ارسال بار به نیس

ارسال بار به نیس | فرانسه , پرانس آلپ کوت دازور : نیس شهری توریستی , تفریحی و فرهنگی در کرانه دریای مدیترانه می باشد و موقعیت بزرگی برای بازرگانی و تحقیق دارد. از این رو این شهر با تعداد زیادی پرواز که روزانه بین شهر های کشورهای دیگر و بین نیس و پاریس این شهر را به بزرگترین شهر های بین المللی تبدیل کرده است . این شهر بندری یکی از قطبهای اقتصاد در فرانسه می باشد.همچنین دانشگاه نیس که به سوفیا آنتی پلیس معروف است در سال ۱۹۶۵ تاسیس شده است این دانشگاه در رده بهترین دانشگاههای فرانسه قرار دارد. و چیزی در حدود ۳۶ هزار دانشجو نیز در این دانشگاه مشغول به تحصیل می باشد .

ارسال بار به نیس


مسافرت و فریت بار به نیس

همان طور که اشاره کردیم نیس شهر ی بسیار عالی هم از نظر دانشگاهی هم از نظر اقتصادی و هم از نظر تفریحی جایی خوب برای زندگی می باشد. از این رو این شهر در رده ی شهرهای مهاجر پذیر قرار دارد . ایرانیان مقیم فرانسه نیز بعد از پاریس این شهر را برای اقامت انتخاب کرده اند و تعداد قابل توجهی ایرانی در این شهر اقامت می کنند . در زیر به نحوه ی ارسال بار از ایران به فرانسه و شهر نیس توسط شرکت حمل بار هوایی و فریت بار پادمیرا راه اشاره می کنم .

نمایی از شهر نیس را می توانید در زیر ببینید:

فریت بار به نیس

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به نیس

بسته بندی بار | ارسال بار به نیس

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به نیس به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر نیس را داشته اند ارئه نموده است.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به نیس

  1. بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به نیس : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به پاریس را بر عهده دارد .

 **  توجه

 قوانین ارسال بار به نیس تابع قوانین فریت بار به فرانسه می باشد و تمام قوانین فرودگاه های فرانسه یکی می باشند .

فرودگاه بین المللی نیس | حمل بار هوایی و فریا بار به نیس

فرودگاه نیس کوت دازور در جنوب غربی شهر نیس واقع شده است و یک فرودگاه همگانی و بین المللی می باشد این فرودگاه سومین فرودگاه شلوغ در فرانسه می باشد و مرکز هواپیمایی ایر فرانس و پایگاه عملیاتی برای ایزی جت می باشداین فرودگاه در ۵٫۹ کیلو متری از مرکز شهر نیس و در کرانه ی دریای مدیترانه قرار دارد. بر اساس آماری که در سال ۲۰۱۳ منتشر شده است چیزی در حدود ۱۱۵۵۴۱۹۵  مسافر در این فرودگاه تردد داشته اند.

کد سازمان یاتا برای این فرودگاه NCE و برای شازمان ایکائو LFMN می باشد.

در زیر نمایی از این فرودگاه را در شهر نیس می توانید ببینید:

فریت بار به نیس

همچنین در نقشه زیر می توانید موقعیت دقیق فرودگاه و شهر نیس را پیدا نمایید( نقشه قابل زوم می باشد)

{module فرودگاه بین المللی نیس}