ارسال بار به بوستون

ارسال بار به بوستون | فریت بار ، حمل بار هوایی : شهر بوستون مرکز ایالت ماساچوستس در آمریکا می باشد . این شهر با مساحت ۲۳۲۱۴ کیلومتر مربع و با جمعیتی در حدود ۶۴۵۹۶۶ نفر  بزرگترین شهر ایالت ماساچوستس است . این شهر یکی از قدیمی ترین شهر های آمریکا است که در سال ۱۶۳۰ توسط مهاجران پیوریتن تاسیس شده است . بهترین و بزرگترین دانشگاه دنیا  دانشگاه هاروارد در این شهر می باشد همچنین دانشگاه بوستون که یکی از بزرگترین و معتبرترین دانشگا های دنیا است در این شهر احداث شده است ، همچنین شهر بوستون یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین مراکز پزشکی دنیا می باشد .

ارسال بار به بوستون


مسافرت و فریت بار به بوستون

بوستن به دلیل اینکه یکی از قدرتمند ترین مراکز دانشگاهی دنیا است از سراسر دنیا برای ادامه تحصیل به این شهر مسافرت می کنند همچنین به دلیل قدمت بالای ای شهر گردشگران زیادی همه ساله از بوستن دیدن می کنند . اما در رابطه با مسافران ایرانی که قصد مسافرت به بوستون را دارند می توان گفت که اکثر مسافران برای ادامه تحصیل و یا برای اقامت به آنجا مسافرت می کنند ولی مشئله ی مهم در این بین این است که اکثر مسافران در رابطه با فریت بار یا ارسال بار به بوستون اطلاعات کافی ندارند در زیر به خدماتی که شرکت حمل بار هوایی پادمیرا راه در زمینه ی فریت بار به بوستون انجام می دهد اشاره ای می کنم.

نمایی دور از شهر قدیمی بوستون: 

فریت بار به بوستون

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به بوستون | آمریکا ، ایالت ماساچوستس

بسته بندی بار | ارسال بار به بوستن

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به بوستون به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر بوستون را داشته اند ارئه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به بوستون

بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد

بارگیری جهت حمل بار هوایی

انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .

پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .

در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به بوستون : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به بوستون را بر عهده دارد .

 **  توجه

 قوانین ارسال بار به بوستون تابع قوانین فریت بار به آمریکا می باشد و تمام قوانین فرودگاه های ایالات متحده آمریکا یکی می باشند.

فرودگاه بین المللی بوستون

فرودگاه بین المللی لوگان بوستون در شرق بوستون ، ایالت ماساچوست و تا حدودی هم داخل شهر وینتروپ ، ماساچوست در زمینی به مساحت ۲۳۸۴ کیلومتر مربع بنا شده است این فرودگاه دارای ۶ باند می باشد. فرودگاه لوگان بزرگترین فرودگاه در نیوانگلند و ۱۸ فرودگاه شلوغ در ایالات متحده ی آمریکا می باشد بر اساس آماری که در سال ۲۰۱۳ منتشر شده است در حدود ۲۸۹۰۰۰۰۰ نفر مسافر در این فرودگاه تردد کرده اند و این تعداد در سال ۲۰۱۴ به ۳۱٫۶ میلیون نفر رسیده بود.این فرودگاه مرکز هواپیمایی جت بلو می باشد .

کد سازمان یاتا برای این فرودگاه BOS و برای سازمان ایکائو نیز KBOS می باشد.

در زیر نمایی از فرودگاه لوگان بوستون را می توانید ملاحظه نمایید :

فرودگاه بین المللی لوگان بوستون | فریت بار به بوستون

در نقشه ی زیر نیز موقعیت دقیق شهر بوستون و هم چنین فرودگاه بین المللی لوگان را می توانید ببینید ( نقشه قابل زوم می باشد)