ارسال بار به تایلند

 ارسال بار به تایلند : تایلند با نام رسمی پادشاهی تایلند و نام سابق سیام، کشوری در شبه‌جزیره هندو چین واقع در جنوب شرقی آسیاست. این کشور از شمال با برمه و لائوس، از شرق با لائوس و کامبوج، از جنوب با مالزی و خلیج تایلند، و از غرب با برمه و دریای آندامان همسایه‌است.

 


زبان رسمی کشور تایلندی، پایتخت و همچنین پرجمعیت‌ ترین شهر آن بانکوک و مذهب حدود ۹۵ درصد مردم بودایی است که برای حمل بارو ارتباط برقرار کردن باید به این زبان ها مسلط باشید.
نام تايلند در زبان مردم محلى برگرفته از دو لغت Thi و Land ميباشد كه به معناى سرزمين حورى يا همان تايى است.
در پی کودتای پرایوث چان اوچا فرمانده ارتش علیه تاکسین شیناواترا نخست وزیر سابق این کشور، در سال ۱۳۹۳ حکومت نظامیان بار دیگر بر این کشور استوار شد. در ۱۳۹۵ (۲۰۱۶) همه‌پرسی قانون اساسی توسط نظامیان برگزار شد که رأی مثبت مردم به آن باعث شد تا اختیارات وسیعی به خونتا (حکومت نظامی تایلند) داده شود.
آب و هوای تایلند
بطور کلی تایلند دارای یک آب و هوای گرمسیری و مرطوب است. برای حمل بار باید بدانید که شمال تایلند دارای ۳ فصل متمایز است: گرم و خشک، بارانی و خنک می باشد. فصل گرم و خشک از مارس تا می ادامه دارد در این فصل متوسط درجه حرارت ۳۴ درجه سانتیگراد است و رطوبت هوا ۷۵٪ است. فصل بارانی از ژوئن تا اکتبر ادامه دارد و متوسط درجه حرارت  ۲۹ درجه سانتیگراد و میزان رطوبت  ۸۷٪ است. فصل خنک از نوامبر تا فوریه‌ است و درجه حرارت بین ۲۰ تا ۳۲ درجه سانتیگراد در نوسان است.
حمل باردر فصل باران های موسمی، در بانکوک معمولا باران زیادی در ماه های آگوست و سپتامبر می بارد و در اکتبر به بیشترین حد خود رسیده و سیلاب هایی نیز در شهر جاری می شوند.
نواحی جنوبی تایلند تنها دارای ۲ فصل خشک و بارانی هستند. در ساحل غربی بارندگی ها و طوفانهای شدید از آپریل تا اکتبر است درحالیکه در ساحل شرقی بیشترین بارندگی ها بین سپتامبر و دسامبر می باشد.

تاریخ کشور تایلند

کشور بودایی تایلند که قرن ها با نام سیام Siam شناخته می شد، شاهراه مذهب، فرهنگ و مهاجرت آسیای جنوب شرقی بوده است. تایلند کنونی به سال ۱۲۳۸ ایجاد شده و برخلاف کشورهای منطقه، هیچگاه مستعمره و تحت سلطه قدرت های اروپایی نبوده است. کلمه تای Thai به معنی آزادی است و تایلند یعنی سرزمین آزادی.
قرن ها پیش، مردمی از جنوب چین به تدریج به سوخوتای (تایلند کنونی) مهاجرت و حمل بار کرده و به تدریج در مناطق حاصلخیز کناره رودی در جنوب چین ساکن شدند. در اوایل قرن ۱۴، تایلندی ها شهر کوچکی را در سوخوتای بنا کرده و در اواسط این قرن نیز آنجا را به پادشاهی مستقل تایلند تبدیل کردند که پیدایش زبان، فرهنگ و معماری این کشور هم متعلق به همین دوره است.

فرودگاه بین المللی تایلند | ارسال بار

فرودگاه بانکوک تایلند که به فرودگاه بین‌المللی سووارنابومی بانکوک نیزبرای حمل بار معروف است یکی فرودگاه های تایلند است که ویژه مسافربری و ارسال بار همگانی با کد یاتا BKK است که یک باند فرود آسفالت دارد و طول باند آن ۴۹۰۰ متر است. فرودگاه بانکوک در بانکوک پایتخت تایلند قرار دارد و در ارتفاع ۲ متری از سطح دریا واقع شده است.

ارسال بار

خدمات شرکت پادمیرا راه برای ارسال بار به تایلند

۱٫        بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
۲٫        بارگیری جهت حمل بار هوایی
۳٫             انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده ی شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
۴٫        پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
۵٫        در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به تایلند : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند ایران ایر ، هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا و … را برای فریت بار به تایلند را بر عهده دارد .

قوانین و مراحل فریت بار به تایلند

اما در رابطه با قوانین و مراحل فریت بار به تایلند می توان گفت همانند فریت بار به تایلند است و برای دریافت اطلاعات بیشتردر رابطه با مراحل فریت بار به تایلند می توانید به اطلاعاتی که در رابطه با فریت بار به تایلند ارئه کرده ایم مراجعه نمایید .