ارسال بار به قونیه

ارسال بار به قونیه| ترکیه :

قونیه، در عصر کلاسیک و در دوره قرون وسطی به عنوان (Ikónion) در یونانی  و به عنوان قونیه در لاتین نام گذاری شده  و در برخی از متون تاریخی انگلیسی، نام شهرستان به عنوان کنیا مشاهده میشود.کاوش و حفاری نشان داده اند که این منطقه در حدود ۳۰۰۰ سال قبل از میلاد و اواخر عصر مس قابل سکونت بوده است. امروزه این شهر در ناحیه آناتولی مرکزی ترکیه قرار دارد.از لحاظ جغرافیایی قونیه مرکز بزرگترین استان و از جمله یکی از  بزرگترین شهرستانها در کشور میباشد که هفتمین شهر از لحاظ جمعیت در ترکیه است. بر اساس آمار  در سال ۲۰۱۴، قونیه دارای جمعیت ۱،۱۷۴،۵۳۶ نفر سرشماری شده است.در دوران جمهوری از اواخر قرن ۲۰  قونیه به عنوان یک مرکز برای کشاورزی  بود که به طور قابل توجهی در اواخر ۲۰۱۴ شهر قونیه از لحاظ اقتصادی و صنعتی توسعه یافته است .


 آب و هوای قونیه

قونیه تحت طبقه بندی کوپن دارای آب و هوای نیمه خشک سرد و تحت طبقه بندی Trewartha دارای یک تابستان گرم قاره ای میباشد.با توجه به محل جغرافیایی شهر قونیه که در ارتفاع بالا قرار دارد باعث ایجاد تابستانهای خشک با شبهای سرد است. میزان بارش در این شهر کم میباشد.

مسافرت و فریت بار به قونیه

قونیه یک مرکز برای آموزش متحدان ناتو و نیروهای هوایی شناخته شده است که دارای محیط واقعی برای  آموزش است و فرصتی برای رسیدن به حداکثر آمادگی رزمی برای جنگجویان نیروی هوایی را فراهم می کند.

یکی از مهمترین جاذبه های این شهر آرامگاه مولوی، شاعر فارسی‌زبان، در شهر قونیه‌است که البته این شهر که به شهر درویش های مرید مولوی نیز مشهور است . از جادبه های دیگر این شهر میتوان به: مراسم عرفاني سماع،موزه مولانا،تربت و مسجد شمس تبريزي ،تپه علاء الدین،كاخ سلجوقی،موزه اینچه مناره،مسجد علاءالدین،کاپادوکيا اشاره کرد.

کشور ترکیه به دلیل هم مرز بودن با ایران به خصوص هم مرزی با قسمت ترک نشین کشور تردد زیادی بین این دو کشور وجود دارد و همچنین افراد زیادی از کشور در این کشور اقامت دارند به خصوص در شهر قونیه افراد مقیم قونیه اکثرا از مناطق شمال غربی کشور هستند و نسبت به این شهر اطلاعات کاملی دارند ولی هر چند که تور زمینی برای این کشور و شهر استانبول وجود دارد ولی در رابطه با ارسال بار هوایی به این شهر خیلی از مسافران اطلاعات زیادی ندارند. در زیر به خدمات ارسال بار هوایی به استانبول توسط شرکت حمل بار هوایی و فریت بار پادمیرا راه اشاره ای می کنم.

 

نمایی از شهر قونیه را می توانید در زیر ببینید:

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به قونیه| ترکیه

بسته بندی بار | ارسال بار به قونیه

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به استانبول به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر قونیه را داشته اند ارئه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به قونیه

  1.  بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به استانبول : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به قونیه را بر عهده دارد .

 

**  توجه

 قوانین ارسال بار به قونیه تابع قوانین فریت بار به ترکیه می باشد و تمام قوانین فرودگاه های ترکیه یکی می باشند .

 

فرودگاه بین المللی قونیه

این فرودگاه یک پایگاه هوایی نظامی و فرودگاه همگانی در شهر قونیه  ترکیه است که فرودگاه نیز توسط ناتو استفاده می شود. در سال ۲۰۰۰ فرودگاه قونیه به عموم مردم باز شد، که فرودگاه در فاصله ۱۸ کیلومتر از شهر قونیه میباشد. در سال ۲۰۰۶، فرودگاه قونیه با ۲۹۲۴ فروند هواپیما به ۲۶۲،۵۶۱ مسافر خدمت کرده است.  ترمینال مسافری این فرودگاه با مساحت ۲۶۵۰ متر مربع که پارکینگ آن برای ۲۷۸ اتومبیل معین شده است.در سال ۲۰۱۵ یک ترمینال کامل با ظرفیت بالا، حدود ۵ برابر افزایش نسبت به ترمینال قبلی افتتاح شد. در سال ۲۰۱۰ بیش از نیم میلیون مسافر از طریق این فرودگاه جابجا شده‌اند.

کد سازمان یاتا برای این فرودگاه IST و کد سازمان یاتا برای آن LTBA می باشد.

 در زیرنمایی از این فرودگاه را می توانید ببینید:

 

در نقشه ی زیر نیز می توانید موقعیت دقیق شهر استانبول و هم چنین فرودگاه قونیه را ببینید(نقشه قابل زوم می باشد)

{module فرودگاه بین المللی قونیه}