ارسال بار آوکلند , فریت بار به اوکلند

ارسال بار آوکلند| نیوزلند : هرچند آوکلند پایتخت کشور نیوزلند نیست ولی این شهر پرجمعیت ترین شهر نیوزلند می باشد . شهر آوکلند با مساحت ۵۵۹ کیلومتر مربع دارای جمعیت منطقه ای ۱٫۵ میلیون نفر می باشد. خود مرکز شهر اوکلند دارای جمعیت ۴۵۰ هزار نفری می باشد ازحومه های مهم این شهر می توان به ماناکائو ، نورت شور و وایتاکره اشاره کرد. که هر کدام به تنهایی جزء پر جمعیت ترین شهر های نیوزلند می باشند.اما بیشترین ایرانیان مقیم کشور نیوزلند در شهر آوکلند زندگی می کنند.البته در کل مهاجران زیادی که وارد نیوزلند می شوند به آوکلند می روند . آوکلند شهری بسیار زیبا است که در سال ۱۸۴۰ تاسیس شده است.

ارسال بار آوکلند


شهر آوکلند دارای بزرگترین بندر در نیم کره ی جنوبی است هم چنین تعداد قایق های بادبانی این شهر در جهان شهرت دارد و از این حیث رتبه ی اول دنیا را به خود اختصاص داده است . ای شهر امن ترین شهر جهان نیز می باشد.

مسافرت و فریت بار به آوکلند

اکثر ایرانیانی که به کشور نیوزلند مهاجرت می کنند یا مسافرت بلند مدت به این کشور را دارند به شهر آوکلند می روند در صد ایرانیان در شهر اوکلند بیشتر از سایر شهر های نیوزلند می باشد . در زیر به نحوه ی ارسال بار به اوکلند را توسط خدمات بار هوایی و فریت بار پادمیرا راه اشاره ای می کنم.

نمایی زیبا از شهر آوکلند را منی توانید ببینید:

فریت بار آوکلند

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به آوکلند| نیوزلند

بسته بندی بار | ارسال بار به آوکلند

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به آوکلند به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر آوکلند را داشته اند ارئه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به آوکلند

  1.  بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به آوکلند : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به آوکلند را بر عهده دارد .

  **  توجه

 قوانین فریت بار به آوکلند تابع قوانین فریت بار به نیوزلند می باشد و تمام قوانین فرودگاه های نیوزلند یکی می باشند .

فرودگاه بین المللی اوکلند

فرودگاه بین المللی آوکلند بزرگترین و شلوغ ترین فرودگاه در کشور نیوزلند می باشد بر اساس آماری که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد چیزی در حدود ۱۵۲۳۱۸۰۲ نفر مسافر در این فرودگاه تردد داشته اند .این فرودگاه در ۲۱ کیلومتری از مرکز شهر آوکلند واقع شده است. فرودگاه آوکلند یکی از دارایی های زیر ساختی نیوزلند است .

این فرودگاه مرکز داخلی وبین المللی برای هواپیمایی نیوزلند ایر می باشد .

کد سازمان یاتا برای این فرودگاه AKL می باشد و برای سازمان ایکائو نیز NZAA است.

در زیر نمایی از فرودگاه بین المللی آوکلند را می توانید ببینید :

فریت بار آوکلند

در نقشه ی زیر نیز که قابلیت زوم را دارد می توانید موقعیت دقیق فرودگاه و شهر آوکلند را ببینید.

 {module فرودگاه بین المللی آوکلند}