ارسال بار به کلن

ارسال بار به کلن | آلمان , ایالت نوردراین-وستفالن :  شهر کلن یکی از زیباترین شهرهای آلان می باشد به خصوص رود لاین که از میان این شهر می گذرد جلوه ای زیبا به آن بخشیده است .کلن چهارمین شهر بزرگ آلمان در ایالت نوردراین است . بسیاری از شهرهای آلمان قدمت تاریخی بالایی دارند کلن نیز با بیش از ۲۰۰ سال قدمت جزء شهرهای تاریخی و کهن این کشور می باشد.کلن شهری است که با کشورهای بنلوکس( اتحادیه : هلند ، بلژیک ، لوکزامبرگ) همسایه است .این شهر در قلب اروپا و در غرب آلمان واقع شده است.

ارسال بار به کلن


مسافرت و فریت بار به کلن

کلن پر جمعیت ترین شهر ایالت نوردراین-وستفالن می باشد این شهر یکی از عمده شهرهای فرهنگی اروپا و آلمان است از این رو ایرانیان زیادی در آن اقامت دارند. کلن همچنین از نظر سیستم آموزشی یکی از شهر های برتر آلمان نیز می باشد. طوری که بیش از شصد هزار دانشجو در بیش از هفت دانشگاه و چندین مرکز آموزش عالی تحصیل می کننداز دانشگا های معروف این شهر می توان به دانشگاه موسیقی , بزرگترین دانشگاه صنعتی آلمان, دانشگاه اصلی کلن و بسیاری از مراکز آموزش عالی دیگر از این رو شهر کلن اولین شهر بزرگ دانشجویی آلمان می باشد. از این رو همه ساله دانشجویان زیادی برای ادامه تحصیل به این شهر مسافرت می کنند به خصوص داتنشجویان ایرانی . در زیر به نحوه ارسال بار به کلن از طریق شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه می پرازیم

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به کلن | آلمان ،ایالت نوردراین-وستفالن

بسته بندی بار | ارسال بار به کلن

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به کلن به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر کلن را داشته اند ارئه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به کلن

  1.  بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به کلن : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به کلن را بر عهده دارد .

 **  توجه

 قوانین ارسال بار به کلن تابع قوانین فریت بار به آلمان می باشد و تمام قوانین فرودگاه های آلمان یکی می باشند .

 

در زیر نمایی از شهر زیبای کلن در کنار رود راین را می توانید ببینید:

ارسال بار به کلن

فرودگاه بین المللی کلن

فرودگاه کلن بن یک فرودگاه همگانی است که در چهارمین شهر بزرگ آلمان ، کلن واقع شده است . و از نظر تعداد مسافرین که در این فرودگاه تردد داشته اند این فرودگاه هفتمین فرودگاه شلوغ در آمان است. این فرودگاه به بیش از ۳۵ کشور جهان پرواز دارد و بر اساس آماری که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد چیزی در حدود ۹٫۳ میلیون نفر مسافر در این فرودگاه تردد داشته اند. فرودگاه کلن بن در منطقه پروز و در ۱۴ کیلومتری جنوب شرق از مرکز کلن واقع شده است.

کد سازمان یاتا برای آن CGN و کد سازمان ایکائو نیز EDDK می باشد.

در زیر نمایی از فرودگاه را می توانید ببینید :

فریت بار به کلن

همچنین در نقشه ی زیر می توانید موقعیت دقیق فرودگاه و همچنین شهر کلن را ملاحضه نمایید(نقشه قابل زوم می باشد)

  {module فرودگاه بین المللی کلن}