . قرار داده میشود و در نهایت برای انسجام بار و یکپارچگی تمام کارتن ها را بر روی پالت پلاستیکی فیکس می کنند تا بار توسط لیفتراک جابجا شود.

نکته

نیرو های بسته بندی ما میانگین سنی بالای ۵۰ سال دارند و سالهای طولانی در این زمینه فعالیت داشته اند از این رو بدون هیچ مشکلی تمامی کارهای بسته بندی اصولی و استاندارد فریت هوایی بار را انجام خواهند داد.

ارسال بار به فرودگاه و صدور بار نامه

بعد از اتمام بسته بندی و پالت بندی ؛ بار با استفاده از ون یا کامیونت شرکت به فرودگاه امام خمینی (ره) ارسال می شود. تا کارهای گمرکی و تشریفات فرودگاهی جهت صدور بارنامه انجام شود . تمامی کارها را کارشناس فریت بار ما در فرودگاه انجام می دهد  و توسط یکی از شرکت های هواپیمایی که در فرودگاه امام فعالیت دارند بارنامه صادر می شود .

صدور بار نامه و ارسال بار به امریکا

بعد از اینکه بارنامه توسط یکی از شرکت های هوایمایی صادر شد . مسافر باید تمام هزینه ارسال بار را تسویه کند که برای این کار باید با مدیریت شرکت آقای ارتیون هماهنگ شود . که در نهایت بعد از تسویه حساب بار به بهترین روش به صورت هوایی به مقصد مسافر ارسال می شود.

تعرفه وزن  های مختلف برای ارسال بار به امریکا

شرکت پادمیرا راه برای ارسال بار به امریکا سه نوع  بازه وزن بار را برای مشتری معرفی می کند که شامل :

  • وزن ۴۵ تا  ۱۰۰ کیلو گرم
  • وزن ۱۰۰ تا  ۳۰۰ کیلو گرم
  • وزن بالای ۳۰۰ کیلو گرم

باید دقت داشته باشید که کمتری وزن باری که پادمیرا راه ارسال می کند ۴۵ کیلو گرم است . همچنین هرچه بار وزن بیشتری داشته باشد هزینه ارسال بار هوایی نیز کاهش پیدا می کند.

توجه مهم

شرکت پادمیرا راه می تواند به مدت ۴۰ روز بصورت رایگان بار مسافر را در انباری خود نگهداری کند تا در زمان درخواستی مشتری ارسال شود . بعد از ۴۰ روز هزینه انبارداری بهش تعلق خواهد گرفت .

جهت کسب اطلاع از قیمت و تعرفه ارسال بار به امریکا و شهرهای ان می توانید با مشاوران ما در پادمیرا راه تماس برقرار نمایید :

۰۲۱-۸۸۷۳۵۲۸۳ ____ ۰۲۱-۸۸۵۰۱۲۸۷

۰۹۱۲۱۴۰۶۹۰۹

 

فریت بار به امریکا

بیشترین درخواست فریت بار (ارسال بار )از ایران به آمریکا (ارسال بار به آمریکا ، فریت بار به آمریکا) مربوط به ایالت کالیفرنیا و بیشتر به دو شهر لس آنجلس و سانفرانسیسکو می باشد. بطور کلی ورود لوازم شخصی و اثاثیه منزل به آمریکا برای مهاجرین و مسافران به آنجا رایگان می باشد بیشتر افرادی که از ایران به آمریکا به صورت طولانی مدت مسافرت می کنند فکر می کنند نمی توانند لوازم و اثاثیه شخصی خود را به آمریکا فریت نمایند.

