ارسال بار به نیویورک

ارسال بار به نیویورک | آمریکا : نیویورک پرجمعیت ترین شهر ایالت نیویورک و آمریکا است . شهر نیویورک را می توان به عنوان یکی از شهرهای فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی جهان است . این شهر از ۵ ناحیه برانکس ، بروکلین ، منهتن ، کوینز واستاتن آیلند تشکیل شده است . این شهر به دلیل سیاسی بودن و اقتصادی بودن به عنوان پایتحت جهان شناخته می شود. 

ارسال بار به نیویورک


شهر نیویورک با مساحت ۱۱۳۲۷ کیلومتر مربع /ف به عنوان وسیعترین شهر جهان می باشد . تولید ناخالص این شهر را به تنهایی می توان برابر با کشور قدرتمندی جون روسیه مقایسه کرد.بر اساس آماری که در سال ۲۰۰۷ منتشر شده است این شهر در حدود ۲۰ میلیون نفر جمعیت دارد ، در بیناین همه اولین بودن طولانی ترین حط متروی جهان را نیز به خود اختصاص داده است .همچنین بازار بورس نیویورک بزرگترین بازار بورس دنیاست.( وال استریت)

از دیگر مراکز مهم دنیا در نیویورک می توان به مرکز اصلی سازمان ملل متحد و هم چنین مجسمه ی آزادی که نماد ایالات متحده آمریکا است در این شهر قرار دارد.

نمایی از شهر نیویورک و مجسمه ی آزادی (نماد آمریکا):

 فریت بار به نیویورک

مسافرت و فریت بار به نیویورک

نیویورک با داشتن مراکز بزرگ اقتصادی ، قرهنگی ،سیاسی و هم چنین جهانگردی به عنوان برترین شهر در این زمینه ها شناخته شده است بیشتر مسافرانی که از کشور ایران به این شهر مسافرت می کنند و قصد اقامت در آن را دارند مهم ترین مسئله برای آنها نقل و انتقال بار و اثاثیه مورد نیاز خودشان است . اکثر این مسافران اطلاعات کافی در رابطه با اینکه به چه صورت بتوانند عمل ارسال بار به نیویورک را انجام دهند ، ندارند در زیر توضیحاتی در رابطه با ارسال بار به نیویورک را برایتان ارائه می کنم :

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به نیویورک | آمریکا ، ایالت نیویورک

بسته بندی بار | ارسال بار به نیویورک

 مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به نیویورک به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر نیویورک را داشته اند ارئه نموده است.

 سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به نیویورک

  1.  بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به نیویورک: شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به نیویورک را بر عهده دارد .

 **  توجه

  قوانین ارسال بار به نیویورک تابع قوانین فریت بار به ایالات متحده آمریکا می باشد و تمام قوانین فرودگاه های ایالات متحده آمریکا یکی می باشند .

 فرودگاه بزرگ بین المللی جان اف کندی نیویورک

فرودگاه جان اف کندی نیویورک در کویینز، نیویورک و در ۲۰ کیلومتری جنوب شرقی ناحیه منهتن واقع شده است این فرودگاه شلوغ ترین فرودگاه و دروازه ی هوایی در ایالات متحده آمریکاست . بر اساس آماری کع در سال ۲۰۱۴ ارائه شده است در حدود ۵۳۲۵۴۳۶۲ نفر مسافر در این فرودگاه تردد کرده اند در حدود بیش از ۷۰ شرکت هواپیمایی در این فرودگاه کار می کنند و این فرودگاه را یکی از چهار فرودگاه در آمریکای شمالی باید دانست که با برنامه ریزی منظم برای ۶ قاره جهان سرویس دهی می کند.این فرودگاه دارای ۴ باند می باشد که به عنوان مرکز هواپیمایی آمریکا ایرلاینز ، هواپیمایی دلتا و هواپیمایی جت بلو می باشد .

فرودگاه جان اف کندی در سال ۱۹۴۸ افتتاح شد. کد سازمان یاتا برای این فرودگاه JFK و کد ایکائو نیز برای این فرودگاه KJFK می باشد .

در نقشه ی زیر می توانید موقعیت دقیق فرودگاه را ملاحظه نمایید ( نقشه قابل زوم می باشد)