ارسال بار به آنتالیا

ارسال بار به آنتالیا | ترکیه : آنتالیا یکی از شهر های مهم و توریستی ترکیه است و یکی از این شهر به عنوان یکی ازمراکز مهم تفریحی و گردشگری ترکیه محسوب می شود.و دارای جاذبه های گردشگری فراوانی می باشد. این شهر با مساحت ۲۰۸۱۵ کیلومتر مربع دارای جمعیتی در حدود ۱۰۰۱۳۱۸ نفر می باشد.


مسافرت و فریت بار به آنتالیا

آنتالیا را می توان از نظر گردشگری و مهاجر پذیری در منطقه یکی از شهر های مهم دانست این شهر با جاذبه های گردشگری فراوان خود یکی از قطب های اقتصادی برای ترکیه محسوب می شود.از این رو به دلیل هم مرز بودن ترکیه با ایران همه ساله افراد زیادی از کشورمون به شهر آنتالیا سفر می کنند که در این بین افرادی هم هستند که اقامت این شهر را دارند برای همین همیشه دغدغه ی بسیاری از آنها نحوه ارسال بار به آنتالیا از طریق هواپیمایی ها می باشد . در زیر به خدمات فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه اشاره ای می کنم :

در زیر نمایی از شهر زیبای آنتالیا را می توانید ببینید :

ارسال بار به آنتالیا

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به آنتالیا | ترکیه

بسته بندی بار | ارسال بار به آنتالیا

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به آنتالیا به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر آنتالیا را داشته اند ارئه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به آنتالیا

  1.  بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به آنتالیا : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به آنتالیا را بر عهده دارد .

 **  توجه

 قوانین ارسال بار به آنتالیا تابع قوانین فریت بار به ترکیه می باشد و تمام قوانین فرودگاه های ترکیه یکی می باشند .

 

فرودگاه آنتالیا | فریت بار به آنتالیا

فرودگاه آنتالیا یک فرودگاه بین المللی و همگانی است که در ۱۳ کیلومتری شمال شرق آنتالیا واقع شده است . فرودگاه آنتالیا یکی از پر تردد ترین فرودگاه های ترکیه می باشد و از این رو همیشه شهر ساحلی آنتالیا پر از مسافران و گردشگران می باشد .این فرودگا از نظر حجم مسافر در رده دوازدهم اروپا و در ترکیه در رده ی دوم قرار دارد .بر اساس آماری که در سال ۲۰۱۱ منتشر شده است این فرودگاه در حدود ۲۵ میلیون مسافر راپذیرا بوده است که از این بین بیش از ۲۰ میلیون نفر آنها مسافران بین المللی می باشد .آنتالیا یکی از فرودگاه های بزرگ در جنوب غربی ترکیه است.

کد شازمان یاتا برای این فرودگاه AYT و برای سازمان ایکائو  LTAI می باشد.

در زیر نمایی از این فرودگاه را می توانید ببینید :

ارسال بار به آنتالیا

 

همچنین در نقشه ی زیر می توانید موقعیت فرودگاه و شهر آنتالیا را لاحظه نمایید (نقشه قابل زوم می باشد)

{module فرودگاه بین المللی آنتالیا}