ارسال بار به برگن

ارسال بار به برگن | نروژ : شهر برگن بعد از اسلو دومین شهر بزرگ نروژ است این شهر با مساحت ۴۶۵ کیلومتر مربع دارای ۲۵۲۰۵۱ نفر جمیعیت می باشد البته این آمار برای سال ۲۰۰۹ می باشد.شهر برگن مرکز شهرستان هوردلاند است. همچنین این شهر یکی از مراکز فرهنگی اروپا است به طوری که در سال ۲۰۰۰ به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا نیز شناخته شد.برگن در جنوب غربی نروژ واقع شده است.

ارسال بار به برگن


شهر برگن در سال ۱۰۷۰ توسط شاه اولاف کوره تاسیس شد. . شهر برگن سابقه ی پایتختی نروژ در سال ۱۲۱۷ را نیز دارد. شهر برگن در گذشته ای نه چندان دور به عنوان بزرگترین مرکز سادرات ماهی نروژ نیز بود ( در سال ۱۳۴۹) این شهر از نظر اقتصادی برای نروژ یکی از شهر های مهم به حساب می آید و دارای ذخایر گاز طبیعی و نفت خام می باشد. از این رو برگن شهر ثروتمندی می باشد.

مسافرت و فریت بار به برگن

شهر برگن یکی از شهرهای مهاجر پذیر در نروژ و اروپا است به طوری که از ۱۶۴ کشور دنیا مهاجر در این شهر وجود دارد که چیزی در حدود ۳۶ درصد آنها را آسیایی ها تشکیل می دهند به دلیل وجود منابع طبیعی زیاد به خصوص نفت و گاز طبیعی این شهر یکی از مراکز مهم برای مسافرت در جهان شناخته شده است اقتصاد برتر این شهر در اروپا و نروژ موجب شده است همه ساله به تعداد مسافرین و مقیمان این شهر اضافه شود شمار زیادی از هم وطنان ایرانی نیز در این شهر اقامت دارند اما در اینجا قصد دارم به نحوه ی ارسال بار به برگن به صورت حمل بار هوایی توسط شرکت خدمات با هوایی پادمیرا راه را برایتان شرح دهم . چرا که برخی از مسافران ایرانی مقیم برگن اطلاعات زیادی در این باره ندارند.

در زیر نمایی از شهر برگن را می توانید ببینید :

فریت بار به برگن

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به برگن

بسته بندی بار | ارسال بار به برگن

 مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به برگن به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر برگن را داشته اند ارئه نموده است.

 سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به برگن

  1. بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به برگن : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به برگن را بر عهده دارد .

 **  توجه

 قوانین ارسال بار به برگن تابع قوانین فریت بار به نروژ می باشد و تمام قوانین فرودگاه های نروژ یکی می باشند .

 

فرودگاه بین المللی برگن

فرودکاه برگن یک فرودگاه همگانی است این فرودگاه در شال ۱۹۵۵ طراحی و ساخته شد. فرودگاه برگن بعد از فردگاه اسلو دومین فرودگاه شلوغ در نروژ می باشد به طوری که در آماری که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد چیزی در حدود ۶۰۷۵۸۵۸۹ مسافر در این فرودگاه تردد داشته اند.این فرودگاه مرکز هواپیمایی اسکاندیناوی ایرلاینز ، ایر شاتل نروژ و ویدرو می باشد.

کد سازمان یاتا برای این فرودگاه BGO و سازمان ایکائو نیز ENBR می باشد.

در زیر نمایی از فرودگاه برگن را می توانید ببینید:

حمل بار هوایی

همچنین در نقشه ی زیر نیز می توانید موقعیت دقیق فرودگاه و شهر برگن را مشاهده نمایید( نقشه قابل زوم است)

{module فرودگاه بین المللی برگن}