فریت بار به هالیفاکس

فریت بار به هالیفاکس | کانادا ، استان نووااسکوشیا : هالیفاکس در نزدیکی دومین لنگرگاه طبیعی بزرگ جهان ساخته شده است این شهر در سال ۱۷۴۹ تاسیس شد  هالیفاکس با قرار گرفان در این موقعیت با جمعیتی در حدود ۲۸۵۸۳۱ نفر یکی از پر جمعیت ترین بندرگاه های کانادا است با این حال این شهر بزرگترین شهر آتلانتیک کانادا و از پر ترددترین بنادر شرق آمریکای شمالی به حساب می رود. از زیبایی های بندر هالیفاکس می توان به سواحل اقاینوس آرام در این بندرگاه نام برد که جلوه ای زیبا به این شهر بندری داده است .اکثر قریب به اتفاق جمعیت این شهر اصالتا اسکاتلندی می باشند.

فریت بار به هالیفاکس

نشان استان نووااسکوشیا | بزرگترین شهر هالیفاکس


مسافرت به هالیفاکس و ارسال بار به انجا

هالیفاکس به دلیل موقعیت اقتصادی که دارد یکی از بهترین و مهمترین بندر گاه های تجاری کانادا به حساب می رود . و بیشتر افرادی که به این شهر مسافرت بلند مدت دارند بیشتر جنبه  تجاری دارد . در این شهر جمعیت قابل توجهی تجار ایرانی نیز وجود دارد . اکثر افرادی که از ایران ه این شهر مسافرت می کنند اطلاعات کافی از فریت بار یا ارسال بار به هالیفاکس دارند ولی در مورد جزئیات آن زیاد نمی دانند در زیر به خدماتی که شرکت فریت بار پادمیرا راه در زمینه ارسال بار به هالیفاکس ارائه می کند را شرح می دهم .

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به هالیفاکس | کاندا، ایالت نووااسکوشیا

بسته بندی بار | ارسال بار به هالیفاکس

 مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به هالیفاکس به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر هالیفاکس را داشته اند ارئه نموده است.

  سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به هالیفاکس

  1.  بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2.  بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3.  انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به هالیفاکس : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به هالیفاکس را بر عهده دارد .

 **  توجه

  قوانین ارسال بار به هالیفاکس تابع قوانین فریت بار به کانادا می باشد و تمام قوانین فرودگاه های کانادا یکی می باشند .

فرودگاه بین المللی هالیفاکس| فریت بار به هالیفاکس

فرودگاه بین المللی رابرت ال استانفیلد یا فرودگاه بین المللی استانفیلد دارای کد سازمانی یاتا : YHZ و کد سازمان ایکائو : CYHZ می باشداین فرودگاه در اینفیلد واقع شده است و در خدمت هالیفاکس نووااسکوشیا و همچنین استانها و شهرهای ساحلی همسایه می باشد .این فرودگاه به نام هفدهمین نخست وزیر نووااسکوشیا و رهبر حزب محافظه کار پیشرو فدرال کانادا نام گذاری شده است | رابرت ال استانفیلد.

در زیر نمایی از فرودگاه بین المللی هالیفاکسرا می بینید:

فرودگاه بین المللی هالیفاکسرا

مالک فرودگاه بین المللی هالیفاکس سازمان حمل و نقل کانادا است این فرودگاه از سال ۲۰۰۰ وارد فرودگاههای بین المللی کانادا شده است . این فرودگاه هشتمین فرودگاه پر تردد کانادا از نظر مسافر می باشد بر اساس آماری که در سال ۲۰۱۴ اعلام شد بیش از ۳۶۶۳۰۳۹ نفر مسافر در این فرودگاه تردد داشته اند و در حدود ۸۳۳۴۷ فروند هواپیما از این فرودگاه حرکت کرده است.این فرودگاه مرکز هواپیمایی های کانادا اکسپرس ، کت جت ، اسکای لاین اکسپرس و ماریتیم ایر چارتر می باشد.

در نقشه ی زیر موقعیت دقیق فرودگاه را می توانید چک کنید.( نقشه قابل زوم می باشد)