ارسال بار به دنور

ارسال بار به دنور | آمریکا ، ایالت کلرادو : شهر دنور پایتحت ایالت کلرادو در آمریکا می باشد که پر جمعیت ترین و بزگترین شهر این ایالت نیز می باشد. این شهر در فاصله ی ۱۹ کیلومتری از مرکز  و شرق کوهای راکی و در قسمت جنوبی رودخانه دره پلاته واقع شده است . دنور به ناک شهر مایل های نیز شناخته شده است چرا که دقیقا در ارتفاع یک مایلی از سطح دریا واقع شده است.دنور با مساحت دارای جمعیتی در حدود ۶۶۳۸۶۲ این آمار در سال ۲۰۱۴ منتشر شده است که بر اساس آن دنور به عنوان ۲۱ امین شهر پر جمعیت ایالات متحده شناخته شده است. همچنین سومین شهرستان پر جمعیت بعد از فونیکس ، آریزونا و ال پاسو ، تگزاس  در جنوب غربی ایالات متحده است.

ارسال بار به دنور


مسافرت و فریت بار به دنور

همانطور که گفته شد دنور در سطح شهرهای پر جمعیت در ایالات متحده می باشد از این رو مسافران زیادی به دلیل قدرت اقتصادی که این شهر دارد مهاجرت می کنند . که اکثرا برا اقامت می باشد. در این شهر درصد بالایی ایرانی نیز اقامت دارند و همه ساله بین ایران و این شهر از آمریکا تردد می کنند . اکثر مسافران به این شهر تقریبا اطلاعات کافی از نحوه ی ارسال بار  هوایی به دنور آگاهی دارند ولی برخی از مسافران به دلیل انکه مدت زمان زیادی در مسافرت خود اقدام  به فریت بار به دنور نداشته اند شاید از قوانین جدید و هم چنین روش های ارسال بار به دنور اطلاعات کافی ندارند  برای همین دلیل در زیر به بررسی ارسال بار به دنور توسط شرکت خدمات  حمل بار هوایی و فریت بار پادمیرا راه را بررسی می کنیم.

نمایی از شهر دنور را می توانید ببینید :

ارسال بار به دنور

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به دنور | آمریکا ، ایالت کلرادو

بسته بندی بار | ارسال بار به دنور

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به دنور به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر دنور را داشته اند ارئه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به دنور

  1.  بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به دنور : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به دنور را بر عهده دارد .

 **  توجه

 قوانین ارسال بار به دنور تابع قوانین فریت بار به ایالات متحده آمریکا می باشد و تمام قوانین فرودگاه های ایالات متحده آمریکا یکی می باشند .

فرودگاه بین المللی دنور

فرودگاه بین المللی دموریک فرودگاه همگانی است که در زمینی به مساحت ۳۴۰۰۰ هکتار احداث شده است که از نظر مساحت بزرگترین فرودگاه در ایالات متحده می باشد.همچنین باند این فرودگاه نیز طولانی ترین باند فرودگاهی در ایالات متحده می باشد.این فرودگاه در سال ۲۰۱۴ به عنوان ۱۸ فرودگاه شلوغ جهان و ۶ فرودگاه شلوغ ایالات متحده آمریکا با ترافیک حدود ۵۳ میلیون مسافر شناخته شد . مقاصد مهم این فرودگاه که بصورت منظم ترافیک پروازی دارد به سرایر شمال آمریکا ، آمریکای لاتین ، اروپا و آسیا می باشد. این فرودگاه در شمال شرقی دنور قرار دارد و توسط وزارت حمل و نقل شهرستان دنور اداره می شود.

کد سازمان یاتا برای این فرودگاه DEN و برای سازمان ایکائو KDEN می باشد

در زیر نمایی از این فرودگاه را می توانید ببینید :

فریت فریت بار به دنوربار به دنور

همچنین در نقشه گوگل زیر می توانید موقعیت شهر و فرودگاه دنور را ملاحظه نمایید ( نقشه قابلیت زوم دارد)