ارسال بار به ادمونتون ، فریت بار به ادمونتون

ارسال بار به ادمونتون ، فریت بار به ادمونتون

شرکت فریت بار و ارسال بار پادمیرا راه با ارائه خدماتی عالی در زمینهش ارسال بار به ادمونتون می تواند کمک بزرگی برای مسافرین عزیز در سفرشان باشد . اطمینان خاطر از اینکه تمام لوازم شما بدون آسیب دیدگی به مقصد ارسال خواهد شد نشان از تعهد کاری ماست برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با فریت بار به ادمونتون می توانید با کارشناس فریت بار پادمیرا راه تماس بگیرید:

۰۲۱-۸۸۷۳۵۲۸۳   ____  ۰۲۱-۸۸۵۰۱۲۸۷

۰۹۱۲۱۴۰۶۹۰۹

 

  ادمونتون مرکز استان آلبرتا در کشور کانادا می باشد. شهر باشکوه ادمونتون بر روی رودخانه ساسکاچوان شمالی واقع شده است و هم چنین مرکز ادمونتون سرمایه منطقه می باشد که توسط منطقه ی مرکزی آلبرتا احاطه شده است این شهر در سال ۱۷۹۵ بینیان گذاری شده است.

ارسال بار به ادمونتون


شهر ادمونتون در سر شماری که در سال ۲۰۱۴ انجام داده است در حدود ۸۷۷۹۲۶ نفر جمعیت داشت .و از این حیث آن بزرگترین و پر جمعیت ترین شهر استان آلبرتا و هم چنین پنجمین شهرداری | بخشداری بزرگ کانادا می باشد . در سرشماری که در سال ۲۰۱۴ صورت گرفته است منطقه ی شهری ادمونتون دارای جمعیتی در حدود ۱۳۲۸۳۰۰ نفر می باشد که از این نظر نیز پنجمین منطقه ی شهری کانادا است .این شهر از نظر منابع طبیعی غنی می باشد و به عنوان دروازه ی شمال نام برده می شود. در مناطق شمال غربی این شهر معادن بزرگ الماس در حال استخراج می باشد و همچنین در شمال استان آلبرتا نیز پروژه های استخراج نفت فعال است.

در زیر نمایی زیبا از شهر ادمونتون را می توانید ببینید:

فریت بار به ادمونتون

شهر ادمونتون را مهد فرهنگ کانادا نیز می نامند در این شهر بزرگترین موزه ی تاریخ زندگی کانادا واقع شده است که از دیدنی های بسیار جذاب این شهر به حساب می آید .

مسافرت به ادمونتون | ارسال بار به ادمونتون (فریت بار به ادمونتون)

 همان طور که گفتیم شهر ادمونتون یکی از شهرهای اقتصادی و مهم آمریکای شمالی به خصوص کانادا می باشد ، همچنین از نظر فرهنگ نیز یکی از بهترین و جالب ترین شهرهای کانادا است . مسافران ایرانی زیادی برای ادامه تحصیل یا حتی اقامت به این شهر مسافرت می کنند . ولی مشکل خیلی از این افراد به دلیل اولین بار بودن مسافرت آنها در نداشتن اطلاعات کافی در رابطه با نحوه ی ارسال بار به ادمونتون است .در زیر به خدمات ارسال بار به ادمونتون توسط شرکت خدمات حمل بار هوایی و فریت بار پادمیرا راه اشاره ای می کنم :

 خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به ادمونتون | آلبرتا ، کانادا

بسته بندی بار | ارسال بار به ادمونتون

 مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به ادمونتون به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر ادمونتون را داشته اند ارائه نموده است.

سایر خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به ادمونتون (ارسال بار به ادمونتون)

  1. بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده ی شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت (ارسال بار)فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5.     در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به اتاوا : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند ایران ایر ، هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا و … را برای فریت بار به ادمونتون را بر عهده دارد .

*** توجه

قوانین ارسال بار به ادمونتون تابع قوانین مربوط به ارسال بار به کانادا می باشد و کلیه فرودگاههای کانادا از یک قانون برای فریت بار پیروی می کنند.

فرودگاه بین المللی ادمونتون

فرودگاه بین المللی ادمونتون یک فرودگاه همگانی ( مسافربری و کارگو ) می باشد که در شمال استان آلبرتا و شهر ادمونتون کانادا واقع شده است

پروازهایی که از این فرودگاه انجام می شود به پنجاه و هشت مقصد در کانادا ، ایالات متحده ، اروپا و آمریکای لاتین می باشد که همه روزه بطور منظم صورت می پذیرد.این فرودگاه از نظر مساحت بزرگترین فرودگاه کانادا و از نظر شلوغی نیز پنجمین فرودگاه مسافربری ، همچنین از نظر تردد هواپیمایی نیز ۸ امین رتبه را در کانادا دارد.این فرودگاه در ۲۶ کیلومتری جنوب غربی شهر ادمونتون قرار دارد و در سال ۲۰۱۴ در حدود ۸۲۴۰۱۶۱ نفر مسافر در این فرودگاه تردد داشته اند . کد سازمان هواپیمایی یاتا برای فرودگاه بین المللی ادمونتون YEGو کد سازمان ایکائو نیز CYEG  می باشد .

در نقشه ی زیر می توانید موقعیت دقیق فرودگاه را مشخص کنید ( نقشه قابل زوم است )