ارسال بار به ونیز

ارسال بار به ونیز| ایتالیا : شهر ونیز در شمال شرقی کشور ایتالیا واقع شده است. ابن شهر تشکیل شده از ۱۱۸ جزیره کوچک که توسط کانال ها از هم جدا میشوند.به دلیل جزیره ای بودن این شهر رفت و آمد درون شهر با قایق انجام میگیرد. ونیز پایتخت منطقه ونتو است که بر اساس آمار ها در سال ۲۰۰۹، ۲۷۰۰۹۸ نفر در ونیز سکونت داشتند. ونیز به لغب های “ملکه دریای آدریاتیک”، “شهر آب”، “شهر ماسک”، “شهر پل”، “شناور شهر”، و “شهر شناخته شده کانال ” مشهور شده است.

ارسال بار به ونیز

 


مسافرت و ارسال بار به ونیز | شهر توریستی ایتالیا

ونیز به عنوان یک مرکز بسیار مهم درتجارت (به خصوص ابریشم، غلات و ادویه) و هنر در قرن ۱۳th تا پایان قرن ۱۷th  بوده است. و نیز نقش مهمی در تاریخ موسیقی سمفونیک و اپرایی بازی کرده است، . آن را زادگاه آنتونیو ویوالدی مینامند.

شهر ونیز یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری در جهان که به دلیل هنرو معماری مشهور است این شهرستان دارای متوسط ۵۰،۰۰۰ گردشگران در روز (برآورد ۲۰۰۷) که آن به عنوان یکی از زیبا ترین  شهرستان در جهان محسوب می شود.

ونیز شهر توریستی ایتالیا میباشد.امروزه، جاذبه های متعدد در ونیز، از جمله کلیسای سنت مارک، گراند کانال، و پیازا سان مارکو وجود دارد. میعادگاه قشنگ ساحلی دی ونیز همچنین قسمت محبوب لوکس بین المللی شهر ، که باعث جذب هزاران نفر از بازیگران، منتقدان، افراد مشهور، و به طور عمده  افراددر صنعت سینما میباشد.

مسافران زیادی از ایران به این شهر تردد دارند اما مهمترین مسئله در مسافرت به ونیز فریت بار یا همان ارسال بار هوایی به ونیز می باشد . اما در زیر به بررسی برخی از خدمات شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه در فریت بار به ونیز اشاره می کنم .

نمایی از شهر زیبای ونیز را در تصویر زیر می بینید:

فریت بار به ونیز

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به ونیز| شهر توریستی ایتالیا

بسته بندی بار | ارسال بار به ونیز

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به ونیز به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر ونیزرا داشته اند ارائه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به ونیز

  1.  بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به میلان : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به ونیز را بر عهده دارد .

  **  توجه

 قوانین ارسال بار به میلان تابع قوانین فریت بار به ایتالیا می باشد و تمام قوانین فرودگاه های ایتالیا یکی می باشند .

 فرودگاه بین المللی مارکوپلو ونیز | فریت بار و حمل بار هوایی به ونیز

فرودگاه بین المللی مارکوپولوی در هشت کیلومتری شمال شهر ونیز واقع شده است.. این فرودگاه بر اساس آمار منتشر شده در سال ۲۰۱۴ ، در حدود ۸۴۷۵۱۸۸ مسافر پذیرا بوده است. که بر این اساس فرودگاه مارکوپلو به عنوان پنجمین فرودگاه شلوغ در دنیا می باشد.

یکی دیگر از فرودگاه واقع در منطقه ونیز، فرودگاه ترویزو، که عمدتا در خدمت خطوط هوایی کم هزینه میباشد

کد سازمان یاتا VCE برای این فرودگاه و برای سازمان ایکائو نیز LIPZ می باشد.

در زیر نمایی از این فرودگاه را می توانید ببینید :

ارسال بار به ونیز

همچنین در نقشه ی زیر می توانید موقعیت دقیق فرودگاه و شهر میلان را مشاهده نمایید (نقشه قابلیت زوم دارد)

{module فرودگاه بین المللی مارکوپلو}