ارسال بار به روم

ارسال بار به روم | پایتخت ایتالیا : روم بزرگترین پر جمعیت ترین شهر ایتالیا و همچنین مرکز سیاسی ، تجاری و افتصادی این کشور است. این شهر با مساحت ۱۵۰ کیلومتری چیزی در حدود ۳٫۷ میلیون نفر جمعیت دارد. روم مرکز استان لاتزیو می باشد و در کنار رودخانه تیبر و در کرانه ی دریای مدیترانه واقع شده است. روم یکی از شهرهای باستانی دنیا می باشد و مملو از دیدنی های تاریخی و طبیعی زیادی است که در میراث فرهنگی دنیا به ثبت رسیده اند. معروفترین اثر تاریخی روم کالیزیوم است که از امپراتوری قدیم به جای مانده است.

حمل بار هوایی


مسافرت و ارسال بار به روم

روم همانطور که گفته شد مهمترین شهر ایتالیا می باشد و یکی از زیباترین شهرهای تاریخی دنیا می باشد از این رو همه ساله مسافران زیادی به عنوان توریسنت به این شهر سفر می کنند . همچنین ایرانیان مقیم ایتالیا بیشتر در این شهر و میلان زندگی می کنند . از این رو تردد مسافران ایرانی نیز به ایتالیا و روم بیشتر می باشد ولی مشکل اصلی در این است که بیشتر این مسافران در ارسال بار به روم به مکشل برخورد می کنند . به همین دلیل در زیر به خدمات ارسال بار هوایی به روم توسط شرکت پادمیرار راه اشاره می کنیم .

نمایی از شهر روم را می توانید در تصویر زیر مشاهده نمایید :

حمل بار هوایی

 

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به روم | ایتالیا، استان لاتزیو

بسته بندی بار | ارسال بار به روم

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به روم به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر روم را داشته اند ارائه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به روم

  1.  بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به روم : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به روم را بر عهده دارد .

 **  توجه

 قوانین ارسال بار به روم تابع قوانین فریت بار به ایتالیا می باشد و تمام قوانین فرودگاه های ایتالیا یکی می باشند .

فرودگاه بین المللی روم | فرودگاه لئوناردو داونچی

فرودگاه بین المللی لئوناردو داونچی بزرگترین و شلوغ ترین فرودگاه ایتالیا می باشد این فرودگاه براساس آمار منتشر شده در سال ۲۰۱۴  چیزی در حدود  ۳۸٫۶ میلیون نفر مسافر را پذیرا بوده است. این فرودگاه در شهر فیومیچینو واقع شده است که یکی از شهرهای روم می باشد.همچنین این فرودگاه در ۳۵ کیلومتری جنوب غربی مرکز شهرستان روم قرار دارد. فرودگاه لئوناردو داونچی به عنوان ۳۴ فرودگاه شلوغ در دنیا می باشد.

کد سازمان یاتا برای این فرودگاه FCO و برای سازمان ایکائو LIRF می باشد.

 در زیر نمایی از این فردگاه را می توانید ببینید :

حمل بار هوایی

همچنین می توانید در نقشه ی زیر  می توانید موقعیت دقیق شهر و فرودگاه روم را ببینید(نقشه قابلیت زوم دارد)

{module فرودگاه بین المللی روم}