ارسال بار به بروکسل

ارسال بار به بروکسل | پایتخت بلژیک : بروکسل بزرگترین شهر و مرکز منطقه بروکسل می باشد این شهر با مساحت ۳۲۶۲ کیلومتر مربع دارای جمعیتی در حدود ۱۴۴۷۸۴ نفر می باشد .که از این تعداد در حدود بیش از ۵۰ هزار نفر غیر بلژیکی هستند. از این رو تعداد ایرانیان مقیم این شهر در کشور بلژیک بیش از سایر شهرهاست . بروکسل قطب فرهنگ و اقتصاد کشور بلژیک می باشد و اکثر مراکز آموزشی بلژیک و هم چنین بیشتر مراکز سازمان های دولتی این کشور در بروکسل می باشد و مهاجر پذیری این شهر نسبت به سایر شهرهای بلژیک نیز بیشتر است.برخی از مسافران ایرانی برای ارسال بار به بروکسل با مشکلاتی از جمله بسته بندی کالا روال گمرکی و برخی از امورات مربوط به فرودگاه ها مواجه می شوند در زیر به خدمات فریت بار و حمل بار هوایی شرکت پادمیرا راه برای ارسال بار به بروکسل را شرح می دهم.

ارسال بار به بروکسل

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به بروکسل | بلژیک، منطقه بروکسل

بسته بندی بار | ارسال بار به بروکسل

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به بروکسل به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر بروکسل را داشته اند ارئه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به بروکسل

  1.  بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به بروکسل : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به بروکسل را بر عهده دارد .

  **  توجه

 قوانین ارسال بار به بروکسل تابع قوانین فریت بار به بلژیک می باشد و تمام قوانین فرودگاه های بلژیک یکی می باشند .

فرودگاه بین المللی بروکسل | فریت بار , ارسال بار هوایی , حمل بار هوایی به بروکسل

فرودگاه بروکسل در شمال شرقی و در ۱۱ کیلومتری از مرکز شهر بروکسل واقع شده است بر اساس آمار منتشر شده در شال ۲۰۱۴ در حدود ۲۲ میلیون مسافر در این فرودگاه تردد داشته اند که به عنوان ۲۳ امین فرودگاه شلوغ در اروپا شناخته شد.این فرودگاه مرکز هواپیمایی بروکسل ایرلاینز ، جت ایرفلای و توماس کوک است . همچنین در حدود ۲۶۰ شرکت هواپیمایی و … در این فرودگاه مشغول می باشند که چیزی در حدود ۲۰۰۰۰ نفر کارمند دارند.

کد سازمان یاتا برای فرودگاه بروکسل BRU و کد سازمان ایکائو نیز EBBR می باشد.

در زیر نمایی از فرودگاه بروکسل را می توانید ملاحظه نمایید:

فریت بار به بروکسل

همچنین در نقشه ی زیر می توانید موقعیت دقیق شهر و فرودگاه بروکسل را پیدا نمایید(نقشه قابل زوم می باشد)

{module فرودگاه بین المللی بروکسل}