ارسال بار به تورکو

ارسال بار به تورکو| فنلاند :

تورکو یک شهرستان در ساحل جنوب غربی فنلاند در دهانه رودخانه Aura است. تورکو، به عنوان یک شهر، در طول قرن ۱۳th  تاسیس شد، که قدیمی ترین شهرستان در فنلاند میباشد. آن به سرعت یکی از مهم ترین شهرستان در فنلاند تعیین شد، که این موقعیت را  برای صدها سال حفظ کرد.

از آنجا تورکو که در تاریخ طولانی خود،  محل بسیاری از رویدادهای مهم و گسترده  فنلاندی بوده است. همراه با تالین، تورکو پایتخت فرهنگی اروپا  در سال ۱۹۹۶ تعیین شده بود، و برای سال ۲۰۱۱ شهر کریسمس رسمی فنلاند اعلام شد.

ارسال بار به تورکو


موقعیت شهر تورکو نسبت به شهرهای اطراف

با توجه به موقعیت آن، تورکو بندر تجاری و مسافری پر رونقی  با بیش از سه میلیون مسافر که  از طریق بندر تورکو هر سال به استکهلم و Mariehamn سفر میکنند. از ۳۰ سپتامبر سال ۲۰۱۴، با جمعیت  ۱۸۳۸۱۱ نفر آن را ششم شهرستان در فنلاند قرار گرفته.  این شهرستان رسما دوزبانه است  که ۸۹٫۴٪ از جمعیت  ترکیه ای ، ۵٫۲ درصد از جمعیت آن سوئدی را به عنوان زبان مادری انتخاب کرده و همچنین به زبان های روسیه (۱٫۳٪)، عربی (۰٫۶٪)، فرانسه (۰٫۵٪) صحبت میکنند.

نمایی از شهر تورکو را در زیر می توانید ببینید:

 

مسافرت و فریت بار به تورکو

رود آئورا در وسط این شهر جریان دارد و در کنار آن موزه ها، آثار دیدنی، رستوران، … به وجود آمده است. بهترین زمان برای دیدار از تورکو فصل تابستان است که جشنواره های مختلفی در این شهر برگزار می شود مثل جشنواره موسیقی راک.از این حیث به عنوان یکی از شهرستان های عمده ی شمال اروپا می باشد.  ۹۵٫۸ درصد از جمعیت شهروندان فنلاندی هستند، و اقلیت قابل توجهی بیشتر از روسیه، استونی، عراق، ایران، آلبانی، سوئد، سومالی، چین و دانمارک می باشد. که جوامع مسیحی، مسلمان و یهودی در تورکو وجود دارد. شهر تورکو مرز اصلی ایرانیان موقیم فنلاند است . در زیر به شرح خدمات حمل بار هوایی پادمیرا برای ارسال بار به فنلاند و هم چنین ارسال و فریت بار به تورکو می پردازیم.

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به تورکو| فنلاند

بسته بندی بار | ارسال بار به تورکو

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به تورکو به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر تورکو را داشته اند ارائه نموده است.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به تورکو

  1.  بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به هلسینکی : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به تورکو را بر عهده دارد .

 **  توجه

 قوانین ارسال بار به تورکو تابع قوانین فریت بار به فنلاند می باشد و تمام قوانین فرودگاه های فنلاند یکی می باشند .

فرودگاه بیمن المللی تورکو

 فرودگاه Turku اولین فرودگاه غیر نظامی فنلاند بود که آن  در Artukainen در سال ۱۹۳۵ ساخته شده بود، اما در حال حاضر یک فرودگاه دیگر در جزیره Ruissalo وجود دارد. Artukainen به عنوان یک فرودگاه اصلی تورکو خدمت کرد .فرودگاه بین المللی تورکو یک فرودگاه همگانی می باشد که  دارای یک باند فرود آسفالتی ۲۵۰۰ متری می باشد . این فرودگاه ۸ کیلومتر (۵٫۰ مایل) در شمال تورکو واقع است. فرودگاه تورکو همه ساله چیزی در حدود ۴۵۰،۰۰۰ مسافر را پذیرا می باشد.این فرودگاه مرکز هواپیمایی finnair و finish flag carrier و همچنین یک مرکز پایه ای برای Blue1 نروژ و FLybe شمال اروپا می باشد این فرودگاه در شهرستان وانتا و در ۵ کیلومتری غرب تیکوریلا  و همچنین در ۱۷ کیلومتری شهر هلسینکی واقع شده است .

کد سازمان یاتا برای این فرودگاه TKU و برای سازمان ایکائو EFHK می باشد.

 

در زیر نمایی از این فرودگاه را می توانید ببینید :

 

همچنین در نقشه ی زیر می توانید موقعیت دقیق فرودگاه و شهر تورکو را مشاهده نمایید(نقششه قابلیت زوم دارد)

{module فرودگاه بین المللی تورکو}