ارسال بار به فلورانس

رسال بار به فلورانس| ایتالیا : شهر فلورانس یکی از زیباترین شهر های جهان که بعد از روم پایتخت ایتالیا میلان دومین شهر بزرگ این کشور می باشد , این شهر در شمال ایتالیا و در دشت لومباری قرار دارد . شهر فلورانس پایتخت منطقه توسکانی است.این شهر  در حدود ۳۸۲۰۰۰ نفر جمعیت، پرجمعیت ترین شهرستان در  توسکانی میباشد. این شهر را زادگاه رنسانس ایتالیا نامیدند. با توجه به دانشنامه بریتانیکا، از نظر سیاسی، اقتصادی و فرهنگی یکی از مهم ترین شهرستانها در اروپا و جهان از قن۱۴ تا قرن ۱۶ بود.


مسافرت و ارسال بار به فلورانس

فلورانس به عنوان “مهد رنسانس” شناخته شده است که در آثار تاریخی، کلیساها، و ساختمان های مشهود میباشد به طوری که بیش از ۳۵۰ تن از ۱۰۰۰ نفر، مهم‌ترین هنرمندان دومین هزاره اروپا (از سال هزار میلادی تا دوهزار) در این شهر می‌زیسته‌اند. پس  شهر را به یکی از مهم‌ترین مراکز هنری اروپا تبدیل کرده‌است. یکی از پرجادبه ترین در فلورانس کلیسای جامع گنبدی شکل، سانتا ماریا دل ،که گنبد توسط فیلیپو برونلسکی ساخته شده است.
طرح و ساختار فلورانس در بسیاری از تماس harkens به عقب به دوران روم، جایی که آن را به عنوان یک راه حل پادگان طراحی شده است. اکثریت محل های این شهرستان در طول رنسانس ساخته شده بود.  با وجود  معماری در داخل فلورانس، میتوان به حضور پرنگ دوران رنسانس(قرون وسطی) پی برد .در نشانه های این معماری ، سبک باروک، نئو کلاسیک و معماری مدرن را می توان یافت.

بفلورانس هم چنین دارای بیش از چهل موزه و نگارخانهٔ هنری می‌باشد که مهم‌ترین آن‌ها گالری اوفیتزی و پالاتزو پیتی به‌شمار می‌آید.

دیگر آثار تاریخی فلورانس به شرح زیر است:

  1. Palazzo Vecchio
  2. Loggia de,Lanzi (دراین محل آثار هنری زیبای چلینی بنام Perseus دیده می‌شود)
  3. دوئومو (Doumo) (در آن جا واپسین مجسمه که میکل آنژ ساخت مشاهده می‌شود)
  4. Palazzo Riccardi (محل اقامت خانواده مدیچی)
  5. کلیسای سَنتا کروچه به معنای (صلیب مقدس)، (میکل آنژ و ماکیاولی در آن جا دفن شده‌اند)

فلورانس دارای آب و هوای مرطوب و هوای نیمه گرمسیری میباشد، این شهر در فاصله کمی به مدیترانه  است که به همین خاطر دارای تابستان گرم با بارش متوسط یا نور و سرد، زمستان مرطوب میباشد. در حالی که بارش به طور مکرر در زمستان میبارد ولی  برف نادر است .بالاترین درجه حرارت ثبت شده رسمی ۴۲٫۶ درجه سانتی گراد (۱۰۸٫۷ ° F) در ۲۶ جولای سال ۱۹۸۳ بود و کمترین ژانویه ۱۹۸۵٫ [۲۰] -۲۳٫۲ ° C (-9.8 ° F) در ۱۲ بود

شهر فلورانس بعد از میلان سومین شهر در ایتالیا می باشد که ایرانیان زیادی در آن زندگی می کنند.از این رو مسافران زیادی از ایران به این شهر تردد دارند اما مهمترین مسئله در مسافرت به فلورانس فریت بار یا همان ارسال بار هوایی به فلورانس می باشد . اما در زیر به بررسی برخی از خدمات شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه در فریت بار به فلورانس اشاره می کنم .

نمایی از شهر زیبای فلورانس را در تصویر زیر می بینید:

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به فلورانس

بسته بندی بار | ارسال بار به فلورانس

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به میلان به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر فلورانس را داشته اند ارائه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به فلورانس

  1.  بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به میلان : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به فلورانس را بر عهده دارد .

**  توجه

 قوانین ارسال بار به فلورانس تابع قوانین فریت بار به ایتالیا می باشد و تمام قوانین فرودگاه های ایتالیا یکی می باشند .

 فرودگاه بین المللی فرودگاه پرهتولا فلورانس| فریت بار و حمل بار هوایی به فلورانس

فرودگاه بین المللی پرهتولا در شهر فلورانس می باشد. این یک فرودگاه کوچک اوایل دهه سی افتتاح شد و دارای   یک تک باند فرود اصلی به طول ۱۷۶۱ متر است که  در ارتفاع ۴۴ متری از سطح دریا واقع شده است. در این فرودگاه  بیشتر پرواز های داخلی کشور ایتالیا صورت می گیرد.در اطراف  پایین باند ، تاکسی برای رسیدن به پارکینگ و ترمینال قرار داه شده است. این فرودگاه تا شهرستان توسط  یک سرویس اتوبوس از ایستگاه راه آهن مرکزی که هر نیم ساعت آماده حرکت است، متصل می شود. 

 

کد سازمان یاتا LIRF برای این فرودگاه و برای سازمان ایکائو نیز FLR می باشد.

در زیر نمایی از این فرودگاه را می توانید ببینید :

حمل بار هوایی

همچنین در نقشه ی زیر می توانید موقعیت دقیق فرودگاه و شهر فلورانس را مشاهده نمایید (نقشه قابلیت زوم دارد)

{module فرودگاه بین المللی پرهتولا}