ارسال بار به سیاتل

ارسال بار به سیاتل | ایالت واشینگتن ، آمریکا : شهر سیاتل بزرگترین شهر منطقه شمال غرب اقیانوش آرام می باشد این شهر در ایالت واشینگتن در کشور آمریکا واقع شده است شهر سیاتل با مساحت ۳۷۰ کیلومتر مربع دارای جمعیتی در حدود ۶۳۴۵۳۵ نفر می باشد. این شهر در سال ۱۸۶۹ تاسیس شده است و یکی از شهر های اقتصادی آمریکا می باشد به طوری که مراکز بزرگترین شرکتها ی دنیا از جمله مایکروسافت ، آمازون و استارباکس قرار دارد به خصوص دفتر اصلی شرکت هواپیما سازی بوئینگ در این شهر واقع شده است . از نظر دانشگاهی این شهر دارای مراکز علمی و پژوهشی زیادی می باشد به خصوص دانشگاه واشنگتن و کتابخانه مرکزی شهر سیتل .

ارسال بار به سیاتل


مسافرت فریت بار به سیاتل

سیاتل شهر بسیار زیبا و بزرگی است که مرکز اصلی فناوری روز دنیا کامپیوتر و اینترنت در این شهر است . ایرانیان زیادی در این شهر زندگی می کنند که تعدادشون به بیش از چند هزار نفر می رسد .از سال ۲۰۱۳ ایرانیان موقیم این شهر همه ساله یک جشنواره فرهنگی در شهر برگزار می کنند . از این رو همه ساله ایرانیان زیادی به این شهر برای اقامت و هم چنین به عنوان توریست مهاجرت می کنند.ولی مهمترین مسئله در رابطه با مسافرت به سیاتل ، ارسال بار به سیاتل است که شامل اثاثیه منزل ، مبلمان ، و سایر لوازم شخصی می باشد ، در رابطه با این موضوع بیشتر مسافران اطلاعات کافی در رابطه با فریت بار به سیاتل ندارند قصد دارم در زیر خدمات و نحوه ی ارسال بار به سیاتل توسط شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه توضیح بدم .

 خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به سیاتل | آمریکا ، ایالت واشینگتن

 بسته بندی بار | ارسال بار به سیاتل

 مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به سیاتل به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر سیاتل را داشته اند ارئه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

 سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به سیاتل

  1.  بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به سیاتل : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به سیاتل را بر عهده دارد .

 

 **  توجه

 قوانین ارسال بار به سیاتل تابع قوانین فریت بار به آمریکا می باشد و تمام قوانین فرودگاه های ایالات متحده آمریکا یکی می باشند.

فرودگاه بین المللی تاکوما سیاتل

فرودگاه تاکوما بزرگترین فرودگاه در شمال غربی اقیانوس آرام می باشد. این فرودگاه در شهر ایمپونیموس و در حدود ۱۲ مایلی شهر سیاتل واقع شده است و در ضمن فرودگاه اصلی منطقه شهری سیاتل می باشد.این فرودگاه مرکز اصلی آلاسکا ایرلاینز می باشد . مقاصدی که از این فرودگاه پرواز انجام می شود به سراسر امریکا ، اروپا ، آسیا می باشد. بر اساس آماری که در سال ۲۰۱۴ از این فرودگاه بیش از ۳۷ میلیون نفر مسافر در این فرودگاه تردد داشته اند .

کد سازمان یاتا برای این فرودگاه SEA  و برای سازمان ایکائو KSEA است .

در زیر نمایی از فردگاه تاکوما را می بینید :

فریت بار به سیاتل

در نقشه ی زیر نیز می توانید موقعیت دقیق شهر سیاتل را ملاحظه کنید (نقشه قابل زوم است)