ارسال بار به بریزبن , فریت بار به بریزبن 

ارسال بار هوایی به بریزبن , فریت بار به بریزبن  | استرالیا ، ایالت کوئینزلند , هزینه و قیمت ارسال بار هوایی به بریزبن , حمل بار هوایی مسافر به شهر بریزبن در استرالیا : شهر بریزبن یکی از شهر های بزرگ کشور استرالیا می باشد که در ساحل شرقی این کسور واقع شده است . این شهر به سرزمین ملکه در استرالیا معروف است . بریزبن با مساحت دارای جمعیتی در حدود ۱۸۲۰۴۰۰ نفر می باشد که چیزی در حدود ۹۸۹۱۵۲ نفر در شهر بریزبن و بقیه در شهر های حومه ی این شهر زندگی می کنند بریزبن بهعد از ملبورن و سیدنی شومین شهر پر جمعیت استرالیا است .

فریت بار به بریزبن 

بریزبن یکی از زیباترین شهر های دنیا و هم چنین شهر توریستی است از مناطق دیدنی این شهر می توان به رودخانه ی بریزبن و پارک کناره ی این رودخانه اشاره نمود.همچنین این شهر یکی از شهرهای دانشگاهی استرالیا است . از دانشگاه های معروف این دانشگاه فناوری کوئینزلند ، دانشگاه گریفیت ، دانشگاه کوئینزلند می باشند

مسافرت به و فریت بار به بریزبن

همان طور که گفته شد شهر بریزبن یکی از شهر های بزرگ و زیبای استرالیا است که سواحل این شهر همه ساله تعداد زیادی توریست را به خود جذب می کند اما تنها مناطق دیدنی این شهر نیست که باعث شده در چند سال اخیر بسیاری از مسافران اقامت آن را بگیرند سیستم دانشگاهی فوق العاده خوب و هم چنین اقتصاد خوب این شهر در استرالیا موجب رسد بالای این شهر شده است . اما در رابطه با مسافران ایرانی که قصد مسالفرت به این شهر را دارند می توان گفت تنها مشکلی که برخی از عزیزان هم وطن در رابطه با مسافرت به بریزبن دارند نحو هی ارسال بار به بریزبن می باشد . ما نگرانی این مسافران را با ارائه بهترین نوع خدمات فریت بار به بریزبن برطرف می کنیم .

نمایی از شهر بریزبن را در زیر می توانید ببینید : 

فریت بار به بریزبن

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به بریزبن

بسته بندی بار | ارسال بار هوایی به بریزبن

 مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار هوایی به بریزبن به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر بریزبن را داشته اند ارئه نموده است.

 سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به بریزبن

  1. بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به بریزبن : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به بریزبن را بر عهده دارد .

 **  توجه

 قوانین ارسال بار به بریزبن تابع قوانین فریت بار به استرالیا می باشد و تمام قوانین فرودگاه های استرالیا یکی می باشند .

 فرودگاه بین المللی بریزبن

فرودگاه بریزبن در جنوب شرقی کوئینزلند واقع شده است و سومین فرودگاه شلوغ استرالیا می باشد و بر اساس گزارشی که در سال ۲۰۱۳ داشته است در حدود ۲۱۸۰۰۰۰۰ نفر مسافر از این فرودگاه به ۲۸ مقصد بین المللی و همچنین ۴۲ مقصد ملی جابجا شده اند . این فرودگاه مرکز هواپیمایی ویرجین استرالیا است و مرکز دوم برای هواپیمایی کوانتس و یک مرکز فرعی دیگر برای هواپیمایی جت استار می باشد. و هم چنین از سال ۲۰۱۴ نیز مرکز هواپیمایی تایگر ایر استرالیا نیز می باشد .

کد سازمان یاتا برای فرودگاه بریزبن BNE و کد سازمان ایکائو نیز YBBN می باشد .در زیر نمایی از فرودگاه را می توانید ببینید :

فریت بار به بریزبن

در نقشه ی زیر نیز می توانید موقعیت دقیق فرودگاه بین المللی بریزبن و شهر بریزبن را ببینید(نقشه قابل زوم است)