ارسال بار به کیپ تاون

ارسال بار به کیپ تاون | پایتخت آفریقای جنوبی : کیپ تاون پایتخت آفریقای جنوبی و مرکز استان کیپ غربی است کیپ تاون  بعد از ژوهانسبورگ دومین شهر پر جمعیت آفریقای جنوبی است . شهر کیپ تاون برای تمام جهانگردان مقصد اصلی در قاره آفریقا به حساب می آید و محبوب ترین مکان توریستی در آفریقا می باشد .از مراکز مهم در این شهر می توان به ساختمان پارلمان آفریقای جنوبی در این شهر اشاره نمود از این رو این شهر را مقرر قانونگذاری آفریقای جنوبی می نامند. این شهر بندری یکی از زیباترین شهرهای آفریقای جنوبی است .و قدرت اقتصادی بالایی برای این کشور به حساب می آید . شهر کیپ داون با مساحت۴۰۰٫۲۸  کیلومتر مربع دارای جمعیتی در حدود ۴۳۳۶۸۸ نفر می باشد. البته این آمار مربوط به سال ۲۰۱۱ می باشد.

ارسال بار به کیپ تاون


مسافرت و فریت بار به کیپ تاون

همان طور که در بالا نیز اشاره نمودیم شهر کیپ تاون یک شهر بندری مهم برای آفریقای جنوبی است که هم از نظر اقتصادی و هم از نظر توریستی در آفریقا از مهمترین شهر ها می باشد. از این رو بیشتر مسافرانی که به این شهر سفر می کنند بیشتر قصد جهانگردی دارند که می خواهند برای مدت زمان زیادی در این شهر زندگی کنند از این رو در ارسال بار به کیپ تاون دچار مشکل می شوند در زیر خدمات ارسال بار به کیپ تاون از طریق شرکت حمل بار هوایی و فریت بار پادمیرا راه را شرح می دهم .

در زیر نمایی از شهر کیپ تاون را می توانید ببینید :

 

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به کیپ تاون | آفریقای جنوبی

بسته بندی بار | ارسال بار به کیپ تاون

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به کیپ تاون به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر کیپ تاون را داشته اند ارئه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به کیپ تاون

  1.  بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به کیپ تاون : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به کیپ تاون را بر عهده دارد .

 **  توجه

 قوانین ارسال بار به کیپ تاون تابع قوانین فریت بار به آفریقای جنوبی می باشد و تمام قوانین فرودگاه های آفریقای جنوبی یکی می باشند .

فرودگاه بین المللی کیپ تاون | ارسال بار به کیپ تاون

فرودگاه بین المللی کیپ تاون یک فرودگاه همگانی است که دارای یک باند آسفالتی است .این فرودگاه دومین فرودگاه پر رفت و آمد در آفریقای جنوبی و همچنین سومین فرودگاه پر تردد در آفریقا می باشدو در ۲۰ کیلومتری از مرکز شهر کیپ تاون واقع شده است. بر اساس آمار در سال ۲۰۱۴ در حدود ۴٫۵ میلیون نفر در این فرودگاه تردد داشته اند.

کد سازمان یاتا برای این فرودگاه CPT و سازمان ایکائو نیز FACT می باشد.

در زیر نمایی از این فرودگاه را می توانید ببینید :

ارسال بار

همچنین در نقشه ی زیر می توانید موقعیت دقیق شهر کیپ تاون و فرودگاه بین المللی کیپ تاون را مشاهده نمایید( نقشه قابل زوم می باشد)

{module فرودگاه بین المللی کیپ تاون}