ارسال بار به ناتینگهام , فریت بار به ناتینگهام

ارسال بار به ناتینگهام | انگلستان : ناتینگهام یک شهرستان در انگلستان که  ۳۰ مایلی (۴۸ کیلومتری) جنوب شفیلد و ۳۰ مایلی (۴۸ کیلومتری) شمال لستر میباشد. ناتینگهام شهری است که با افسانه مشهور  رابین هود شناخته شده است.این شهر همچنین درای  دوچرخه سواری  ویژه رالی و صنایع توتون و تنباکو است.در سال ۲۰۱۳، ناتینگهام دارای جمعیتی  حدود ۳۱۰،۸۳۷ نفر با حومه شهرستان سرشماری شده است، از لحاظ اقتصاد شهرناتینگهام  هفتمین اقتصاد بزرگ در انگلستان است .ناتینگهام دارای یک سیستم  بزرگترین شبکه اتوبوس های دولتی در انگلستان که برنده جایزه حمل و نقل عمومی شده است .


ناتینگهام یک شهر توریستی میباشد که در سال ۲۰۱۱، بازدید کنندگان بیش از ۱٫۵ میلیارد هزینه کرده اند. این آمار یکی از بالاترین هزینه ها در ۱۱۱ سرزمین انگلستان است.

این شهر توریستی جاذبه های گردشگری زیادی دارد که میتوان به بخشی از آن اشاره که . یکی از این جاذبه ها نیز یک مرکز ورزشی بزرگ  که  در اکتبر ۲۰۱۵ “خانه ورزشی انگلیسی ” نام گرفت.  این مرکز شامل : مرکز ملی یخ، مرکز ورزشهای ملی آبی ، زمین  پل ترنت  ،خانه فوتبال، راگبی، هاکی روی یخ و تیم های حرفه ای کریکت میباشد.که  مسابقات بین المللی تنیس در تورهای ATP و WTA در این مرکز برگزار میشود .

در زیر نمایی از شهر زیبای ناتینگهام را میتوانید ببینید :

فریت بار به ناتینگهام

مسافرت و فریت بار به ناتینگهام

همان طور که گفتیم لندن یکی از شهرهای باشکوه ، دانشگاهی ، اقتصادی و سیاسی در دنیاست و محیطی مناسب برای زندگی است . با این توصیفاتی که ارائه دادیم .همه ساله مسافران زیادی در اینشهر تردد می کنند که اکثرا برای ادامه تحصیل ، توریست و شمار زیادی نیز برای اقامت به این شهر سفر می کنند. این شهر در انگلستان مهمترین مرکز اقامت ایرانیان می باشد و درصد زیادی ایرانی در این شهر اقامت دارند .که بیشتر برای ادامه تحصیل و همچنین اقامت در آنجا حضور دارند . اما در رابطه با فریت بار به ناتینگهام نیز میتوانیم خدمات شرکت حمل بار هوایی پادمیرا راه را برای مسافران محترم شرح دهیم.

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به ناتینگهام

بسته بندی بار | ارسال بار به ناتینگهام

 مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به ناتینگهام به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر ناتینگهام را داشته اند ارئه نموده است.

 سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به ناتینگهام

  1. بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به ناتینگهام : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به ناتینگهام را بر عهده دارد .

 **  توجه

 قوانین ارسال بار به ناتینگهام تابع قوانین فریت بار به انگلستان می باشد و تمام قوانین فرودگاه های انگلستان یکی می باشند .

 

فرودگاه بین المللی ناتینگهام

فرودگاه ناتینگهام در فاصله ی ۵٫۶ کیلومتری مرکز شهر است . این یکی از نزدیک ترین فرودگاه به مرکز شهرستان در انگلستان است . این فرودگاه مجهز برای حمل و نقل هوایی خصوصی ، حمل و نقل هوایی کسب و کار و همچنین آموزش پرواز شده است.

این فرودگاه در درجه اول در خدمت حمل و نقل هوایی است که به طور کلی دارای دو باند به اندازه های ۱۰۵۰ متر × ۳۰ متر و ۸۲۱ متر × ۲۳ متر است. باند دیگر برای پرواز در شب است که به نور مجهز شده است.

کد یاتا برای این فرودگاه EGBB و کد سازمان یاتا نیز برای این فرودگاه NQT می باشد.

 

در زیر نمایی از فرودگاه را می توانید ببینید :

ارسال بار به ناتینگهام

و همچنین در نقشه ی زیر نیز می توانید موقعیت دقیق فرودگاه و شهر ناتینگهام را ملاحظه نمایید ( نقشه قابل زوم است )

 {module فرودگاه بین المللی ناتینگهام}