ارسال بار به اسپو

ارسال بار به اسپو | فنلاند :

شهر اسپو در جنوب فنلاند، در امتداد ساحل خلیج فنلاند واقع است. اسپو دومین شهرستان پرجمعیت بعد از پایتخت فنلاند در حدود ۲۶۸۹۲۴ نفر میباشد.مساحت اسپو (Espoo) تقریبا ۵۲۸ کیلومتر مربع است که با وجود۷۱ دریاچه در سر تاسر این شهر حدود ۲۱۶ کیلومتر مربع آن آب میباشد  .شهرستان اسپو رسما دوزبانه است. اکثر جمعیت، ۸۳٫۶٪، فنلاندی به عنوان زبان مادری خود را صحبت می کنند ، در حالی که اقلیتی از ۸٫۳٪ سوئدی . البته ۸٪ جمعیت اسپو دارای یک زبان جدید که از زبان فنلاندی یا سوئدی برگرفته شده است.

ارسال بار به اسپو


رونق شهر اسپو

شرکت های بزرگی در اسپو مانند نوکیا باعث ایجاد رونق این شهر شده اند. همچنین دانشگاه آلتو این شهر همراه با جامعه علمی آن پیشرفت اسپو را هموار و شهرت آن را سراسری کرده است.

پارک ملی Nuuksio در شمال غربی اسپو واقع یکی از جاذبه های دیدنی آن میباشد.اسپو دارای یک موزه هنر مدرن به نام  EMMA  است که در یک خانه بازسازی شده قرار گرفته است.از جاذبه های دیگر این شهر میتوان دفاتر در Keilaniemi، برج پانوراما در Leppävaara، مرکز فرهنگی اسپو، اسکله Haukilahti و موزه گالن Kallela نام برد.

حیوان رسمی اسپو سنجاب پرواز سیبری است، پرنده رسمی توکای سیاه است، و گیاه رسمی nemorosa شقایق است.

نمایی از شهر هلسینکی را در زیر می توانید ببینید:

ارسال بار به اسپو

مسافرت و فریت بار به اسپو

منطقه شهری اسپو پنجمین منطقه شهری شمال اروا از نظر جمعیت بعد از هلسینکی، استکهلم و اسلو می باشد..همچنین به غیر از ویژگی های بالا شهر اسپو مرکز سیاسی ، آموزشی ، فرهنگی و تحقیقاتی بزرگ در فنلاند  است و از این حیث به عنوان یکی از شهرستان های عمده ی شمال اروپا می باشد. شهر اسپو مرز اصلی ایرانیان موقیم فنلاند است . در زیر به شرح خدمات حمل بار هوایی پادمیرا برای ارسال بار به فنلاند و هم چنین ارسال و فریت بار به اسپو می پردازیم.

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به اسپو | فنلاند

بسته بندی بار | ارسال بار به اسپو

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به اسپو به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر اسپو را داشته اند ارائه نموده است.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به اسپو

  1.  بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به هلسینکی : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به اسپو را بر عهده دارد .

 **  توجه

 قوانین ارسال بار به اسپو تابع قوانین فریت بار به فنلاند می باشد و تمام قوانین فرودگاه های فنلاند یکی می باشند .

فرودگاه بیمن المللی هلسینکی

فرودگاه بین المللی هلسینکی یک فرودگاه همگانی می باشد که  دارای یک باند فرود آسفالتی ۳۴۴۰ متری می باشد . فرودگاه هلسینکی  در حدود ۲۰ کیلومتری از شهر اسپو واقع شده و حدود نیم ساعت با ماشین  برای رسیدن به اسپو طول می کشد. این فرودگاه همه ساله چیزی در حدود ۱۶ میلیون مسافر را پذیرا می باشد.این فرودگاه مرکز هواپیمایی finnair و finish flag carrier و همچنین یک مرکز پایه ای برای Blue1 نروژ و FLybe شمال اروپا می باشد این فرودگاه در شهرستان وانتا و در ۵ کیلومتری غرب تیکوریلا  و همچنین در ۱۷ کیلومتری شهر هلسینکی واقع شده است .

 

 

کد سازمان یاتا برای این فرودگاه HEL و برای سازمان ایکائو EFHK می باشد.

در زیر نمایی از این فرودگاه را می توانید ببینید :

فریت بار به اسپو

همچنین در نقشه ی زیر می توانید موقعیت دقیق فرودگاه و شهر هلسینکی را مشاهده نمایید(نقششه قابلیت زوم دارد)

{module فرودگاه بین المللی هلسینکی}