ارسال بار به سالت لیک سیتی

ارسال بار به سالت لیک سیتی : شهرستان سالت لیک سیتی مرکز ایالت یوتا در ایالات متحده آمریکا می باشد و همچنین بزرگترین و پر جمعیت ترین شهر این ایالت نیز به حساب می رود.ای شهر استان با مساحت۲۸۵٫۹ کیلومتر مربع دارای جمعیتی در حدود ۱۹۱۱۸۰ که بر اساس آمار سال ۲۰۱۳ منتشر شده می باشد.این شهر  در سال ۱۸۴۷ تاسیس شده است و با پیشرفت روز افزون تبدیل به یکی از شهر های گردشگری و اقتصادی ایالات متحده شده است . این شهر یکی از شهرهای بزرگ تجاری است و معادن طبیعی زیادی در این شهر موجب رونق اقتصادی آن شده است .


مسافرت و فریت بار به سالت لیک سیتی

همان طور که گفتیم سالت یکی از شهر های پیشرفته ی صنعتی و تجاری آمریکا محسوب می شود از این رو مهاجران زیادی برای اقامت و زندگی در این شهر وارد آن می شوند . در این بین ایرانیان مقیم سالت لیک سیتی نیز سهم به سزایی دارند .اما مهمترین مورد در رابطه با مسافرت به سالت ، ارسال بار به سالت لیک سیتی می باشد و اینکه بعد از اینکه به سالت برای اقامت رفتیم به چه صورت باید لوازم و اثاثیه خود را به آنجا انتقال دهیم در زیر به خدمات فریت بار و حمل بار هوایی شرکت پادمیرا راه اشاره می کنم

در زیر نمایی از شهر زیبای سالت لیک سیتی را می توانید ببینید:

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به سالت لیک سیتی | آمریکا ، ایالت یوتا

بسته بندی بار | ارسال بار به سالت لیک سیتی

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به سالت لیک سیتی به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر سالک لیک سیتی را داشته اند ارئه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به سالت لیک سیتی

  1.  بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به سالت لیک سیتی : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به سالت لیک سیتی را بر عهده دارد .

 **  توجه

 قوانین ارسال بار به سالت لیک سیتی تابع قوانین فریت بار به ایالات متحده آمریکا می باشد و تمام قوانین فرودگاه های ایالات متحده آمریکا یکی می باشند .

فرودگاه بین المللی سالت سیتی

فرودگاه بین المللی سالت لیک سیتی یک فرودگاه همگانی است که در ۶٫۴ کیلومتری  غربی از مرکز شهر سالت لیک سیتی مرکز ایالت یوتا | آمریکا ،  واقع شده است . این فرودگاه نزدیکترین فرودگاه برای خدمت رسانی به بیش از ۲٫۵ میلیون نفر در منطقه شهری سالت است .این فرودگاه چهارمین مرکز بزرگ هواپیمایی دلتا می باشد. براساس آمار موجود که در سال ۲۰۱۳ منتشر شده است چیزی در حدود ۲۱۱۴۱۶۱۰ نفر مسافر در این فرودگاه تردد داشته اند که موجب شده است به عنوان یکی از شلوغ ترین فرودگاهای ایالات متحده آمریکا به حساب بیاید.همچنین در حدود ۹۰۰ پرواز در روز و در سال ۲۰۱۴ از این فرودگاه بلند شده است که نشان از پر تردد بودن آن دارد.

بیشترین پروازهای از این فرودگاه بر اساس آمار سال ۲۰۱۳ به ۸۹ شهرستان داخلی ایالات متحده ، کانادا ، مکزیک ، اروپا با برنامه ریزی دقیق و با همکاری بیش از ۶۴۵ شرکت هواپیمایی انجام گرفته است .

کد سازمان یاتا برای این فرودگاه SLC و کد سازمان ایکائو نیز KSLC می باشد.

در زیر میتوانید نمایی از این فرودگاه را ببینید:

همچنین در نقشه ی زیر می توانید موقعیت دقیق فرودگاه و شهر سالت لیک سیتی را نیز پیدا کنید(نقشه قابل زوم است)