ارسال بار به زوریخ

ارسال بار به زوریخ | سوئیس : شهر زوریخ در شمال کشور شوئیس و در دامنه ی کوههای آلپ واقع شده است . این شهر بزرگترین و پر جمعیت ترین شهر سوئیس و مرکز ایالت کانتون زوریخ می باشد. شهر زوریخ مهمترین شهر اقتصادی سوئیس و مرکز فرهنگی این کشور می باشد. شهر زوریخ به دلیل امنیت و اقتصاد و زیبایی وصف ناپذیر یکی از بهترین شهرهای دنیا برای زندگی می باشد. این شهر با مساحت ۹۱۸۸ کیلومتر مربع دارای جمعیتی در حدود ۳۷۲۰۴۷ نفر می باشد.

ارسال بار به زوریخ


علاوه بر اینکه شهر زوریخ یکی از شهرهای زیبا برای زندگی راحت است این شهر یکی از قطبهای دانشگاهی کشور شوئیس و اروپا می باشد. دانشگاه زوریخ با بیش از ۲۵۰۰۰ دانشجو بزرگترین دانشگاه در این کشور است که دارای بیش از ۸ دانشکده می باشد.همچنین دانشگاه پلی تکنیک زوریخ دیگر دانشگاه بزرگ این شوئیس می باشد که مرکز آن در شهر زوریخ قرار دارد.

نمایی از شهر زیبای زوریخ را در زیر می توانید ببینید:

 ارسال بار به زوریخ

مسافرت و ارسال بار به زوریخ

همان طور که گفتیم شهر زوریخ یکی از بهترین شهر های دنیا برای زندگی می باشد از این رو هر فردی می خواهد در همچین جایی اقامت کند.  این شهر با داشتن زیبایی و اقتصاد بالای خود تبدیل به شهری مهاجر پذیر نیز شده است . همچنین دانشگاه های بزرگ و قدرتمند این شهر همه ساله دانشجویان زیادی را از سرتاسر دنیا برای ادامه تحصیل به خود جذب می کنند . بیشتر ایرانیانی که در کشور سوئیس اقامت دارند در زوریخ زندگی می کنند. اما مهمترین بحث در رابطه با مسافرت طولانی مدت به زوریخ در رابطه با چگونگی ارسال بار به زوریخ بعد از مسافرت می باشد. اکثر مسافران ایرانی اطلاعات زیادی در رابطه با ارسال بار به زوریخ ندارند و از این رو با مشکلات زیادی مواجح می شوند. در زیر به خدمات ارسال بار هوایی به زوریخ توسط شرکت حمل بار هوایی پادمیرار اه اشاره می کنم.

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به زوریخ

بسته بندی بار | ارسال بار به زوریخ

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به زوریخ به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر زوریخ را داشته اند ارئه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

 سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به زوریخ

  1.  بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به زوریخ : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به زوریخ را بر عهده دارد .

 **  توجه

 قوانین ارسال بار به زوریخ تابع قوانین فریت بار به سوئیس می باشد و تمام قوانین فرودگاه های سوئیس یکی می باشند .

فرودگاه بین المللی زوریخ

فرودگاه زوریخ یک فرودگاه همگانی می باشد که بزرگترین و شلوغترین فرودگاه کشور سوئیس می باشد.این فرودگاه همچنین به اسم کلوتن(Kloten)نیز شناخته می شود. این فرودگاه مرکز اصلی خطوط هوای بین المللی سوئیس می باشد. فرودگاه زوریخ در ۱۳ کیلومتری و در شمال شهر زوریخ واقع شده است.

کد سازمان یا تا برای فرودگاه بین المللی زوریخ ZRH و کد سازمان ایکائو نیز LSZH می باشد

در زیر نمایی از فرودگاه را می توانید ببینید:

 همچنین در نقشه ی گوگل زیر می توانید موقعیت دقیق شهر و فرودگاه زوریخ را ملاحظه نمایید ( نقشه قابلیت زوم دارد)