ارسال بار به پورتلند

ارسال بار به پورتلند | آمریکا ، ایالت اورگن : شهر پورتلند بزرگترین شهر ایالت اورگن ، آمریکا است . این شهر در نزدیکی محل تلاقی رودخانه های کلمبیا و ویلامیت واقع شده است .شهر پورتلند با مساحت بر اساس آماری که در سال ۲۰۱۰ منتشر شده است دارای جمعیت ۵۸۳۷۷۶ نفر است . و تخمین زده می شود این آمار تا سال ۲۰۱۴ به ۶۱۹۳۶۰ نفر برسد و از این نظر پورتلند ۲۸ امین شهر پر جمعیت ایالات متحده می باشد . پورتلند در منطقه دره ویلامیت شمال غربی اقیانوس آرام واقع شده استاین شهر به دلیل آب و هوایی که دارد مناسب برای رویش گل سرخ است و به همین دلیل به این شهر لقب شهر گل سرخ داده اند .شهر پورتلند یکی از مهم ترین شهرهای ایالات آمریکا در زمینه ی لبنیات می باشد به طوری که این شهر استان از نظر داشتن کارخانه لبنی بزرگترین در دنیا محسوب می شود.

ارسال بار به پورتلند


مسافرت و فریت بار به پورتلند

شهر پورتلند یکی از شهر های آمریکا است که ایرانیان زیادی به این شهر مسافرت می کنند و حتی درصد زیادی ایرانی در این شهر نیز اقامت دارند ولی مشکل عمده ی ایرانیانی که به این شهر مسافرت می کنند در نحوه ی ارسال بار به پورتلند است . شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه این مشکل را برای شما هموار خواهد نمود در زیر به خدمات ارسال بار به پورتلند توسط پادمیرا راه را شرح می دهم .

ارسال بار به پورتلند

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به پورتلند | آمریکا ، ایالت اورگن

بسته بندی بار | ارسال بار به پورتلند

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به پورتلند به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر پورتلند را داشته اند ارئه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به پورتلند

  1.  بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به پورتلند : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به پورتلند را بر عهده دارد .

 **  توجه

 قوانین ارسال بار به پورتلند تابع قوانین فریت بار به ایالات متحده آمریکا می باشد و تمام قوانین فرودگاه های ایالات متحده آمریکا یکی می باشند .

فرودگاه بین المللی پورتلند

فرودگاه بین المللی پورتلند یک فرودگاه همگانی می باشد و بزرگترین فرودگاه در ایالت اورگن است .این فرودگاه در محدوده شهرستان پورتلند و در جنوب رودخانه کلمبیا واقع شده است بطوری که ۱۲ مایل از مرکز پورتلند فاصله دارد .این فرودگاه مرکز هواپیمایی آلاسکا و هوریزون ایر می باشد . کد سازمان یاتا برای فرودگاه بین المللی پورتلند PDX می باشد . پروازهای بین المللی که از این فرودگاه پرواز می کند بیشتر به مقصد های ژاپن ، مکزیک ، آلمان ، ایسلند ، کانادا ، هلند  و سایر شهر های اروپا می باشد.

در زیر نمایی از فرودگاه را می توانید ببینید :

 فریت بار به پورتلند

همچنین در نقشه ی زیر می توانید موقعیت دقیق فرودگاه و شهر پورتلند را ببینید ( نقشه قابل زوم می باشد)