ارسال بار به سن دیگو

ارسال بار به سن دیگو | ایالت کالیفرنیا ، آمریکا : سن دیگو شهر ساحلی در جنوب ایالت کالیفرنیا و در جنوب غربی آمریکا واقع شده است این شهر با مساحت  ۹۶۴۵۰۶ کیلومتر مربع دارای ۱۳۰۱۶۱۷ نفر می باشد . شهر سن دیگو در ۱۶ ژوئیه ۱۷۶۹  تاسیس شده است.

ارسال بار به سن دیگو


شهر سن دیگو دومین شهر بزرگ ایالت کالیفرنیا و هم چنین هشتمین شهر بزرگ آمریکا می باشد .این شهر با شهر تیخوانا در مکزیک متصل هم مرز می باشد و از این نظر تردد زیادی بین این دو کشور اتفاق می افتد هم چنین از نظر اقتصادی نیز می توان در زمره شهر های برتر ایالات متحده به حساب آورد به طوری که مرکز بسیار از شرکت های بزرگ هم چون جنرال اتمیکز در این شهر واقع شده اند.

مسافرت فریت بار به سن دیگو

همان طور که گفته شد سن دیگو یک شهر ساحلی و زیبا ست و همه ساله مسافران زیادی چه برای اقامت و چه به عنوان توریست به این شهر سفر می کنند .در ضمن ایرانیان زیادی در این شهراقامت دارند و بیشتر مسافرانی که از ایران به این شهر سفر می کنند در نحوه ی ارسال بار از ایران به سن دیگو مشکل دارند یا اطلاعات کافی از نخوی ی ارسال ندارند در زیر به خدمات ارسال بار به سن دیگو توسط خدمات فریت بار پادمیرا راه اشاره می کنم.

نمایی از شهر سن دیگو :

فریت بار به سن دیگو

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به سن دیگو | آمریکا ، ایالت کالیفرنیا

بسته بندی بار | ارسال بار به سن دیگو

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به سن دیگو به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر سن دیگو را داشته اند ارئه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

 سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به سن دیگو

  1.  بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به سن دیگو : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به سن دیگو را بر عهده دارد .

  **  توجه

 قوانین ارسال بار به سن دیگو تابع قوانین فریت بار به ایالات متحده آمریکا می باشد و تمام قوانین فرودگاه های ایالات متحده آمریکا یکی می باشند .

فرودگاه بین المللی سن دیگو

این فرودگاه در ۴٫۸ کیلومتری و در شمال غرب شهر سن دیگو ، ایالت کالیفرنیا واقع شده است ، که توسط سازمان فرودگاهی سن دیگو ارداره می شود .فرودگاه سن دیگو شلوغ ترین فرودگاه تک بانده تجاری در ایالات متحده می باشد و هم چنین دومین فرودگاه شلوغ تک بانده بعد از فرودگاه گاتویک در جهان است .به طوری که با برنامه ریزی دقیقی که این فرودگاه برای پرواز های داخلی و خارجی دارد روزانه در حدود ۴۸۰۰۰ نفر مسافر در این فرودگاه تردد می کنند. بر اساس آماری که در سال ۲۰۱۴ برای این فرودگاه منتشر شد در مجموع ۱۸۷۵۶۹۹۷ مسافر در این فرودگاه تردد داشته اند .

این فرودگاه دارای پرواز های داخلی و همچنین پرواز های بین المللی به کانادا ، انگلستان ، مکزیک و ژاپن است.

کد سازمان یاتا برای این فرودگاه SAN و کد سازمان ایکائو نیز KSAN می باشد.

در زیر می توانید نمایی ازفرودگاه را ببینید :

فریت بار به سن دیگو

همچنین در نقشه ی زیر نیز می توانید موقعیت دقیق فرودگاه بین المللی سن دیگو و شهر سن دیگو را نیز پیدا کنید(نقشه قابل زوم می باشد)