ارسال بار به کانبرا

ارسال بار به کانبرا| استرالیا : شهر کانبرا پایتخت گشور استرالیا که در انتهای شمالی استرالیا واقع شده است. با جمعیت ۳۸۱۴۸۸ نفر با مساحت ۶/۸۰۵ کیلومتر مربع یکی از بزرگترین شهرستان های داخلی استرلیا میباشد .شهر کانبرا با رقابت بین دو شهر بزرگ سیدنی و ملبورن  در سال ۱۹۰۸ به عنوان پایتخت اتخاب شد.که طراحی آن توسط معماران شیکاگو به نام های والتر گریفین و ماریون انجام شد و ساخت و ساز آن در سال ۱۹۱۳ آغاز شد.در این طراحی مناطق زیادی دارای پوشش گیاهی و مملو از باغ ها میباشد که ازین رو شهر کانبرا به عنوان پایتخت بوته معروف شده است.

ارسال بار به کانبرا


 

مسافرت به و فریت بار به کانبرا 

کانبرا دارای آبو هوای قاره ای نسبتا خشک تحت تاثیر آب و هوای اقیانوسی که در ماه ژانویه گرم ترین ماه سال و در ماه ژوئیه سردترین ماه سال میباشد. که کمترین دمای ثبت شده حداقل -۱۰٫۰ درجه سانتی گراد (۱۴٫۰ ° F) در ۱۱ جولای سال ۱۹۷۱ بود.

کانبرا دارای تعذاذ زیادی موزه و بنای تاریخی میباشد از جمله : موزة جنگ استرالیا، نگارخانه ملی استرالیا، نگارخانه پرتره‌های ملی، کتابخانة ملی استرالیا، آرشیو ملی استرالیا و موزه ملی استرالیا است.در این شهر تعدای از ساختمان های دولتی برای عموم باز مشود مانند: خانة پارلمان، دادگاه عالی و ضرابخانة سلطنتی استرالیا، مکانهای تفریحی شامل دریاچة گریفن، برج تلسترا، و باغهای گیاهی ملی استرالیا در منطقة کوه‌های سیاه، باغ وحش و آکواریوم در منطقة سد اسکریوند، موزة ملی دایناسور و مرکز علوم و تکنولوژی ملی کانبرا، می باشد.این شهر یکی از شهرهای دانشگاهی استرالیا است . از دانشگاه های معروف این دانشگاه کانبرا در منطقة بروس و دانشگاه ملی استرالیا (ANV) در منطقة آستون می‌باشند.

در رابطه با مسافران ایرانی که قصد مسالفرت به این شهر را دارند می توان گفت تنها مشکلی که برخی از عزیزان هم وطن در رابطه با مسافرت به کانبرا دارند نحو هی ارسال بار به کانبرا می باشد . ما نگرانی این مسافران را با ارائه بهترین نوع خدمات فریت بار به کانبرا برطرف می کنیم .

نمایی از شهر کانبرا را در زیر می توانید ببینید : 

 

فریت بار به کانبرا

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به کانبرا 

بسته بندی بار | ارسال بار به کانبرا

 مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به کانبرا به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر کانبرا را داشته اند ارئه نموده است.

 سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به کانبرا 

  1. بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به کانبرا : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به کانبرا را بر عهده دارد .

 **  توجه

 قوانین ارسال بار به کانبرا تابع قوانین فریت بار به استرالیا می باشد و تمام قوانین فرودگاه های استرالیا یکی می باشند .

 فرودگاه بین المللی کانبرا 

فرودگاه بریزبن واقع در لبه شرقی شمالی کانبرا شده است و هشتمین فرودگاه شلوغ استرالیا می باشد و بر اساس گزارشی که در سال ۲۰۱۱ داشته است در حدود ۳۲۴۰۸۴۸ نفر مسافر از این فرودگاه  جابجا شده اند .زمین فرودگاه  در حال حاضر به چهار حوزه تقسیم می شوند: ترمینال مسافری و هوانوردی در سمت غربی از باند فرودگاه اصلی هستند. کسب و کار پارک مجاور به ترمینال مسافری است.  سابق هوا منطقه پایگاه نیروی، به نام فربرن، در سمت شرق از باند اصلی است.

 

کد سازمان یاتا برای فرودگاه بریزبن YSCBو کد سازمان ایکائو نیز CBRمی باشد .در زیر نمایی از فرودگاه را می توانید ببینید :

در نقشه ی زیر نیز می توانید موقعیت دقیق فرودگاه بین المللی کانبرا و شهر کانبرا را ببینید(نقشه قابل زوم است)