فریت بار به مونیخ , ارسال بار به مونیخ , هزینه ارسال اضافه بار مسافری به مونیخ

ارسال بار به مونیخ | آلمان ، ایالت بایرن : مونیخ سومین شهر بزرگ آلمان و مرکزایالت بایرن است . بزرگترین شهرهای آلمان برلین پایتحت و هامبورگ می باشد .شهر مونیخ با مساحت۳۱۰۴۳ کیلومتر مربع دارای ۱۳۳۰۴۴۰ نفر می باشد. مونیخ کنار رود ایسار و در شمال کوه آلپ و در جنوب شرقی کشور آلمان قرار گرفته است . مونیخ یکیاز ثروتمندترین شهر های آلمان و اروپا است و دارای جاذبه های بسیار زیادی می باشد . ثروت ، مراکز تفریحی و تجاری ،آب و هوایی بسیار زیبا، نزدیکی به کوههای آلپ ، جشن ها و بسیاری از امکانات دیگر موجب شده است تا مونیخ به عنوان چهارمین بهترین شهر برای زندگی در جهان شناخته شود.

ارسال بار به مونیخارسال بار به مونیخ

فریت بار به مونیخ

مسافرت و فریت بار به مونیخ 

همان طور که گفته شد مونیخ یکی از زیباترین شهرهای دنیاست و مکان بهتری برا اقامت و زندگی می باشد و یکی از پر در آمدترین شهر های اروپا نیز به شمار می رود .از این رو اکثر مسافرانی که از ایران به این شهر مسافرت می کنن اغلب برای تجارت و اقامت می باشد . اما موضوع مهمی که در اینجا وجود دارد این است که برخی از مسافرین قوانین و شرایط ارسال بار هوایی به مونیخ را بطور کامل نمی دانند در زیر به خدمات شرکت حمل بار هوایی پادمیرا راه برای فریت بار ب مونیخ توضیحاتی را ارائه می کنم ولی برای دریافت اطلاعات بیشتر در این باره می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

فریت بار به مونیخ

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به مونیخ | آلمان ،ایالت بایرن

بسته بندی بار | ارسال بار به مونیخ

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به مونیخ به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر مونیخ را داشته اند ارئه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به مونیخ

  1.  بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به مونیخ : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به مونیخ را بر عهده دارد .

 **  توجه

 قوانین ارسال بار به مونیخ تابع قوانین فریت بار به آلمان می باشد و تمام قوانین فرودگاه های آلمان یکی می باشند .

فرودگاه فرانتز یوزف اشتراوس مونیخ

فرودگاه فرانتز یوزف اشتراوس یکی از مهترین فرودگاه های آلمان می باشد .و دومین فردگاه شلوغ آلمان بعد از فرودگاه فرانکفورت می باشد .این فرودگاه در ۲۸ کیلومتری شمال شرقی شهر مونیخ واقع شده است .و مرکز اصلی شرکت های هواپیمایی لوفتهانزا و استار الاینس می باشد. بر اساس آماری که در سال ۲۰۱۴ منتشر شده است حدود ۳۹۷۰۰۰۰۰ مسافر در این فرودگاه تردد داشته اند که نسبت به سال ۲۰۱۳ سه درصد افزایش داشته است. این فرودگاه در رتبه ی ۱۴ امین فرودگاه پر رفت و آمد از نظر ترافیک مسافربری بین المللی می باشد.و به عنوان ۳۰ امین فرودگاه پر رفت و آمد جهان نیز در سال ۲۰۱۳ شناخته شد. از سال ۲۰۱۵ این فرودگاه به ۲۲۸ مقصد در ۶۶ کشور جهان سرویس دهی خواهد کرد.

کد سازمان یاتا برای این فرودگاه MUC و برای سازمان ایکائو نیز EDDM می باشد.

نمایی از فرودگاه را در زیر می توانید ببینید:

فریت بار به مونیخ