فریت بار به کلگری , ارسال بار به کلگری

فریت بار به کلگری | ارسال بار ، حمل بار هوایی :  کلگری یکی از مهمترین شهرهای اقتصادی کانادا است این شهر با مساحت ۸۲۵۲۹ کیلومتر مربع دارای جمعیتی در حدود ۱۰۹۶۸۳۳  می باشد. این شهر از نظر جمعیت یکی از شهر ای پر جمعیت کانادا و پرجمعیت ترین شهر استان آلبرتا است .


موقعیت جغرافیایی کلگری  و موقعیت توریستی آن

این شهر در جنوب استان آلبرتای کانادا و در کل در جنوب غربی کانادا واقع شده است .کلگری در ۸۰ کیلو متری رشته کوه های راکی قرار دارد. شهر کلگری در شمال قاره آمریکا مهمترین مرکز فعالیت های انرژ یبه خصوص نفت می باشد.زبان عمومی این شهر اینگلیسی است ولی جمعیت زیادی هم فرانسه زبان در این شهر ساکنند برای همین تمامی کارمندان موظف به تسلط داشتن به زبان فرانسوی نیز می باشند.

فریت بار به کلگری

 

جاذبه های گردشگری شهر کلگری

مهمترین جاذبه گردشگری این شهر وجود رودخانه ی بو است که از مرکز شهر کلگری می گذرد و چهره ی زیبایی را به این شهر داده است .از دانشگاههای مهم کلگری می توان به دانشگاه کلگری اشاره کرد که یکی از مهمترین دانشگاههای کانادا به حساب می رود.

مسافرت و نحوه ی ارسال بار به کلگری

شهر کلگری به دلیل موقعیت اقتصادی برتری که دارد یکی از شهرهای مهم مهاجر پذیر کانادا به حساب می رود . بیشتر افرادی که از کشور ایران به این شهر مهاجرت می کنند برای کار و موقعیت شغلی می باشد . و می توانند در این شهر به خوبی پیشرفت کنند ولی اکثر مسافرین ایرانی اطلاعات کافی  از فرودگاه این شهر و هم چنین نحو ه ی ارسال بار به کلگری ندارند در زیر به نحوه ی ارسال بار به کالگری توسط خدمات حمل بار هوایی پادمیرا راه اشاره می کنم.

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به کلگری | کانادا، آلبرتا

بسته بندی بار | ارسال بار به کلگری

 مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به کلگری به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر کلگری را داشته اند ارئه نموده است.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به کلگری

  1. بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به کلگری : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به کلگری را بر عهده دارد .

 

 **  توجه

  قوانین ارسال بار به کلگری تابع قوانین فریت بار به کانادا می باشد و تمام قوانین فرودگاه های کانادا یکی می باشند .

فرودگاه بین المللی کلگری | فریت بار به کلگری

 فرودگاه بین المللی کلگری در اصل با نام مک کال (McCall) می باشد و یک فرودگاه همگانی است. این فرودگاه در ۱۷ کیلومتری شمال شرقی از مرکز شهر کلگری در استان آلبرتا | کانادا واقع شده است این فرودگاه برای پروازهای بین شهرستانهای کانادا ، ایالات متحده ، مکزیک ، دریای کارائیب ، اروپا و شرق آسیا برنامه ای قدرتمند بدون توقف پروازی دارد.

فرودگاه بین المللی کلگری

فرودگاه بین المللی کگری به عنوان دفتر مرکزی شرکت هواپیمایی  وست جت و یک Hub airport برای هواپیمایی های ایر کانادا ، ایر کانادا اکسپرس می باشد.این فرودگاه به دست سازمان فرودگاهی کلگری به عنوان بخشی از فرودگاه ملی سیستم حمل و نقل کانادا اداره می شود فرودگاه بین المللی کلگری به عنوان سومین فرودگاه شلوغ کانادا محسوب می شود .در سال ۲۰۱۴ در حدود ۱۵۲۶۱۱۰۸ مسافر در این فرودکاه تردد داشت اند و بیش از ۲۴۴۹۱۳ پرواز از این فرودگاه انجام شده بود.این فرودگاه طولانی ترین باند فرود و مرتفع ترین برج کنترل در بین فرودگاه های کانادا را دارد.

کد سازمان یاتا برای این فرودگاه YYC است و همچنین سازمان ایکائو نیز کد CYYC را برای فرودگاه بین المللی کلگری تعیین نموده است.

در نقشه ی زیر می توانید به راحتی موقعیت این فرودگاه را ببینید . (نقشه قابل زوم می باشد )