بسته بندی لوازم منزل

پرسنل متخصص بسته بندی تمامی لوازم بسته بندی شامل کارتنهای مخصوص فریت بار (در سایزهای استاندارد)،یونولیت ،فوم،چسب ،نایلون حبابدار و … را به محل مورد نظر برده و تمامی ظروف شکستنی،کریستال،تابلو،البسه ،کتابخانه ،مبلمان و … را به روش استاندار جهت فریت بار بسته بندی می کنند….


مسافرین و مهاجرین محترم:
بسته بندی محموله یکی از مهمترین مراحل فریت بار  است که اگر به روش درستی  انجام نشود احتمال آسیب دیدگی محموله  قطعی خواهد بود.
محموله های مسافرین و مهاجرین جهت فریت بار بطور کلی به دو گروه تقسیم بندی می شوند:

گروه اول:
بارهای کوچک و خرده ریز  مانند ظروف شکستنی و کلا لوازم اشپزخانه،البسه،کیف ،کفش،کریستال،لوازم اسکی،فرش،کتاب و…

در این صورت پرسنل متخصص  و با تجربه این شرکت تمام لوازم پکینگ یا بسته بندی را به محل مورد نظر برده و تمام لوازم شکستنی ،تابلو ،ظروف آشپزخانه،لوستر،کتنابخانه،البسه و … را در محل بسته بندی کرده و بار  به صورت کارتن کارتن در می اید.
( لیست اقلام یا پکینگ لیست) یکی از مدارکی است که جهت فریت بار بایستی به صورت استاندارد تهیه گردد و به گمرک مبدا و مقصد ارایه گردد که پرسنل شرکت در طول انجام عملیات بسته بندی این کار را انجام می  دهند.
گروه دوم:
محموله های حجیم و بزرگ مبلمان،میز و صندلی،بوفه و…
درفریت بار به صورت هوایی اگر مبلمان،میز و صندلی،بوفه و… مورد حمل باشد، پس از بسته بندی اولیه با نایلونهای حباب دار ،کاغذهای مخصوص و فوم ،برای انها صندوقهای چوبی ساخته میشود که این اشیا در امنترین حالت ممکن بسته بندی شوند و طی حمل تا مقصد هیچگونه اسیبی نبینند.
بسیاری از مهاجرین و مسافرین لوازمی مانند ظروف شکستی ،لوازم دکوری شکستنی و اسیب پذیر دارند و اتتظار دارند که سالم به مقصد برسد. این امر احتیاج به تخصص و دقت بالایی  دارد.