ارسال بار به شیکاگو

ارسال بار به شیکاگو | ایالت ایلینوی ، آمریکا

شهر شیکاگو بزرگترین شهر ایالت ایلینوی ، آمریکاست . این شهر با مساحت ۶۰۶۱ کیلومتر مربع بر اساس آماری که در سال ۲۰۱۰ منتشر شده است دارای جمعیت در حدود ۲۷۰۰۰۰۰ نفر بود که از این حیث سومین شهر پر جمعیت ایالات متحده به شمار می رود. و هم چنین پر جمعیت ترین شهر منطقه ی غرب آمریکا است .شیکاگو در سال ۱۸۳۷ رسما به عنوان شهر شناحته شد. شهر شیکاگو یکی از مراکز بزرگ مالی ، ترابری ، و تجاری آمریکا می باشد همچنین این شهر در سیاست آمریکا بسیار تاثیر گذار می باشد و یکی از قطب های آموزشی این کشور است .شهر شیکا گو دارای دو فرودگاه بزرگ به نام های فرودگاه بین المللی اوهر (این فرودگاه دومین فرودگاه شلوغ در جهان می باشد) و فرودگاه بین المللی می دوی است.

ارسال بار به شیکاگو


مسافرت و فریت باربه شیکاگو

همان طور که گفته شد شهرشیکاگو قطب فرهنگ و تجارت و آموزش آمریکا می باشد. این شهر مراکز فرهنگی و تحقیقاتی زیادی دارد که عبارتند از : انیستیتوی تکنولوژی ایلینوی ، دانشگاه شیکاگو و دانشگاه نورث وسترن + دانشگاه ایلینوی در شیکاگو و…اما در رابطه با مشافرت طولانی مدت به شهر شیکاگو می توان گفت که تمامی مقررات اقامت گزینی در رابطه با این شهر تابع قوانین کشور آمریکاست ولی بیشتر مسافرانی که از ایران به این شه مسافرت می کنند اطلاعات زیادی در رابطه با فریت بار یا همان ارسال بار از طریق هوایی به شهر شیکاگو ندارند در زیر مراحل و هم چنین اطلاعات مختصری دررابطه با ارسال بار به شیکاگو توسط خدمات حمل بار هوایی پادمیرا راه توضیح خواهم داد

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به شیکاگو | آمریکا ، ایالت ایلینوی

بسته بندی بار | ارسال بار به شیکاگو

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به شیکاگو به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر شیکاگو را داشته اند ارئه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به شیکاگو

  1. بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به شیکاگو : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به شیکاگو را بر عهده دارد .

 **  توجه

 قوانین ارسال بار به شیکاگو تابع قوانین فریت بار به آمریکا می باشد و تمام قوانین فرودگاه های ایالات متحده آمریکا یکی می باشند.

فرودگاه بین المللی اوهر شیکاگو

 فرودگاه بین المللی اوهر یا اوهیر یک فرودگاه همگانی است که در شمال غربی شهر شیکاگو و در  کیلومتری  از مرکز این شهر واقع شده است . خدمات اولیه این فرودگاه به منطقه شیکاگو ، و همکاری با فرودگاه می دوی که در ۱۶ کیلومتری آن واقع است  می باشد. البته فرودگاه می دوی به عنوان فرودگاه ثانویه برای شهر شیکاگو فعالیت می کند و مهمترین فرودگاه شیکاگو فرودگاه بین المللی اوهر می باشد.این فرودگاه قبل از فرودگاه جکسون آتلانتا تا سال ۱۹۹۸ به عنوان شلوغ ترین فرودگاه جهان شناخته می شد ولی از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۴ فرودگاه بین المللی جکسون آتلانتا به عنوان شلوغ ترین فرودگاه شناخته می شود.

کد سازمان یاتا برای فرودگاه بین المللی اوهر شیکاگو ORD و کد سازمان ایکائو نیز برای این فرودگاه KORD است .

در نقشه ی زیر موقعیت دقیق فرودگاه را می توانید ببینید ( نقشه قابل زوم است)