ارسال بار به دوبلین

ارسال بار به دوبلین | ایرلند : دوبلین پایتخت و پر جمعیت ترین شهر ایرلند است . شهر دوبلین در کنار رود لیفی واقع شده است و با مساحت ۱۱۴۹۹ کیلومتر مربع دارای بیش از یک میلیون نفر جمعیت می باشد. دوبلین در بین ۳۰ شهر برتر دنیا واقع شده است .دوبلین شهر زیبا و بسیار خوش آب و هوا است و محیطی مناسب برای زندگی می باشد .

ارسال بار به دوبلین


مسافرت و فریت بار به دوبلین

دوبلین مرکز اقتصاد و فرهنگ ایرلند می باشد . همچنین شهری تاریخی با مراکز تفریحی و تاریخی بسیار می باشد. از این رو همه ساله مسافران زیادی از این شهر دیدن می کنند . شهر دوبلین به دلیل برتری نسبت به خیلی از شهر های دیگر آمار مهاجر پذیری بالایی دارد. بیشتر ساکنان هم وطن ایرانی که در ایرلند زندگی می کنند در شهر دوبلین ساکن هستند . قصدم از توضیح طراحی این مقاله ارائه خدمات برتر فریت بار به دوبلین از طریق حمل و نقل هوایی است .در زیر به خدمات فریت بار توسط شرکت حمل بار هوایی و فریت بار پدمیرا راه اشاره می کنم.

نمایی از شهر دوبلین را می توانید مشاهده نمایید:

 حمل بار هوایی

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به دوبلین

بسته بندی بار | ارسال بار به دوبلین

 مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به دوبلین به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر بریزبن را داشته اند ارائه نموده است.

 سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به دوبلین

  1. بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به دوبلین : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به دوبلین را بر عهده دارد .

 **  توجه

 قوانین ارسال بار به دوبلین تابع قوانین فریت بار به ایرلند می باشد و تمام قوانین فرودگاه های ایرلند یکی می باشند .

 

فرودگاه بین المللی دوبلین | فریت بار , حمل با هوایی به دوبلین

فرودگاه دوبلین یک فرودگاه همگانی است که در ۱۰ کیلومتری شمال شهر دوبلین و در نزدیکی شهر Swords فینگال واقع شده است بر اساس آماری که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد این فرودگاه پذیرای ۲۱٫۷ میلیون نفر بوده است این فرودگاه دارای سطح ترافیک بالایی است و بعد از فرودگاه بین المللی بلفاست در رده بعدی قرار دارد .

کد سازمان یاتا برای این فرودگاه DUB و کد سازمان یاتا EIDW می باشد.

نمایی از فرودگاه دوبلین را می توانید در زیر ببینید :

فرودگاه بین المللی دوبلین | فریت بار ، ارسال بار , خمل بار هوایی

همچنین در نقشه ی زیر می توانید موقعیت دقیق فرودگاه و شهر دوبلین را مشاهده نمایید( نقشه قابلیت زوم دارد)

{module فرودگاه بین المللی دوبلین}