ارسال بار به ژوهانسبورگ

ارسال بار به ژوهانسبورگ| آفریقای جنوبی :

 در سال ۱۸۸۶ پس از کشف طلا  در یک مزرعه ، این شهرستان نامگذاری شد و نام را به یکی  یا هر سه مردی  که در شهرستان سکونت داشتند نسبت دادند.  ژوهانسبورگ در فلات HIGHVELD واقع شده است، و همچنین مرکز استان گائوتنگ، ثروتمندترین استان آفریقای جنوبی است. این شهر در جهان بین ۵۰ کشور اول  و همچنین اولین شهر کشور آفریقای جنوبی و از لحاظ جمعیت زیاد میباشد . که ژوهانسبورگ با مساحت ۱۶۴۵  کیلومتر مربع دارای جمعیتی در حدود  ۴٬۴۳۴٬۸۲۷ نفر می باشد. البته این آمار مربوط به سال ۲۰۷ می باشد. شهر ژوهانسبورگ مقر دادگاه قانون اساسی که حرف آخر را در قانون اساسی کشور آفریقای جنوبی میزند.

ارسال بار به ژوهانسبورگ


مسافرت و فریت بار به ژوهانسبورگ

همان طور که در بالا نیز اشاره نمودیم شهر ژوهانسبورگ در فلات واقع شده است، به همین دلیل دارای آب و هوای کوهستانی نیمه گرمسیری میباشد. این شهرستان ، در ماه های تابستان (اکتبر تا آوریل) دارای آب و هوای آفتابی که روزهای گرم و بعد از ظهر و شب سرد مسشود، و همچنین در ماه های زمستان (مه تا سپتامبر) دارای آب و هوای خشک، که روزهای آفتابی و بعد از آن میتوانید از شب های سرد لذت می برد.

این شهر قطب اصلی اقتصاد در آفریقای جنوبی است که یکی از دلایل آن وجود معدن طلا و الماس در مقیاس بزرگ در محدوده ویتواترسرند میباشد ژوهانسبورگ به عنوان یک شهر آفریقایی مدرن و معرفه معرفی شده است که دارای آسمان خراش هایی مانند مرکز کارلتون، برج مرمر، اعتمادسازی بانک، پونته شهر آپارتمان، مرکز زندگی جنوبی و خیابان ۱۱ مورب میباشد.در زیر خدمات ارسال بار به ژوهانسبورگ از طریق شرکت حمل بار هوایی و فریت بار پادمیرا راه را شرح می دهم .

 

در زیر نمایی از شهر ژوهانسبورگ را می توانید ببینید :

 

فریت بار به ژوهانسبورگ

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به ژوهانسبورگ | آفریقای جنوبی

بسته بندی بار | ارسال بار به ژوهانسبورگ

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به کیپ تاون به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر ژوهانسبورگ را داشته اند ارئه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به ژوهانسبورگ

  1.  بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به ژوهانسبورگ : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به ژوهانسبورگ را بر عهده دارد .

 **  توجه

 قوانین ارسال بار به ژوهانسبورگ تابع قوانین فریت بار به آفریقای جنوبی می باشد و تمام قوانین فرودگاه های آفریقای جنوبی یکی می باشند .

فرودگاه بین المللی اولیور تامبو| ارسال بار به ژوهانسبورگ 

فرودگاه بین المللی اولیور تامبو یک فرودگاه همگانی است که دارای یک باند آسفالتی است .این فرودگاه در نزدیکی شهرستان  ژوهانسبورگ و در ۲۰ کیلومتری از مرکز شهر کیپ تاون واقع شده است که به عنوان فرودگاه اصلی برای سفر داخلی و بین المللی در  آفریقای جنوبی خدمت می کند  همچنین سومین فرودگاه پر تردد در آفریقا می باشدو در ۲۰ کیلومتری از مرکز شهر کیپ تاون واقع شده است .شلوغ ترین فرودگاه آفریقا که  در حدود ۲۸ میلیون نفر  با پروازهای بدون توقف به همه قاره ها به جز قطب جنوب در این فرودگاه تردد داشته اند.

کد سازمان یاتا برای این فرودگاه JNB و سازمان ایکائو نیز FAOR می باشد.

در زیر نمایی از این فرودگاه را می توانید ببینید :

 

فریت بار به ژوهانسبورگ

همچنین در نقشه ی زیر می توانید موقعیت دقیق شهر کیپ تاون و فرودگاه بین المللی ژوهانسبورگ را مشاهده نمایید( نقشه قابل زوم می باشد)

{module فرودگاه بین المللی ژوهانسبورگ}