فریت بار به امریکا

در صورتی که اگر لوازم استفاده شده و دست دوم باشند ورود آن به آمریکا بلامانع می باشد و غیر از پرداخت مبلغی حدود ۳۰ تا ۴۰ دلار آمریکا جهت صدور قبض انبار پس از رسیدن بار به فرودگاه ، هزینه ی دیگری (هزینه های گمرکی ) ندارد. مسافران می توانند لوازم شخصی خود را به عنوان Used personal effects ، Used.H.H.goods به اکثر شهرهای ایالات متحده امریکا مانند نیویورک ، واشینگتن،آتلانتا،شیکاگو،لس آنجلس،سانفرانسیسکو،بوستن، تگزاس،پورتلند،سیاتل،میامی و… فریت بار کنند.

در مورد ارسال بار مواد غذایی به آمریکا

بسیاری از مشتریان سوال می کنند که آیا می توانند مواد غذایی را با خودشان ببرند یا نه؟

در پاسخ این سوال باید گفت که هر ی از کشورها قوانین خاص خود را برای گمرک دارند . ولی به طور کلی ارسال بار مواد غذایی حتی به اندازه ی کم حساسیت زا می باشد .یعنی اینکه ممکن است در ارزیابی که در گمرک و در هریک از فرودگاه ها در بازرسی محموله متوجه وجود مواد غذایی در بار شوند و مواد غذایی را دور بریزند یا مشکلاتی را برای گیرنده بار به وجود آورند.در نتیجه توصیه فریت بار پادمیرا راه به مهاجران و مسافران محترم این است که مواد غذایی را در بین محموله باری خود نگذارید حتی به اندازه ی کم هم باشد.ولی اگر اصرار بر آن دارید که مقادیری مواد غذایی را فریت بار کنید توصیه ما در این است که آن را در جعبه ای جداگانه بگذارید تا دسترسی به آن راحت تر باشد و دیگر نیاز نمی باشد که در بین دیگر کارتن های فریت بار به دنبال آن بگردید در این صورت بار ها نیز آسیب نمی بینند.

ارسال بار موارد غذایی به آمریکا

فریت بار برای اشیاء قدیمی

در برخی از موارد افراد اشیاء قدیمی که در منزل دارند را دوست دارند که در مهاجرت به آمریکا (ارسال بار به آمریکا) آنها را با خود ببرند (که این کار توسط شرکت های فریت بار صورت می گیرد) در نظر داشته باشید که این اشیاء قدیمی حتی اگر ارزش مادی و معنوی بالایی هم نداشته باشند برای خروج از کشور باید مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی داشته باشد.

فریت بار برای اشیاء قدیمی

مراحل فریت بار به امریکا

مرحله اول دریافت بار بعد از فریت بار به ایالات متحده آمریکا

زمانی که محموله به یکی از شهرهای امریکا فریت بار می شود تا ۴۸ ساعت بایستی از طرف گمرک مقصد ترخیص شود. در غیر این صورت بار به انبارداری تحویل می شود.اولین مرحله ترخیص از طرف گمرک است یعنی ارزیاب گمرک Custom مدارک بار را چک می کند.زمانی که بار از تهران حمل می شود اسم و فامیل وآدرس گیرنده می بایستی با مدارک گیرنده در بارنامه یکی باشد. مثلا اگر فامیلی شخصی عباسی باشد به این شکل نوشته می شود ABASSI ،می بایستی در بارنامه اسپل حروف درست باشند و نبایستی نوشته شود ABASY .

مرحله دوم دریافت بار بعد از فریت بار به امریکا

مرحله دوم در فریت بار به آمریکا (ارسال بار به آمریکا) مربوط به وزارت کشاورزی می باشد .ارزیاب گمرک که اصطلاحا USDA(این لغت مخفف :united states deportment of agriculture) بار را مورد ارزیابی قرار می دهد که محموله ی فریت شده عاری از هرگونه آلودگی میکروبی یا حشرات موزی باشد.

