فریت بار به آلمان , ارسال بار به المان , هزینه فریت به آلمان

ارسال بار هوایی و فریت بار به آلمان :  آلمان یکی از کشورهای بسیار مهاجر پذیر غرب اروپا است که همه ساله پذیرای تعداد زیادی از مردم از سراسر دنیا می باشد . اکثر افراد برای پیدا کردن شغل به این کشور مهاجرت می کنند . آلمان در دیپلماسی دنیا یکی از کشورهای تاثیر گذار است و دارای اقتصاد و صنعت بسیار قدرتمندی است . ایرانیانی که به آلمان سفر می کنند در کل به چهار دسته تقسیم می شوند : یا مهاجرت می کنند و اقامت آلمان دارند ؛ یا دانشجو هستند ؛  یا به عنوان گردشگر به این کشور مسافرت می کنند و یا اینکه برای کار و تجارت به این کشور می روند .

به هر حال کشور آلمان در قلب اروپا با آب و هوایی ایده آل جایی بسیار مناسب برای زندگی و تحصیل است . دانشگاه های آلمان در رتبه های بالی علمی دنیا قرار دارند و محیطی برای یادگیری برای همه مردم دنیا فراهم کرده اند . کشور بسیار قانون مندی است و دارای مردم بسیار عالی و مهربان هست.

مسافرت به آلمان و فریت اضافه بار مسافری

ایرانیان مقیم آلمان در شهرهای بزرگ و کوچک این کشور پراکنده اند و تقریبا در تمام شهرهای آلمان ایرانی اقامت دارد از این رو همه روز مسافران زیادی از ایران به این کشور رفت و آمد می کنند . مسافران راه دور که برای مدت طولانی قصد برگشت به کشور خود را ندارند همیشه بار اضافی به همراه خود دارند که از مقدار بار همراه مسافر بیشتر است که می خواهند در هز صورت آن را نیز با خود ببرند . این بار اضافی مسافر می تواند شامل موارد زیر باشد :

  • لوازم شخصی
  • خورده ریز منزل
  • لوازم آشپزخانه
  • تابلو فرش
  • فرش
  • انواع اشیاء قدیمی
  • مجسمه
  • پیانو
  • و …

شرکت پادمیرا فریت بار با ارائه خدمات فریت بار مسافری ؛ کمک بزرگی برای شما خواهد بود . شما می توانید برای اینکه اطلاعات کافی در رابطه با ارسال بار مسافری به آلمان بدست بیاورید با کارشناسان ما در پادمیرا فریت صحبت کنید تا از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید. پادمیرا فریت بهترین و با کیفیت ترین خدمات فریت بار را برای شما ارائه خواهد کرد .

خدمات فریت بار پادمیرا فریت

شرکت پادمیرا فریت برای راحتی مسافران و هموطنان عزیز تمامی کارهای ارسال و فریت بار مسافری را که از بسته بندی شروع و تا فرودگاه مقصد ارسال می شود را انجام میدهد . در زیر جزئیات این کار را شرح می دهیم :

بسته بندی لوازم و بار مسافری

اولین و مهمترین کاری که در امر فریت بار باید انجام داد . بسته بندی بار و تمامی لوازمی است که قصد ارسال آن را دارید. پادمیرا فریت بعد از تعیین وقت بسته بندی تیم پکینگ را به منزل و یا محل بار ارسال می کند . این تیم تمامی لوازم بسته بندی و پک را با خود به همراه دارند . تمامی لوازم را با دقت بیشتری و رعایت اصول بسته بندی می کنند و در کارتن های ۵۰*۵۰*۵۰ قرار میدهن سپس برای انسجام بیشتر کارتن های بسته بندی شده را بر روی پالت پلاستیکی قرار می دهند و با استفاده از تسمه و نایلکس کاملا بار را بر روی پالت فیکس می کنند .

توجه

خدمات بسته بندی فقط و فقط باید توسط شرکت پادمیرا انجام شود و بار بسته بندی شده را به هیچ وجه شرکت قبول نمی کند .

نکته مهم

سرویس ارسال نیرو برای بسته بندی فقط برای شهر تهران و کرج می باشد و مابقی شهرهای کشور باید باید خود را با استفاده از باربری به انبار شرکت در خیابان سهروردی شمالی ارسال کنند تا کار پکینگ در آنجا انجام شود .

توجه داشته باشید :

پادمیرا فریت برای راحتی و آسایش مشتریان خود به مدت ۴۰ روز می تواند بار شما را به صورت رایگان در انباری خود نگهداری کند و هر موقع که خواستید بار برای شما ارسال شود .

بارگیری و حمل و نقل

بعد از اتمام مرحله بسته بندی تمامی پالت ها و کارتن ها با استفاده از تجهیزات مناسب باربری در کامیون قرار داده می شود و بار به سمت فرودگاه حمل می شود .

انجام کارهای تشریفاتی و گمرک

وقتی بار به فرودگاه ارسال شد در آنجا تمامی کار های تشریفاتی و گمرکی برای فریت بار به صورت دقیق و منظم انجام می شود . در صورتی که نیاز به حضور مسافر باشد . باید مسافر حتما حاضر شود . که در خیلی از موارد نیازی به حضور مسافر نیست .

فریت بار مسافری به مقصد مسافر

بعد از اتمام تمامی کارهای گمرکی و صدور بارنامه برای بار مسافر بار بررسی شده و با دقت به بخش کارگو فرودگاه امام خمینی (ره) ارسال می شود تا با استفاده از هواپیمایی که بارنامه را صادر کرده است . به مقصد ارسال شود .

هزینه فریت بار مسافری به آلمان

شرکت های هواپیمایی که کار فریت بار و کارگو انجام می دهند هزینه های متفاوتی را دارند و قوانین خاص خودشان را برای این کار دارند . از طرف دیگر هزینه فریت بار به شهرهای مختلف آلمان با همدیگر فرق می کند .