ترمینال بار و تاثیر آن در واردات کالا

ترمینال بار و تاثیر آن در واردات کالا : همان طور که میدانیم فرودگاه ها برای مسافر و بار و واردات کالا ترمینال های خاصی را  دارند . ترمینالی که مختص مسافران است سیستم و عملکردش با ترمینال مخصوص واردات کالا بسیار فرق دارد . از این رو برای اینکه بتوان به بهترین نحو به واردات کالا و صادرات کالا پرداخت طراحی و پیاده سازی ترمینال های مخصوص واردات کالا و صادرات آن است .


 به طور مثال فرودگاه شیراز تا چندی پیش آمادگی لازم برای ارائه خدمات به شرکت های واردات کالا را نداشت ولی در روزهای اخیر با گشایش ترمینال بار فرودگاه شیراز این کار برای واردات کالا و صادرات کالا تسهیل گشته است . خبری که اخیرا چاپ شده است بدین صورت می باشد .

بنا به گفته ی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران | واردات کالا :

نقل قول از روابط عمومی فرودگاه شیراز

ترمینال بار یکی از نیاز های اساسی  و دغدغه ای بزرگ برای واردات کالا و صادرات کالا می باشد که بسیاری از صنعت گران و تجار در زمینه های اقتصادی و کشاورزی با مشکل آن مواجه هستند و. امید داریم که ترمینال بار فرودگاه به زودی به بهره برداری برسد.

در این بین مدیر کل فرودگاه های استان فارس افزود : تجار و فعالان اقتصادی از این پس می توانند به فعالیت های خود  در زمینه ی صادرات کالا و واردات کالا با خیالی راحت اقدام نمایند.

سیدی : مساحت ترمینال بار (جهت واردات کالا) فرودگاه شیراز یک هزار متر مربع است و به دلیل موقعیتی که دارد هیچ محدودیتی برای افزایش مساحت آن وجود ندارد. بر اساس گفته های مدیر عامل فرودگاه های شیراز با استقرار پلیس فرودگاه و گمرک و تکمیل بخشهای مختلف برای واردات کالا و صادرات کالا به زودی شاهد بهره برداری از این ترمینال خواهیم بود.

پیش از این شرکت های هواپیمایی در فضاهای جداگانه ای برای ارائه خدمات در زمینه واردات کالا و صادرات کالا می پرداختند که با ایجاد ترمینال بار و تجمع در یک فضای خاص مدیرت آن تسهیل خواهد شد و فعالان در بخش واردات کالا و صادرات کالا از امکانات فراوانی بهره مند خواهند شد.

شرکت فریت بار و حمل بار هوایی | واردات کالا پادمیرا راه

امید است که با ارائه خدماتی همچون گشایش ترمینال بار شیراز بتوانیم بهترین خدمات را در زمینه ی ارسال بار و واردات کالا ارائه نماییم  مدیریت شرکت پادمیرا راه آربی ارتیون