ارسال بار به برن

ارسال بار به برن | سوئیس ، ایالت برن :  برن پایتخت کشور سوئیس است . این شهر با مساحت ۵۱٫۶۲ کیلومتر مربع دارای۱۳۹۳۲۱ نفر جمعیت بر اساسآماری که در فوریه سال ۲۰۱۵ منتشر شده می باشد. این شهر چهارمین شهر پر جمعیت و شلوغ سوئیس است .زبان رسمی سوئیس آلمانی است ولی با گویش آلمانی سوئیسی حرف می زنند. شهر برن در سال ۲۰۱۰ جزء  ۱۰ شهر برتر جهان برای زندگی قرار گرفت . زیبایی و امنیت فوق العاده ی این شهر در دنیا زبان زد همه است .

ارسال بار به برن


مسافرت و فریت بار به برن | سوئیس

شهر برن علاوه بر زیبایی و جذابیتی که دارد یکی از شهر های دانشگاهی اروپا نیز به حساب می آید و از نظر سطح آموزش جزء شهر های دانشگاه های برتر دنیا می باشد . از این رو افراد زیادی برای ادامه تحصیل و یا تکمیل مراطب علمی خود به این شهر مسافرت می کنند . ولی در اصل بیشتر مسافران از کشور ایران برای اقامت دراز مدت به این شهر می روند ، ولی مهمترین مسئله در مسافرت به برن  مرحله ارسال بار به برن می باشد . اکثر افرادی که از این شهر اقامت گرفته اند شیوه ی ارسال بار به برن را تا حدودی می دانند ولی در زیر برای مسافرینی که برای اولین بار به این شهر برای اقامت می روند نحوه ارسال بار به برن از طریق شرکت حمل بار هوایی پادمیرا راه را شرح می دهم به خصوص در رابطه با ارسال بار لوازم و اثاثیه خانه.

نمایی زیبا از شهر برن :

فریت بار به برن

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به برن

بسته بندی بار | ارسال بار به برن

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به برن به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر برن را داشته اند ارئه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به برن

  1.  بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به برن : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به برن را بر عهده دارد .

 **  توجه

 قوانین ارسال بار به برن تابع قوانین فریت بار به سوئیس می باشد و تمام قوانین فرودگاه های سوئیس یکی می باشند .

فرودگاه بین المللی برن و فریت بار به برن | سوئیس

 فرودگاه برن یک فرودگاه همگانی است که دارای یک باند با طول ۱۷۳۰ متر از جنس آسفالت است . این فرودگاه در جنوب شرقی شهر برن و در منطقه شهری Belp واقع شده است . مقاصد پروازی این فروددگاه به غیز از شهرهای داخلی سوئیس به تعدادی از شهرهای اروپایی نیز پرواز دارد. این فرودگاه مرکز اصلی هواپیمایی اسکای ایرلاینز ، و هلویتیک ایروی است.

کد سازمان یاتا برای این فرودگاه BRN و کد سازمان ایکائو نیز LSZB می باشد.

در زیر نمایی از فرودگاه زیبای برن را می توانید ببینید :

فریت بار به برن

همچنین در نقشه ی زیر می توانید موقعیت دقیق فرودگاه و شهر برن را پیدا کنید ( نقشه قابل زوم است )