ارسال بار به لیورپول

ارسال بار به لیورپول | انگلستان : لیورپول  در سال ۱۸۸۰ ب عنوان یک شهر شناخته شد این شهربندری در شمال غربی  در کنار رود مرزی انگلیس در منطقه ی مرزیساید واقع شده است . شهر لیورپول بر اساس آماری که در سال ۲۰۱۱ منتشر شده است با مساحت ۱۱۱۸۴ کیلومتر مربع دارای ۴۶۶۴۱۵ نفر جمعیت می باشد .این درحالی است که منطقه  شهری لیورپول با جمعیت ۲۲۴۱۰۰۰ نفر چهارمین منطقه ی پر جمعیت انگلستان است. این شهر در سال ۲۰۰۸ به عنوان پایتحت فرهنگی اروپا شناخته شده است.

ارسال بار به لیورپول


یکی از مهمترین شاخصه های این شهر برگزاری بزرگترین مسابقات اسب سواری در جهان است که با نام ” گرند نشنال ” شناخته می شود.هرچند شهر لیورپول را نمی توان قطب اقتصادی در نظر گرفت ولی یکی از شهرهای تاریخی و زیبای انگلستان است که همه ساله تعداد زیادی توریست از این شهر دیدن می کنند .

مسافرت و ارسال بار به لیورپول

علاوه بر اینکه لی.رپول یک شهر گردشگری است از نظر آموزشی نسز دارای مراکز معتبر و قدرتمند می باشداز جمله دانشگاه جان مورز لیورپول ، دانشگاه هوپ لیورپول ، دانشگاه لیورپول و سنت ادوارد .از این رو اکثر افرادی که در این شهر از سایر کشور ها اقامت گرفته اند بیشتر برای ادامه تحصیل می باشد.در صد زیادی ایرانی نیز در این شهر زنگی می کنند که بیشتر آنها می توان گفت برای ادامه تحصیل به آنجا مهاجرت کرده اند.اکا در رابطه با اینکه مسافران ایرانی به چه صورت می توانند به این شهر بار ارسال نمایند می توانم به خدمات فریت بار و حمل بار هوایی شرکت پادمیرا راه اشاره کنم.

نمایی از شهر لیورپول را می توانید در زیر ببینید :

فریت بار به لیورپول

 

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به لیورپول

بسته بندی بار | ارسال بار به لیورپول

 مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به لیورپول به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر لیورپول  را داشته اند ارائه نموده است.

 سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به لیورپول

  1. بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به لیورپول : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به لیورپول را بر عهده دارد .

 **  توجه

 قوانین ارسال بار به لیورپول تابع قوانین فریت بار به انگلستان می باشد و تمام قوانین فرودگاه های انگلستان یکی می باشند .

فرودگاه بین المللی لیورپول

فرودگاه بین المللی جان لنون لیورپول یک فرودگاه همگانی در شمال غرب کشور انگلستان می باشد.این فرودگاه در ۱۲ کیلومتری از مرکز شهرستان و در سواحل رودخانه ی مرزی واقع شده است.این فرودگاه یک باند فرود آسفالت با طول ۲۲۸۵ متر  دارد .

کد سازمان یاتا برای این فرودگاه LPL می باشد و برای سازمان یاتا EGGP می باشد.

در زیر نمایی از این فرودگاه را می توانید ببینید :

ارسال بار به لیورپول

همچنین در نقشه ی زیر می توانید موقعیت دقیق فرودگاه و شهر لیورپول را ببینید( نقشه قابل زوم می باشد)

 {module فرودگاه بین المللی لیورپول}