ارسال بار به پرت

ارسال بار به پرت | مرکز استرالیای غربی ، استرالیا : پرت بزرگترین شهر و پایتخت استرالیای غربی است شهر پرت چهارمین شهر پر جمعیت استرالیا می باشد . این شهر با مساحت ۶۴۱۷٫۹ کیلومتر مربع دارای جمعیتی در حدود ۲۰۲۰۰۰۰ نفر می باشد . شهر زیبای پرت در فاصله ی ۳۸۰۰ کیلومتری پایتحت استرالیا ( سیدنی ) واقع شده است و در سال ۱۸۲۹ تاسیس شده است .


پرت در فاصله ی ۲۱۳۰ کیلومتری از آدلاید ، ۲۶۵۲ کیلومتری داروین ، ۲۷۲۱ ملبورن و ۳۰۰۲ کیلومتری از جاکارتا قرار دارد. شهر پرت در امتداد ساحل اقیانوس هند و در جنوب غربی استرالیا واقع شده است .

مسافرت و فریت بار به پرت

شهر پرت یکی از شهر های ساحلی و زیبای استرالیا می باشد و نیز با استخراج معادن در اواخر قرن ۲۰ و در اوایل قرن ۲۱ به عنوان قطب صنعتی در استرالیا شناخته شده است . ایرانیان زیادی برای تجارت و هم چنین اقامت دائم به این شهر مسافرت می کنند . عمده مشکلات مسافران ایرانی در مسافرت به این شهر به دلیل دور بودن از سیدنی و برخی از شهر های بزرگ استرالیا فریت بار یا همان ارسال اثایه به پرت است . در زیر خدمات شرکت پادمیرا راه را در زیمنه فریت بار به پرت توضیح می دهم .

 

بیشتر معروفیتی که شهر پرت در سال های اخیر پیدا کرده است به خاطر معادن زیادی که در این شهر استخراج شده است می باشد که واقعا این شهر را متحول ساخته است .

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به پرت | مرکز استرالیای غربی

بسته بندی بار | ارسال بار به پرت

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به پرت به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر پرت را داشته اند ارئه نموده است.

 سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به پرت

  1.  بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5.     در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به پرت : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به پرت را بر عهده دارد .

  **  توجه

  قوانین ارسال بار به پرت تابع قوانین فریت بار به استرالیا می باشد و تمام قوانین فرودگاه های استرالیا یکی می باشند .

 فرودگاه بین المللی پرت

فرودگاه پرت یک فرودگاه همگانی ،( داخلی و بین المللی ) می باشد که در شهر پرت بزرگترین شهر استرالیای غربی واقع شده است. این فرودگاه  در سال ۱۹۷ به یک شرکت خصوصی به مدت ۹۹ سال از طرف مدیریت فرودگاه پرت اجاره داده شده است . این فرودگاه به عنوان همه کاره ترین فرودگاه استرالیا نام نهاده اند . فرودگاه پرت چهارمین فرودگاه شلوغ در استرالیا می باشد . بزرگترین مصد پرواز ها از این فرودگاه شهر های ، کشورهای حومه اقیانوس هند ، مقصد های داخل استرالیا ، ژوهانسبورگ ، اوکلند ، دبی ، ابوظبی ، گوانگژو و دوحه می باشد. فرودگاه پرت به دلیل رونق معادن در این شهر در چند سال اخیر به شدت رشد نموده است به طوری که در سال ۲۰۱۲ این شد در حدود ۱۱٫۷ درصد در حمل ونقل بین المللی ، حدود ۷ درصد در داخل کشور و درنهایت ۱۰٫۳ درصد در کل رشد داشته است. همچنین در سال ۲۰۱۲ در حدود ۱۲٫۵ میلیون نفر مسافر در این فرودگاه تردد داشته اند که تخمین زده می شود این آمار تا سال ۲۰۱۹ به ۲۴ میلیون نفر برسد.

کد سازمان یاتا برای این فرودگاه PER می باشد و هم جنین کد سازمان ایکائو نیز YPPH برای فرودگاه پرت است .

در زیر نمایی از فرودگاه پرت را می بینید :

در نقشه ی زیر نیز می توانید موقعیت دقیق شهر پرت و هم چنین فرودگاه بین اللملی پرت را ببینید ( نقشه قابل زوم است)

 {module فرودگاه بین المللی پرت}

 —————————————————————————————————————————————-

 توضیحاتی در رابطه با شرایط فریت بار به استرالیا و شهرهای مختلف آن

از بزرگترین شهرهای استرالیا که مسافرین محترم از ایران قصد عزیمت به آنجا را دارند می تواند سیدنی –ملبورن-آدلاید-بریزبین-پرت و…را نام برد
در رابطه با فریت بار به هر یک از این شهرها با قیمتهای مختلفی انجام می شود که بایستی حتما با مشاورین ما در شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه تماس حاصل نمایید. در واقع هرینه های ارسال بار به شهرهای استرلیا به دلیل فاصله ی زیاد از هم یکی نمی باشد. به جزء هزینه ی فریت بار به ملبورن و سیدنی که تقریبا یکی است .

فریت بار به استرالیا  | حساسیت گمرکهای استرالیا به محموله ی آلوده

یکی از مهمترین نکاتی که گمرکات استرالیا در آن بسیار حساسیت نشان می دهند این است که محموله هایی که وارد این کشور می شوند باید عاری از هرگونه آلودگی اعم از حشرات موزی ، میکروب و…باشد.اگر محموله ای با بسته بندی چرمی باشد حتما بایستی سم زدایی شود . البته گمرکات استرالیا برای این کار مکانی به عنوان مکان قرنطینه دارند که هرگونه کالایی را که تشخیص دهند احتمال دارد آلودگی همراه داشته باشد را در آنجا قرنطینه می کنند.
گمرکات استرالیا عمدتا از بسته بندی هایی که با کارتنهای مخصوص فریت بار (نه کارتنهایی مثل کارتن موز و سایر کارتن های متفرقه ) ایرادی نمی گیرند . و معمولا بارهایی که مربوط به لوازم منزل و شخصی شامل ظروف شکستنی ، کتاب ، البسه ، ظروف و لوازم آشپز خانه ، کیف و کفش ، لوازم دکوری و… که دست دوم باشند معاف از مالیات و هزینه ی گمرکی می باشند  و فقط هزینه ی جزئی هندلینگ فروتگاهی اخذ می شود . جهت کسب اطلاعات بیشتر به قسمت درباره بسته بندی مراجعه شود و یا با کارشناسان ما در خدمات حمل بار هوایی و فریت بار پادمیرا راه تماس حاصل نمایید.

شرکت پادمیرا راه آماده ی خدمت رسانی به مسافران عزیز برای فریت بار به استرالیا می باشد این شرکت با ارائه خدمات مشاوره در رابطه با فریت بار به استرالیا به  صورت رایگان و هم چنین انجام امور اداری مربوط به فریت بار به استرالیا می تواند با بهترین کیفیت خدمات خود را ارائه نماید . برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فریت بار به استرالیا می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.