ارسال بار به ساسکاتون

ارسال بار به ساسکاتون | کانادا، ایالت سسکچوان :   سسکتون یا همان ساسکاتون نام شهری در ایالت سسکچوان کانادا می باشد این هشر یزرگترین و پر جمعیت ترین شهر این ایالت می باشد. شهر سسکتون از غریب به استان آلبرتا و از شرق به منیبا متصل شده است.زبان رسمی این شهر انگلیسی می باشد.بر اساس آماری که در سال ۲۰۱۱ منتشر شده است این شهر با مساحت ۱۷۰۸ کیلومتر مربع دارای ۲۲۲۱۸۹ نفر جمعیت می باشد.


مسافرت و فریت بار به سسکتون

از نظر اقتصادی سسکتون یکی از شهرهای غنی در دنیا می باشد . اقتصاد این شهر بر پایه ی نفت ، کشاورزی، گاز و سایر منایع طبیعی می باشد. امتیاز یزرگی که این شهر دارد این است که بزرگترین شرکت مبادله اورانیم و بزرگترین تولید کننده پتاس جهان در این شهر واقع شده است. در بین شهر های زیاد کانادا شهر سسکتون به عنوان یکی از بهترین شهرهای اسن کشور برای زندگی معرفی شده است .از این رو ایرانیان مقیم این شهر نیز هر روز بیشتر می شود . و در نتیجه یکی از مشکلات برای مسافرت به این شهر این می باشد که پروازی از آسیا یا اورپا به ص.رت مستقیم به این شهر وجود ندارد . حال مهمترین مسئله ارسال بارسسکتون یا همان فرستادن بار به سسکتون می باشد.که در زیر خدمات شرکت حمل بار هوایی و فریت بار پادمیرا را اشاره ای می کنم که بهترین خدمات را تا به امروز در این زمینه ارائه نموده اند .

در زیر نمایی از شهر سسکتون را می توانید ببینید:

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به سسکتون | کانادا

بسته بندی بار | ارسال بار به سسکتون

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به سسکتون به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر سسکتون را داشته اند ارئه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به سسکتون

  1. بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به سسکتون : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به سسکتون را بر عهده دارد .

 **  توجه

 قوانین ارسال بار به سسکتون تابع قوانین فریت بار به کانادا می باشد و تمام قوانین فرودگاه های کانادا یکی می باشند .

 

فرودگاه سسکتون | فریت بار به سسکتون

فرودگاه بین المللی جان جی دیفن بیکر بزرگترین و پر فروش ترین فرودگاه استان سسکچواست.بر اساس آماری که در سال ۲۰۱۴ منتشر شده است چیزی در حدود ۱۳۹۹۰۰ نفر مسافر را پذیرا شده است.که نسبت به سال های پیش ۶٫۸۵ درصد افزایش داشته است.

کد سازمان یاتا برای این فرودگاه YXE می باشد و همچنین برای سازمان ایکائو نیز CYXE است.

در زیر نمایی از این فرودگاه را می توانید ببینید :

 

همچنین در نقشه ی زیر می توانید موقعیت دقیق فرودگاه را مشاهده فرمائید(نقشه قابل زوم است )

 {module فرودگاه بین المللی سسکتون}