ارسال بار به اوساکا

 ارسال بار به اوساکا : اوساکا  شهرستان تعیین شده در منطقه کانسای ژاپن است. این شهرستان پایتخت از استان اوساکا و دومین منطقه شهری از لحاظ جمعیت در ژاپن با بیش از ۱۹ میلیون نفر است. این شهر واقع در دهانه رودخانه Yodo در اوزاکا خلیج، که از لحاظ تاریخی  اوزاکا نیز به عنوان “آشپزخانه کشور” به دلیل تجارت برنج معروف  شده است.

 ارسال بار به اوساکا


مسافرت و فریت بار به اوساکا  

اوساکا شهری تاریخی که در قرن ۵-۶ قبل از میلاد برخی از اولین نشانه هایی از سکونت انسان در این منطقه اوزاکا شامل تپه پوسته، صدف دریا و اسکلت انسان دفن شده پیدا شده است.

سمت غرب در شهرستان منطقه  برجسته خلیج که به عنوان بندر اصلی میباشد  نیز به عنوان یک مقصد توریستی با جاذبه های مانند Kyocera در گنبد، استودیو یونیورسال ژاپن و Tempozan (بندرگاه روستایی) است. شرق اوزاکا به عنوان یک شهرستان جداگانه طبقه بندی شده ، اگر چه شامل محله های متعدد مسکونی از جمله Tsuruhashi ،  اوزاکا قلعه پارک، اوزاکا کسب و کار پارک و مرکز ایستگاه Kyōbashi است.

اوساکا شامل کانال های شهری متعدد و پل ها، که بسیاری از آنها  اسم محله های اطراف خود میباشد. اوساکا شماره ۲۰۰ پل توسط دوره ادو  و ۱۶۲۹  پل درسال ۱۹۲۵ ایجاد شده است.

کشور ژاپن یکی از کشورهای پر جمعیت در جهان است با ورود صنعت این کشور روز به روز پیشرفت کرد و به دلیل وجود کار زیاد در آن زمان ایرانیان زیادی به کشور ژاپن مهاجرت کردند از این رو درصد بالایی ایرانی در ژاپن ساکن می باشد اما مهمترین مسئله در رابطه با مسافرت به اوساکا این است که اکثر مسافران ایرانی شرایط فریت بار به اوساکا را نمی دانند. از این رو در زیر به خدمات ارسال بار هوایی به اوساکا توسط شرکت فریت بار و ارسال بار هوایی پادمیرا راه اشاره ای می کنم.

نمایی از شهر اوساکا را می توانید ببینید :

حمل بار هوایی

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به اوساکا

بسته بندی بار | ارسال بار به اوساکا

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به اوساکا به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر اوساکا را داشته اند ارائه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به اوساکا

  1.  بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به اوساکا : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به اوساکا را بر عهده دارد .

**  توجه

 قوانین ارسال بار به توکیو تابع قوانین فریت بار به ژاپن می باشد و تمام قوانین فرودگاه های ژاپن یکی می باشند .

فرودگاه اوساکا | ارسال بار به اوساکا

فرودگاه بین المللی کانسای یک فرودگاه بین المللی واقع در جزیره ای مصنوعی در وسط اوزاکا خلیج، ۳۸ کیلومتر (۲۴ مایل) جنوب غربی ایستگاه اوزاکا است که  توسط معمار ایتالیایی رنزو پیانو طراحی شده.ین فرودگاه در سال ۲۰۱۴ چیزی در حدود ۱۶۶۸۹۶۵۸ نفر مسافر را پذیرا بوده است.
دولت ژاپن ساختمان ترمینال جدید فرودگاه را در اواخر سال ۲۰۱۲   به دلایل اقتصادی و برای برنامه های اضافی خود، که  یک باند سوم (۰۶C / 24C) به طول ۳۵۰۰ متر (۱۱۴۸۳ فوت)، و یک ترمینال باری جدید و گسترده اندازه  ۱۳ km2 را ایجاد شد.

کد سازمان باتا برای این فرودگاه ITM و برای سازمان ایکائو KIXمی باشد.

در زیر نمایی از فرودگاه اوساکا را می توانید ببینید:

حمل بار هوایی

همچنین در نقشه ی زیر می توانید موقعیت دقیق فرودگاه و شهر اوساکا را ببینید(نقشه قابلیت زوم دارد)

 {module فرودگاه بین المللی اوساکا}