ارسال بار به اورلاندو 

ارسال بار به اورلاندو | شهر ایالت فلوریدا: اورلاندو واقع در ایالت فلوریدای مرکزی میباشد.شهر ارلندو مرکز کلان شهر ارلندو با مساحت ۲۶۱٫۵ کیلومتر مربع دارای جمعیتی در حدود ۲۳۹٫۰۳۷ نفر می باشد (این آمار ۲۰۱۰ می باشد) .از این نظر این شهرستان در رتبه ی ۷۷ ام ین شهر در آمریکا و پنجمین شهر فلوریدا قرار دارد. اورلاندو دارای آب و هوای نیمه گرمسیری و مرطوب که به دلیل ارتفاع کم آن ایجاد شده است. در این شهر دو فصل عمده در هر سال وجود دارد. یکی داغ و دیگری بارانی، گه فصل داغ آن از ماه می تا اواخر ماه سپتامبر (تقریبا همزمان با فصل طوفان اقیانوس اطلس) و فصل نسبتا سرد آن از اواخر ماه اکتبر تا آوریل با بارش باران همراه است که در عین حال با درجه حرارت زیاد ،گرم میباشد.

حمل بار هوایی


مسافرت و ارسال  بار به اورلاندو 

شهر اورلاندو با نام مستعار “شهر زیبا” که نماد آن چشمه ای در دریاچه Eola است. اورلاندو نیز به عنوان “پارک پایتخت جهان” شناخته شده است و در سال ۲۰۱۴ جاذبه های گردشگری آن بیش از ۶۲ میلیون بازدید کننده به خود جلب کرده است.جاذبه های معروف اورلاندو : توسط شرکت والت دیزنی در سال ۱۹۷۱ واقع در حدود ۲۱ مایل (۳۴ کیلومتر) جنوب غربی مرکز شهر اورلاندو در خلیج دریاچه، باز شده ، میعادگاه جهانی ارلندو ، شهر پیاده‌روی، سی ورلد، سرزمین تمساح‌ها، پارک آبی و… میباشد.

از این رو مسافران و مهاجران زیادی از سراسر دنیا به عنوان توریست و تجارت به این شهر می آیند . شهر اورلاندو یکی از مراکز عمده است که ایرانیان زیادی را در خود جای داده است . و تردد مسافر ایرانی به این شهر نیز زیاد می باشد ولی مشکل عمده مسافران ایرانی نحوه فریت بار یا همان ارسال بار به اورلاندو می باشد .در زیر به خدمات ارسال بار هوایی به اورلاندو توسط شرکت حمل بار هوایی پادمیرا راه را برایتان شرح می دهم :

نمایی از شهر اورلاندو را می توانید در زیر ببینید :

 

 

 

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به اورلاندو | آمریکا ، ایالت فلوریدا

بسته بندی بار | ارسال بار به اورلاندو

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به اورلاندو به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر اورلاندو را داشته اند ارئه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به اورلاندو

  1. بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به اورلاندو : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به اورلاندو را بر عهده دارد .

**  توجه

قوانین ارسال بار به اورلاندو تابع قوانین فریت بار به آمریکا می باشد و تمام قوانین فرودگاه های ایالات متحده آمریکا یکی می باشند .

فرودگاه بین المللی اورلاندو

فرودگاه بین المللی اورلاندو در شش مایلی جنوب شرقی اورلاندو واقع شده است. این فرودگاه به عنوان دومین فرودگاه شلوغ در ایالت فلوریدا و سیزدهمین فرودگاه در ایالات متحده و بیست و نهمین فرودگاه در جهان شناخته شده است .این فرودگاه در اصل به عنوان یک مرکز نیروی هوایی ارتش امریکا ساخته شد که در حال حاضر به عنوان فرودگاه اجرایی اورلاندو مشغول است.

کد سازمان یاتا برای این فرودگاه KMCO و برای سازمان ایکائو MCOمی باشد.

 

 

  

در زیر نمایی از فرودگاه را می توانید ببینید :

 

همچنین در نقشه ی زیر می توانید موقعیت دقیق فرودگاه و شهر اورلاندو را مشاهده نمایید( نقشه قابلیت زوم دارد)

 {module فرودگاه بین المللی اورلاندو}