شرکت خدمات حمل بار هوایی

شرکت خدمات حمل بار هوایی :  خدمات ارسال بار هوای (حمل بار هوایی ) در همه جای دنیا یکی از اساسی ترین روش های ارسال لوازم تجاری و شخصی افراد و شرکت هاست . بسیاری از مهاجرینی که قصد عزیمت به کشورهای دیگر را دارند . مسلما لوازم زیادی از قبیل چینی آلات ، کریستال ، جهیزیه ، آینه شمعدان، فرش ، لباس ، تابلو ، مبلمان و … دارند . که نیاز دارند آنها را هیز با خود به مقصد مورد نظرشان ارسال کنند. اما ذدر اینجا قضیه فرق می کند و سوالی در ذهن مسافر پیش می آید و اینکه به چه صورت باید این محموله را به مقصبد خود ارسال کنند .

بهترین روش ارسال بار به کشورهای دور ارسال از طریق هوایی در اصل همان فریت بار ( حمل  و نقل بار هوایی ؛ حمل بار هوایی) است.


اما این وسایل و اثاثیه باید به چه صورتی ارسال شوند ؟ شرکت خدمات حمل بار هوایی پادمیرا راه پیشرو در ارسال بار هوایی توضیحی کامل در این مورد برای مسافران در نظر دارد :

این محموله و لوازم می بایستی در ابتدا به صورت حرفه ای بسته بندی شود و در مرحله ی بعد نحوه جابجایی است که باید به صورت خیلی امن این کار انجام شود  تا از هز گونه آسیب دیدگی در امان باشد . اما نکته مهم در رابطه با بسته بندی اثاثیه این است که بسیاری از افراد به صورت تجربی سعی می کنند که بار را خودشان بسته بندی کنند . که به دلیل بسته بندی اشتباه بارشان در زمان جابجایی آسیب می بیند . اما در زیر برخی از روشهای بسته بندی رو شرح می دهیم :

برای بسته بندی اثاثیه روشهای بسته بندی زیادی وجود دارد  خصوصا برای بسته بندی اشیای شکستنی :

۱- بسته بندی با نایلن های حباب دار

توضیح اینکه استفاده از این نوع از نایلون ها به تنهایی کافی نیست  و مواردی از قبیل نحوه ی چیدمان لوازم در کارتن بسته بندی همچنین خود کارتن بسته بندی ، وزن بار داخل کارتن فریت بار همچین نحوه تقسیم وزن بار درون جعبه نیز مهمه . اما مزیت شرکت پادمیرا راه در امر بسته بندی کالا در این است که به ظربه گیر بودن نایلون های بسته بندی حباب دار اکتفا نمی کنه و در کنار آن از کاغذهای مخصوص نم گیر و ظربه گیر میز استفاده می کند و هم چنین از یونولیت در داخل کارتن ها با در نظر گرفتن نوع محموله استفاده می کند . و مهم اینکه فردی که عمل بسته بندی رو انجام می دهد فردی باتجربه و نیرویی متخصص در این زمینه است .که این خود در امر بسته بندی بسیار حائز اهمیت است .

تذکر :

بارها پیش آمده است که مسافرانی به ما زنگ زده اند و گفته اند که بارشان در حدود ۲۰۰ کیلو گرم است و  آن را شرکت دیگری برای فریت بار  در چهار کارتن پنجاه کیلویی بسته بندی کرده است  به صورتی که کارتن در محل غیر قابل جابجایی است . چه برسه به اینکه بتونه به مقصد برسه .

در این رابطه خدمات حمل بار هوایی پادمیرا راه بهترین راهکار و روش اصلی رو برایتان شرح می دهد:

برای ارسال بار ۲۰۰ کیلو گرمی حداقل باید ۷ عدد کارتن بسته بندی لازم داریم . چرا که باید وزن بار را تحمل کند و هم اینکه موقع افتادن از ارتفاع کم آسیبی به محموله وارد نشود .و افراد معمولی هم بتواند به راحتی کارتن ها را جابجا کند.

بار می بایستی طوری تقسیم بندی شود که وزن بار به صورت یک دست تقسیم بندی شود. به صورتی که یک کارتن ۵۰ کیلوگرم نباشد و کارتن دیگری ۱۵ کیلوگرم.  مثلا نباید در یک کارتن فریت بار ۵۰*۵۰ کتاب و آلبوم چید و درهمان سایز برای چیدن چینی و کریستال استفاه کرد.

