ارسال بار به لاس وگاس

ارسال بار به لاس وگاس | آمریکا ، ایالت نوادا :  لاس وگاس یکی بزرگترین مناطق تفریحی در دنیا می باشد این شهر در ایالت نوادا در آمریکا واقع شده است و در سال ۱۹۱۱ به عنوان شهر شناخته شد .این شهر با مساحت ۱۳۵۸ کیلومتر مربع دارای جمعیتی در حدود ۵۸۳۷۵۶ نفر می باشد.

ارسال بار به لاس وگاس


همان طور که گفته شد این شهر به دلیل تفرخی بودن دارای بزرگترین کازینو های جهان می باشد . می توان این شهر را یکی از بزرگترین شهر های توریستی جهان دانست همه ساله افراد زیادی به عنوان توریست وارد این شهر می شوند . در ضمن لاس وگاس از نظر سیستم آموزشی نیز می توان گفت بسیار خوب می باشد و  دارای دانشگاه های زیادی می باشد از جمله دانشگاه نوادا در لاس وگاس یکی از بزرگترین دانشگا های آمریکا است.

مسافرت و فریت بار به لاس وگاس

لاس وگاس بزرگترین مرکز تفریحی ایالات متحده امریکا و جهان است و اکسر مسافرانی که وارد این شهر می شوند بیشتر برای تفریح و سرگمی است . لاس وگاس شهری است که ایرانیان زیادی در این شهر اقامت دارند و ب این دلیل مسافران ایرانی نیز برای دید و بازدید از فامیل و هم چنین برای تفریح به این شهر می روند . اما یکی از مشکلات این سافران در نحوه ی فریت بار به لاس وگاس می باشد .در زیر ما می توانیم راهنمای فریت بار شما به لاس وگاس باشیم.

ارسال بار به لاس وگاس

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به لاس وگاس | آمریکا ، ایالت نوادا

بسته بندی بار | ارسال بار به لاس وگاس

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به لاس وگاس به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر لاس وگاس را داشته اند ارئه نموده است.

 سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به لاس وگاس

  1.  بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به لاس وگاس : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به لاس وگاس را بر عهده دارد .

  **  توجه

 قوانین ارسال بار به لاس وگاس تابع قوانین فریت بار به ایالات متحده آمریکا می باشد و تمام قوانین فرودگاه های ایالات متحده آمریکا یکی می باشند .

فرودگاه مک کاران لاس وگاس

فرودگاه بین المللی McCarran فرودگاه اصلی و تجاری لاس وگاس و شهر کلارک است که در ایالت نوادا واقع شده است این فرودگاه در ۸ کیلومتری جنوب شهر لاس وگاس قرار دارداین فرودگاه در ۲۸۰۰ هکتار زمین با چهار باند فرودگاهی و دو ترمینال احداث شده است . این فرودگاه توسط وزارت حمل ونقل شهرستان کلارک ارداره می شود .فرودگاه McCarran 24 امین فرودگاه شلوغ در جان است و بر اساس آماری که در سال ۲۰۱۳ منتشر شده است در حدود ۴۱۸۵۶۷۸۷ مسافر در این فروداه تردد داشته اند این فرودکاه از لحاظ حرکت هواپیمای ۸ امین فردگاه شلوغ در جهان است.

کد سازمان یاتا برای این فرودگاه LAS وکد سازمان ایکائو نیز KLAS می باشد.

در زیر نمایی از فرودگاه را می توانید ببینید :

فریت بار به لاس وگاس

در نقشه زیر نیز می توانید موفعیت دقیق فرودگاه مک کاران لاس وگاس و هم چنین شهر لاس وگاس را ببینید (نقشه قابل زوم است )