ارسال بار به کپنهاگ

ارسال بار به کپنهاگ | پایتخت دانمارک : شهر کپنهاگ با مساحت ۸۸۲۵ کیلومتر مربع دارای جمعیتی در حدود ۵۵۱۵۸۰ نفر می باشد.این شهر از نظر جمعیت بزرگترین شهر دانمارک به حساب می رود . کپنهاگدر شمال شرقی دانمارک واقع شده و یک شهر بندری محسوب می شود. این شهر یکی از بزرگترین شهرهای پیاده روری دنیا محسوب می شود و شهرت خود را در گردشگری نیز از همین دریافت نموده است.به خصوص بزرگترین مرکز فروش استروگت که به صورت خیابان های پیاده رو بسیار صولانی می باشد که طولانی ترین فروشگاه خیابانی در جهان می باشد.همچنین رکورد طولانی ترین نمایش مد دنیا نیز در این خیابان شکسته شد.از دیگر مراکز گردشگری به تندیس پری دریایی بر روی صخره ای در کنار ساحل شهر کپنهاک اشاره نمود.


مسافرت و فریت بار به کپنهاگ

شهر کپنهاک یک شهر بسیار  قدیمی می باشد و هم چنین به دلیل ساحلی بودن بسیار توریستی می باشد و مناطق گردشگری بسیاری دارد.همچنین بزرگترین شهر اقتصادی دانمارک نیز می باشد. از این رو ایرانیان مقیم دانمارک بیشتر در همین شهر زندگی می کنند . اما یکی از موارد مهم در رابطه با مسافرت یا حتی مهاجرت به کپنهاگ برای بیشتر ایرانیان اتفاق می افتد فریت بار یا همان ارسال بار هوایی به کپنهاگ می باشد. در زیر به خدمات برتر شرکت حمل بار هوایی و فریت بار پادمیرار راه برای ارسال بار به کپنهاگ را شرح می دهم.

در زیر تصویری از شهر کپنهاگ را می توانید ببینید:

ارسال بار به کپنهاگ

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به کپنهاگ | فریت بار به دانمارک

بسته بندی بار | ارسال بار به کپنهاگ

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به کپنهاگ به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر کپنهاگ را داشته اند ارئه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به کپنهاگ

  1.  بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به کپنهاگ : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به کپنهاگ را بر عهده دارد .

  **  توجه

 قوانین ارسال بار به کپنهاگ تابع قوانین فریت بار به دانمارک می باشد و تمام قوانین فرودگاه های دانمارک یکی می باشند .

فرودگاه بین المللی کپنهاگ | فریت بار و ارسال بار به کپنهاگ

فرودگاه کپنهاگ یک فرودگاه همگانی است و اصلی ترین فرودگاه کشور دانمارک می باشد.همپنین این فرودگاه بزرگترین فرودگاه در منطقه ی کشورهای اسکاندیناوی می باشد و با آمار ۲۶ میلیون مسافر در سال ۲۰۱۴ به عنوان شلوغ ترین فرودگاه این منطقه نیز شناخته شده است . فرودگاه کپنهاگ یکی از قدیمی ترین فرودگاه های اروپا نیز می باشد.این فرودگاه در ۲۴ کیلومتری غرب شهرستان مالمو ، در جزیره ی آماگر و در ۸ کیلومتری از مرکز شهر کپنهاگ واقع شده است.

کد سازمان یاتا برای این فرودگاه CPH و برای سازمان ایکائو EKCH می باشد.

در زیر نمایی از این فرودگاه را می توانید ببینید :

 

همچنین در نقشه زیر می توانید موقعیت دقیق فرودگاه و شهر کپنهاگ را بیابید ( نقشه قابل زوم می باشد)