 خدمات بار هوایی   : امروز حمل و نقل کالا بین کشورها از سه طریق انجام می شود  هوایی  ، زمینی و دریایی برای انجام امور مربوط به حمل و نقل کالا ها به این سه طریق شرکت هایی تاسیس شده اند .که هر کدام در زمینه های متفاوت این عرصه فعالیت می کنند. و اما یکی از مهمترین دلایل تاسیس این شرکت ها  کاهش تردد مسافران به فرودگاه ها می باشد  این خود عامل مهمی برای کاهش آلودگی و همچنین ترافیک در سطح شهر به خصوص شهرهای بزرگ می باشد. این شرکت ها  با نام های رایج  خدمات بار هوایی (خدمات حمل بار هوایی ) ،  خدمات حمل بار زمینی  (خدمات بار زمینی ) و خدمات بار دریایی ( خدمات حمل بار دریایی ) و نام های رایج دیگری همچون شرکت خدمات بار هوایی و… از این قبیل  تاسیس می شوند . اما هر یک از این شرکت ها وظایفی را بر عهده دارند که در زیر به آنها اشاره ای می کنیم .


خدمات بار هوایی | حمل و نقل بار هوایی

قبل از اینکه هواپیماها برای حمل بار هوایی و کشتی های بزرگ برای حمل بار دریای ساخته شوند . روند حمل و نقل بار بین کشورها و حتی شهرهای دو به صورت زمینی بود که بیشتر از طریق خط راه آهن انجام می شد . ولی با اختراع هواپیما زمینه برای فعالیت در عرصه مسافربری هوایی و همچنین حمل بار هوایی فراهم شد و دیگر نیازی نبود که برای انتقال کالایی از سرزمینی به سرزمین دور هفته ها و ماه ها طول بکشد . هواپیماها با کمترین تاخیر و کمترین آسیب می توانستند بارهای مسافرین را جابه جا کنند . بعدها برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در بزرگراه ها و هم چنین فرودگاه های بزرگ شرکتهایی رو برای این کار مجوز تاسیس دادند به عنوان خدمات بار هوایی  که وظیفه اصلی این شرکتها تحویل بار از مشتریان و انجام تمام امور مربوط به فرودگاه است و درنهایت ارسال بار با استفاده از شرکت های هواپیمایی به مقصد می باشد .
اما در خدمات بار هوایی در ارسال کالا به کشور دیگر مراحلی را باید سپری کنند . برای آشنایی با این مراحل می توانید به صفحه سایت خدمات بار هوایی پادمیرا راه مراجعه نمایید.

خدمات بار هوایی پادمیرار راه در این عرصه توانسته بهترین باشد . از این رو تمام مشتریان ما از این روند ما رضایت کامل را دارند . و تمام تلاش ما نیز بر این اصل مشتری مداری استوار خواهد بود .

خدمات بار زمینی | ارسال بار با تریلر و راه آهن

این نوع از خدمات از ابتدای تجارت در جهان آغاز شده است و همچنان ادامه دارد شاید بگیم بهتر و پیشرفته تر از قبل انجام می شود . که هم از طریق راه آهن و هم از طریق تریلر های بزرگ ترانزیتی انجام می پذیرد . البته برای راه های طولانی بیشتر از خدمات بار هوایی یا در صورت و جود امکانات مناسب از خدمات بار دریایی استفاده می کنند. در کل خدمات بار زمینی بیشتر برای کشورهای همجوار کاربردی تر می باشد.

خدمات بار دریای | ارسال بار با استفاده از کشتی

خدمات بار دریایی خیلی پیش از خدمات بار هوایی و بعد از خدمات بار زمینی انجام می گرفت . شاید بتوان گفت خدمات بار دریایی به صرفه ترین نوع خدمات ارسال بار است . ولی باز برخی از امکانات و برتری هایی خدمات بار هوایی دارد که . ارسال بار از طریق هواپیما رو از نظر امنیت و راحتی و سرعت برتر کرده است . هرچند برخی از کالا ها رو نمیتوان از طریق هوایی ارسال کرد . ( البته امروزه هواپیماهای غول پیکری رو برای حمل این نوع از کالاا طراحی و ساخته اند ولی در اختیار تعداد کمی از کشورها قرار دارد.)

نتیجه اینکه :
هر سه مورد از این خدمات امروزه کاربرد خود را دارند و هیچ وقت نیز جایگزین نمی شوند . هر کدام مزایا و معایب خود را دارند . اما در اینجا می خوام مزایای  ارسال بار از طریق هواپیما رو که توسط خدمات بار هوایی انجام می شود ذکر کنم :

مزایای مهم حمل و نقل  هوایی بار

۱-    مهمترین مزیت می تواند سرعت بالای انتقال با از کشوری به کشور دیگر باشد .
۲-    مزیت بعدی این می تواند باشد که ارسال بار از طریق هواپیما به دلیل حفظ امنیت خود هواپیما از امنیت بالایی برخوردار است .
۳-    هر کالایی رو ب راحتی نمی توان از طریق هواپیمایی جابجا کرد .ولی بسیاری از کالاهای مورد نیاز هر مسافر به راحتی جواز برای حمل و نفل دارند.