توضیح در رابطه با موضوع بالا :

زمانی که می خواهید به آمریکا فریت بار نمایید اگر بسته بندی چوبی داشته باشد می بایستی این صندوقها و جعبه های چوبی ضدعفونی و سم زدایی گردد و روی جعبه ها مهر شرکت ضدعفونی کننده زده شود و فرم ضدعفونی می بایستی ضمیمه بارنامه و مدارک و AWB باشد.در غیر این صورت بار برگشت داده می شود که در اصطلاح فریت بار Reject بار نام دارد.

فریت بار به آمریکا با خدمات بار هوایی پادمیررا راه

بسیاری از مسافران سوال می کنند که آیا تابلوهای چوبی یا میز چوبی یا دکور چوبی نیز احتیاج به سم زدایی دارد؟

در جواب می توان گفت که خیر این گونه وسایل نیاز به ضدعفونی و سم زدایی ندارند و فقط بسته بندی های چوبی آن هم بیرون این بسته ها باید ضدعفونی شوند.البته توجه داشته باشید که بسته بندی های چوبی فقط برای فریت بار هایی مثل پیانو ، میز ، صندلی و یا اشیاء بسیار شکننده استفاده می شود همچنین اگر در مورد فریت باری که تشخیص داده شود که اگر محموله با کارتن یا بدون جعبه چوبی حمل شود آسیب خواهد دید از جعبه های چوب برای بسته بندی و در نهایت فریت بار استفاده می کنند. اما برای ظروف و کریستال جعبه چوبی لازم نیست و پاکت بندی پلاستیکی کفایت می کند.

جعبه های چوبی برای فریت بار

مرحله سوم دریافت بار بعد از ارسال بار به آمریکا

در این مرحله از تحویل بار ارزیاب گمرکی بار ار با XRAY و در صورت لزوم با باز کردن صندوقها را مورد بازبینی قرار می دهد. در این مرحله ایت که بار مورد بازبینی قرار می گیرد تا اینکه مشخص شود که آیا واقعا این بار لوازم شخصی و یا اثاثیه منزل است یا خیر.

حمل وسایل منزل به امریکا

نکته مهم در رابطه با فریت بار | ارسال بار

توجه داشته باشید که به هیچ عنوان نباید عطر و ادکلن، مایعات،لاکو یا سایر مواد شیمیای مانند رنگ،چسب، باتری و..در بین بار گذاشته شود این مورد بطور کلی جزء قوانین فریت بار (ارسال بار)و حمل بار هوایی است و ربطی به مقصد خاص ندارد.

مرحله نهایی دریافت بار بعد از فریت بار آمریکا

بعد از طی تمام مراحل بالا با ترخیص یا به اصطلاح Release می شود و آماده ی تحویل می گردد. و گیرنده بار باید سریعا جهت تحویل بار به گمرک فرودگاه مقصد مراجعه نماید.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه و نرخ فریت بار به شهرهای مختلف آمریکا با کارشناسان ما در شرکت ارسال بار پادمیرا راه تماس حاصل فرمایید.

فریت بار مسافری به امریکا چگونه است ؟

برای ارسال بار به هر کدام از شهر های ایالات متحده امریکا می توانید با مشاورین ما در شرکت خدمات بار هوایی پادمیرا راه تماس بگیرید : ۰۹۱۲۱۴۰۶۹۰۹

هزینه ارسال بار به امریکا چقدر است ؟

بر اساس تعرفه هایی که هر کدام از شرکتهای هواپیمایی که اقدام به ارسال بار به شهرهای امریکا می کنند هزینه متفاوت است . از طرفی هزینه هر کیلو بار هوایی برای تک تک ایالات نیز فرق می کند. بهتر است با ما تماس بگیرید تا دقیق از هزینه ها اطلاع داشته باشید .

چند کیلو بار می توانیم به صورت مسافری ارسال کنیم ؟

در ارسال بار هوایی کمترین مقدار بار که شرکت پادمیرا راه قبول می کند ۴۵ کیلو گرم است . و  شما می توانید هر مقدار باری را ارسال کنید . حتی مبلمان , فرش  و …