ارسال بار به سئول

ارسال بار به سئول | پایتخت کره جنوبی : شهر سئول پایتخت کشور کره جنوبی با بیش از ۱۰ میلیون نفر جمعیت بزرگترین کلان شهر این کشور می باشد و یکی از پر جمعیت ترین شهر های جهان می باشد.این شهر یکی از بزرگترین متروهای جهان را در اختیار دارد به طوری که متروی شهر سئول با جابجایی هر ساله بیش از ۲۰۰ میلیون نفر در رتبه ی سوم جهان قرار دارد.قدمت این شهر به ۱۸ سال قبل از میلاد مسیح بر می گردد.این شهر در شمال غربی و در کنار رودخانه هان ، کره جنوبی واقع شده است.


مسافرت و فریت بار به سئول

کره یکی از کشورهای پیشرفته و صنعتی جهان می باشد از این رو سئول به عنوان مرکز تجاری ، حکومتی ، مالی و تولیدی کره محسوب می شود. این شهر دارای بزرگترین کارخانه های تولیدی و صنعتی نه تنها در کشور کره جنوبی بلکه در جهان نیز می باشد. از این رو می توان این شهر را همانند ژاپن یکیاز کارخانه های دنیا نامگذاری کرد . این شهر یک شهر کاملا اقتصادی است و از این جهت بیشتر ایرانیان مقیم این شهر بیشتر برای تجارت و کسب و کار به آنجا مسافرت می کنند ولی در این بین افرادی هستند که اطلاعات کافی درباره فریت بار یا همان ارسال بار هوایی به سئول را ندارند. در زیر به خدمات ارسال بار هوایی به سئول توسط شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه بیان می کنم :

نمایی از شهر زیبای سئول را می توانید در زیر ببینید :

ارسال بار به سئول

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به سئول

بسته بندی بار | ارسال بار به سئول

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به سئول به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر سئول را داشته اند ارائه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به سئول

  1.  بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به سئول : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به سئول را بر عهده دارد .

 **  توجه

 قوانین ارسال بار به سئول تابع قوانین فریت بار به کره جنوبی می باشد و تمام قوانین فرودگاه های کره جنوبی یکی می باشند .

 

فرودگاه بین المللی سئول | فریت بار و حمل بار هوایی

فرودگاه اینچن بزرگترین و شلوغ ترین فرودگاه کره جنوبی می باشد این فرودگاه از طرف شورای امتیاز به عنوان بهترین فرودگاه از سال ۲۰۰۵ تا به حال شناخته شده است . همچنین از طرف Skytrax به عنوان بهترین و تمیزترین فرودگاه حمل و نقل بین المللی شناخته شده است. این فرودگاه در سال ۲۰۰۱ برای بهبود کار آفرینی افتتاح شد.

کد سازمان یاتا برای این فرودگاه ICN و برای سازمان ایکائو نیز RKSI می باشد.

نمایی از فرودگاه را در زیر می توانید ببینید:

ارسال بار به سئول

 

همچنین در نقشه ی زیر می توانید موقعیت دقیق سئول و فرودگاه اینچن را پیدا نمایید (نقشه قابل زوم است)  

 {module فرودگاه بین المللی سئول}