فریت بار به سیدنی

فریت بار به سیدنی , ارسال بار هوایی به سیدنی , قیمت و هزینه حمل بار هوایی به سیدنی اشترالیا ,  فریت بار مسافری و لوازم منزل و شخصی به سیدنی | ۰۹۱۲۱۴۰۶۹۰۹ :   سیدنی پایتخت ایالت ویلز جنوبی نو( نیو ساوت ویلز) است . سیدنی بزرگترین  و قدمی ترین شهر استرالیا نیز می باشد و بیش از  نیمی ازمسافران و مهاجران ایرانی به استرالیا در این شهر ساکن هستند . شهرسیدنی را نماد استرالیا می نامند .این شهر ۲۱۸ ساله دارای جذابیت های زیادی برای مهاجران و توریست ها می باشد سیدنی اولین شهری است که تمامی جهانگردان در بدو ورود به استرالیا به آن شهر حتما سفر می کنند .یکی از شاهکارهای و زیبایی های این شهر پل بندرگاه سیدنی است که نمای جالبی در شب به خود می گیرد.

نمایی زیبا از پل بندرگاه سیدنی:

 

فریت بار به سیدنی

اما در رابطه با مسافرت  و فریت بار | ارسال بار هوایی به سیدنی

بیشتر مسافران محترم وقتی که قصد سفر به سیندی را دارند بیشتر نگرانی ارسال بار خود به این شهر را دارند و اطلاعات زیادی در این مورد ندارند . بهترین روش برای فریت بار و ارسال بار هوایی به استرالیا و سیدنی راهنمایی از شرکت های خدمات حمل بار هوایی و فریت بار می باشد . شرکت پادمیرا راه با داشتن افرادی مجرب و با تجربه در زمینه فریت بار می تواند نگرانی مسافران را با ارائه بهترین خدمات در زمینه ارسال بار به سیدنی برطرف نماید .

ارسال بار به سیدنی

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به سیدنی | استرالیا

بسته بندی بار | ارسال بار به سیدنی

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به سیدنی به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر سیدنی را داشته اند ارئه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

 

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به سیدنی

  1. بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده ی شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به سیدنی : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند  هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا و … را برای فریت بار به سیدنی  را بر عهده دارد .

**توجه

قوانین فریت بار به سیدنی تابع قوانین فریت بار به استرالیا می باشد و تمام قوانین فرودگاه های استرالیا یکی می باشند .

 

فرودگاه سیدنی | ارسال بار به سیدنی

فرودگاه سیدنی یکی از قدیمی ترین فرودگا ههای فعال در جهان می باشد . فرودگاه سیدنی در سال ۱۹۱۹ از طریق هواپیمایی استرالیا از یک کلوب مسابقه به نام کنسینگتون اجاره شد و ازآن زمان فعالیت فرودگاه آغاز شد . اولین پرواز این فرودگاه در سال ۱۹۱۹ با یک پرواز آزمایشی دور فرودگاه آغاز شد . پرواز های رسمی این فرودگاه از سال ۱۹۲۰ بین فرودگاه ملبورن و آدلاید به صورت منظم آغاز شد و در این زمان دولت استرالیا رسما مدیریت فرودگاه را به عهده گرفت . با افزایش روز افزون مهاجرت به استرالیا و هم چنین نیاز به افزایش خدمات هوایی مثل فریت بار و ارسال بار بین شهرهای مختلف نیاز به اجرای دو باند دیگر و هم چنین احداث یک پایانه ترمینالی در فرودگاه احساس شد و این کار در سال ۱۹۴۰ با احداث باند های جدید و ترمینال تکمیل شد . و بعدها نیز باند شمالی – جنوبی فرودگاه در سال ۱۹۶۳ آغاز شد و دو سال بعد(۱۹۶۵) ترمینال بین المللی فرودگاه سیدنی نیز طراحی و ساخته شد . در سال ۱۹۹۴ نیز باند موازی یا باند سوم فرودگاه سیدنی تکمیل شد . در سال ۲۰۰۲ فرودگاه سیدنی توسط دولت استرالیا به بخش خصوصی واگذار شد.

ترمینال های مسافربری  فرودگاه سیدنی

فرودگاه سیدنی دارای ۳ ترمینال می باشد . ترمینال شماره یک فرودگاه سیدنی  مخصوص پروازهای مسافربری بین المللی است . ترمینال شاره دو فرودگاه سیدنی برای پروازهای مسافربری داخلی  و منطقه ای اختصاص دارد و ترمینال شماره سه فرودگاه سیدنی ترمینال داخلی کونتاس نام دارد که فقط برای پروازهای داخلی با کونتاس مورد استفاه قرار می گیرد.

کونتاس ؟

کونتاس ، علامت اختصاری « خدمات هوایی سرزمین شمالی و کویینزلند » است و به تمام خطوط هوایی استرالیا اشاره می کند .تردد مسافر در فرودگاه سیدنی طی آماری که در سال ۲۰۱۰ به آن اشاره شده است چیزی در حدود ۳۶ میلیون نفر بود .

ترمینال های فریت بار | ارسال بار | کارگوی فرودگاه سیدنی

فرودگاه سیدنی استرالیا دارای ۷ ترمینال  مخصوص ارسال بار | گارگو و فریت بار می باشد .در سال ۲۰۰۷ بیش از ۴۷۰ هزار تن بار در فرودگاه سیدنی جابجا شده است که شامل فریت بار های سنگین ، فریت بار های سبک ، فریت یا ارسال بار  اثاثیه  منزل به سیدنی و هم چنین کارگو می باشد . که این کالا های شامل کالا های وارداتی و صادراتی می باشند . رفت و آمد برای فرودگاه سیدنی از طریق قطار شهری و تاکسی ، اتوبوس و سایر ماشین ها به راحتی امکان پذیر است هم چنین راهی را برای دوچرخه سواران و پیاده نیز تعبیه نموده اند .